Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

Citaat van: "Motzippaldy"dus rijd maar met verstand  :wink:

das wel een goed idee ja  :)  die bocht geef ik sowieso maar al op  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

:lol: Een ezel stoot zich maar één keer aan de zelfde steen, hieruit blijkt dus dat jij geen ezel meer bent. :twisted:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

iemand nog een "hoedenplank hondje" liggen?? :lol: yep zo ene die met z'n koppie "waggelt"??? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"iemand nog een "hoedenplank hondje" liggen?? :lol: yep zo ene die met z'n koppie "waggelt"??? :lol:


:shock:  :shock:  :shock: wat moet je daar mee????
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

had je ene liggen dan? :wink: liefst ne tekkel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"had je ene liggen dan? :wink: liefst ne tekkel :mrgreen:


Mag het ook een Basset Hound zijn???
blijft wel wel stil liggen, blaft af en toe, maar moet wel soms uitgelaten worden :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Generaal

Een gehaakte hoed als WC rol houder doet het ook aardig

DeWitte

wat un gezever :?  ne stoffen Waggelhondje mot ik hebben en gene die ik uit moet laten :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Generaal

Veur "ut gezever" is de WC rol  ook handig, bovendien is het de naam van de rubriek "Gezever" wat een toeval

B-Witch

Citaat van: "Dwars"wat un gezever :?  ne stoffen Waggelhondje mot ik hebben en gene die ik uit moet laten :lol:

nou zeg, wist niet dat je boos werd... :wink:

Maar goed, ik zal wel weer eens om me heen gaan kijken, vraag ik me wel nog steeds af wat je daar in godsnaam mee moet, tis toch meer voor bejaarden en duffe wijven... :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

la maar hangen :wink: bij de Halfords voor 7,50 8) spiksplinternieuw voor oppe hoedenplank van de Benz uiteraard :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"ja hoor t was weer zover... zelfde bocht, alleen ander weer  :roll:



ik wou zo'n golfje effe eruit remmen... en toen blokkeerde mn voorwiel weer, dus ik dacht; dan gaan we toch weer rechtdoor! Alleen... daar was het een grote modder bende, ik had het nog bijna gehaald maar toen toch nog met 10km/h ofzo neergegaan  :?  nog een hoop gezeik om weer met die gs boven te komen... maargoed, schade: 2,- voor het afspuiten van de gs en mezelf op t tankstation  :lol:


een "golfje ff eruit  remmen"...
Jij kan zo echt in een stripverhaal dude.. hahahaha...

kijk je wel goed uit dat het binnenkort niet ne keer pijn gaat doen op die manier..

Herr Tod

Baas boven baas :twisted: Vandaag was het mijn beurt :lol: Afin is eigenlijk helemaal niet grappig maar ja, beter lachen dan huilen.

Ik kwam de bocht om, kwam een Duitser met zn Mercedes ML 320 een uitrit uitgetuffen. Ik maak een uitwijkmaneuvre a la cream... alleen was de weg een centimeter of 5 te smal dus dat ging mis. Vervolgens schoof ik, mezelf al vasthoudend aan de motor, rechtdoor over de weg (ik was de bocht eigenlijk net uit op dat moment), op het laatste nog een koprol om het af te leren.

Politie er bij en de hele santakraam. Eindresultaat tot nu toe is een kapotte motordeksel, spiegel, uitlaat (die ik een half uur er voor had gemonteerd :?), remhandle en een deukje in de tank (je zou laswerk ook nooit uitbesteden, is een stuuraanslag afgebroken :roll:). Mijn motorbroek is niet meer waterdicht en voor de rest wat losse naadjes hier en daar op de jas en 3 krasjes op de helm.

3 uurtjes gesleuteld (had alle onderdelen op voorraad, anticiperen heet dat of zoiets) en ik ben net terug van mn ritje op de Bandit, 8e reanimatie :oops: 8) Morgen ff mn scorebord bijwerken.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

mannen hebben jullie de Fruhling in der bulles ?? of wat is los?? :shock:

suc6 met ut likken van de respectievelijke wondjes :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away