Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Niet meer normaal..
Gisteren en vandaag alles afgebelt in zuid limburg om de Wii van Nintendo te kopen...overal uitverkocht en kun je reserveren voor als ie na een week of weet ik hoeveel eens binnenkomt...

Vanavond zeg ik tegen Sonja, "Kom we gaan eens bij de Makro kijken, wie weet vinden we nog eens wat leuks en mischien hebben ze de Wii.

Lopen de makro in met de gedachte dat ze m toch niet hebben en vragen voor de zekerheid ff aan een van de medewerkers...."ja hoor...we hebben er nog een, staat op de balie.." De laatste in zuid limburg??
Das nog eens geluk hebben...(koste wel weer veel centjes... :lol: )

Spellen zijn helaas wel uitverkocht...maar ach die komen met meer tegelijk naar nederland en zijn zo weer te krijgen...de Wii is vanaf het begin al een probleem geweest om te krijgen..maar goed, w've got him..
Krijgen we de regenachtige dagen ook weer om.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

Citaat van: "Dwars"mannen hebben jullie de Fruhling in der bulles ?? of wat is los?? :shock:


hmmmm... drie man gaan neer in een week,.....JA! :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Niet meer normaal..
Gisteren en vandaag alles afgebelt in zuid limburg om de Wii van Nintendo te kopen...overal uitverkocht en kun je reserveren voor als ie na een week of weet ik hoeveel eens binnenkomt...

Vanavond zeg ik tegen Sonja, "Kom we gaan eens bij de Makro kijken, wie weet vinden we nog eens wat leuks en mischien hebben ze de Wii.

Lopen de makro in met de gedachte dat ze m toch niet hebben en vragen voor de zekerheid ff aan een van de medewerkers...."ja hoor...we hebben er nog een, staat op de balie.." De laatste in zuid limburg??
Das nog eens geluk hebben...(koste wel weer veel centjes... :lol: )

Spellen zijn helaas wel uitverkocht...maar ach die komen met meer tegelijk naar nederland en zijn zo weer te krijgen...de Wii is vanaf het begin al een probleem geweest om te krijgen..maar goed, w've got him..
Krijgen we de regenachtige dagen ook weer om.. :wink:

:roll: Bij slecht weer spelavond bij jou thuis ??? :roll:












:lol: Grapje. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Voor mij wel...enne..iedereen is welkom joh..als ze maar niet allemaal tegelijk komen..zoveel stoelen heb ik niet.

GB-GBA-GBXP-PSOne-PS2-PSP-NDS-Wii
Spellen genoeg...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Ik wil ook een wiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: Ik ga hem eerst nog testen bij m'n neefje :roll: Maar zijn er zelfs geen spellen voor te krijgen? Haha. Ga je ook de PS3 kopen? ;)

Mounty

Citaat van: "AngelInMe"Ik wil ook een wiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: Ik ga hem eerst nog testen bij m'n neefje :roll: Maar zijn er zelfs geen spellen voor te krijgen? Haha. Ga je ook de PS3 kopen? ;)

PS3 heeft nog geen meerwaarde..valt tot nog toe tegen..dus die koop ik nu ff niet..enne 600 euro's is wel erg vette prijs..is overigens wel vollop te krijgen..

De Wii en voornamelijk het spel Wii Play zijn heel moeilijk te krijgen..evenals de accesoires zijn moeilijk te krijgen..in de ene winkel krijg je het ene..in de andere het andere.

Vandaag toch nog ff in het Corio Wii Play kunnen scoren..de laatste wat Intertoys had..Andere zaken hadden m niet..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

kregen gisteren het bart smit blaadje met verschillende wii spelletje :wink:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: "Steefke"kregen gisteren het bart smit blaadje met verschillende wii spelletje :wink:



Ja...maar Wii play en Zelda zijn moeilijk te krijgen..

Citaat van: "FZ_Ron"De Wii en voornamelijk het spel Wii Play zijn heel moeilijk te krijgen..evenals de accesoires zijn moeilijk te krijgen..in de ene winkel krijg je het ene..in de andere het andere.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Ik moest vandaag werken bij de ING bank in m'tricht, dus ga lekker parkeren bij Q-park

17€  :shock: what the fuck  :twisted: betaald toch de klant :rofl:

BeemerBert

Citaat van: "BoxerQ"Ik moest vandaag werken bij de ING bank in m'tricht, dus ga lekker parkeren bij Q-park

17€  :shock: what the fuck  :twisted: betaald toch de klant :rofl:

En op hoeveel plaatsen ben jij klant  :D  :D  :D  :D
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

@Nippon

Citaat van: "BeemerBert"
Citaat van: "BoxerQ"Ik moest vandaag werken bij de ING bank in m'tricht, dus ga lekker parkeren bij Q-park

17€  :shock: what the fuck  :twisted: betaald toch de klant :rofl:

En op hoeveel plaatsen ben jij klant  :D  :D  :D  :D

zie je  :wink:


we zijn allemaal ratten :angel:

BeemerBert

Mee eens  :lol:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

AngelInMe

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "AngelInMe"Ik wil ook een wiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen: Ik ga hem eerst nog testen bij m'n neefje :roll: Maar zijn er zelfs geen spellen voor te krijgen? Haha. Ga je ook de PS3 kopen? ;)

PS3 heeft nog geen meerwaarde..valt tot nog toe tegen..dus die koop ik nu ff niet..enne 600 euro's is wel erg vette prijs..is overigens wel vollop te krijgen..

De Wii en voornamelijk het spel Wii Play zijn heel moeilijk te krijgen..evenals de accesoires zijn moeilijk te krijgen..in de ene winkel krijg je het ene..in de andere het andere.

Vandaag toch nog ff in het Corio Wii Play kunnen scoren..de laatste wat Intertoys had..Andere zaken hadden m niet..

Ja ik hoef ook geen PS3 en 600 euro is wel heel erg duur. Ik wacht nog ff tot de wii weer beschikbaar is (en we verhuist en uitgeklust zijn :roll:)

Mounty

Gefeliciteerd met de woning en suc6 met het verhuizen..dat gaat voor spelletjes spelen  :lol:  Al heb je tijdens de drukke periode ook af en tijd nodig voor jezelf en ontspanning...op de motor bij goed weer en achte de spelcomputer bij slecht weer is daar een voorbeeld van.. :)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

De oudste zoon is alle ouwe meuk aan het verkopen, waaronder ps1 ps2, gameboy, spellen ect, wil graag de PS3 hebben, maar ik vind het tot nu toe echt veel te veel wat ze er voor vragen...
Maar goed krijgt hij de centjes bijelkaar, dan kan ik natuurlijk geen Nee meer verkopen :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.