Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"je kent het misschien wel, wat ook in Limburg gebeurt, plaatselijke bevolking, worden oud, en verkopen hun huis aan "andere" mensen uit den lande, en het probleem is geboren, gaan zich verenigen

1 buurman alleen kan hier complete (boeren-)bedrijven laten opdoeken, dus voor een kartbaan (hoe klote dit nu ook overkomt) is niet veel meer nodig, helaas. Wil je niet ontmoedigen, maar in de huidige tendens  zal de minst "vervuilende" altijd de voorkeur krijgen. Ook soms helaas. :cry:

Zo is het maar net...heb al meer van dat soort zien gebeuren..helaas trekt de verfvuiler meestal aan het korste eind trekt.

We richten ook een stichting TegenTegenGas op..TTG met de MFL leden als lid .. :lol:

:thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

zo ziet een rgv voorvork eruit als je ermee naar een vangrail induikt  :shock:





petje af voor de gozer die er op zat toen het gebeurde; hij is inmiddels uit het coma, gaat weer redelijk en hij gaat zn GS weer in orde maken  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

:shock: heftige schuiver heb die gast gemaakt :shock:
Smells like rubber

DeWitte

zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

ik wist niet dat je ging  :shock:

maar nu je 't zegt


nee  :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

De duivel schijt altijd op de grootste hoop :?

have fun :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

voor de .... hoef je het toch niet te doen want die lopen er hier toch meer

veel plezier en niet teveel bier :wink:
Smells like rubber

karz

Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

Veel plezier, ik hou dat geen 2 dagen vol..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

Veel plezier, ik hou dat geen 2 dagen vol..
[/b]

Wat die frikandel omhoog houden?
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

Citaat van: "Toledo"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"zeg gaan jullie me een beetje missen?? :? ik jullie wel iig :wink:

zal aan jullie denken als ik vanaf zondag ne weekje met me frikandel omhoog, lig te luieren aan de turkse Riviera :mrgreen:

Veel plezier, ik hou dat geen 2 dagen vol..
[/b]

Wat die frikandel omhoog houden?

Precies ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

adie wa, vier zunt voet :wink:

probeer nog wel ins urgens in te loggen;

amuseerd uch ongertuschse, veurzichtig rieje en maak ging stukker wa 8)
dan zurg ich dat ich ging lasch-ooge krien van ut miepe kieke :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Damn wat heeft die het weer goed voor elkaar  :lol:

Prettige vakantie Hub :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Maakt niks uit, het regent pijpestelen in Turkije 8)  8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: "Dwars"adie wa, vier zunt voet :wink:

probeer nog wel ins urgens in te loggen;

amuseerd uch ongertuschse, veurzichtig rieje en maak ging stukker wa 8)
dan zurg ich dat ich ging lasch-ooge krien van ut miepe kieke :mrgreen:






:rofl:

Karin

Heel veel plezier Hub!

Oh ja, vanaf dinsdag ben ik fazer af....heb een BMW R850R gekocht en hij is zo gaaf. :twisted:  Ik vind het zelf een superstoere naked bike, maar goed....zal niet ieders smaak zijn.  Ik ga in ieder geval veel toeren de komende dagen  8)