Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Gisteravond belde de vriend van die knul nog, hij ligt in het ziekenhuis, mag vandaag rekenen op een extra ijzerwinkel in zijn hand :?
tot morgen blijft zijn motor hier, dan wordt ie opgehaald :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(

Nieuwe belijning bij een 50 en 60 km weg: onderbroken lijn aan de zijkant (ziet uit als fietspad) en geen streep meer op de middenas.
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(

Nieuwe belijning bij een 50 en 60 km weg: onderbroken lijn aan de zijkant (ziet uit als fietspad) en geen streep meer op de middenas.

:roll: Dit noemt men dan "een optische wegversmalling"  :roll:

Is dus een gevaarlijk iets zo'n belijning, iedere fietser denkt dat het een fietspad is, maar dat is het normaal gesproken niet, of er moeten fietssymbolen op afgebeeld staan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(

Nieuwe belijning bij een 50 en 60 km weg: onderbroken lijn aan de zijkant (ziet uit als fietspad) en geen streep meer op de middenas.

:roll: Dit noemt men dan "een optische wegversmalling"  :roll:

Is dus een gevaarlijk iets zo'n belijning, iedere fietser denkt dat het een fietspad is, maar dat is het normaal gesproken niet, of er moeten fietssymbolen op afgebeeld staan.

Idd best gevaarlijk, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben, ze hadden beter een doorgetrokken streep kunnen zetten op de as van de weg.
Inhalen lukt hier normaal toch niet ( :twisted: ), en fietspaden zijn apart aangelegd.
Iig weet je dan je plaats op de weg, bocht is veel te lang gerekt om goed overzicht te hebben.
De agente gisteren zei ook al: veel te gevaarlijk, vooral om dat het een 360 graden draai is.
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(

Nieuwe belijning bij een 50 en 60 km weg: onderbroken lijn aan de zijkant (ziet uit als fietspad) en geen streep meer op de middenas.

:roll: Dit noemt men dan "een optische wegversmalling"  :roll:

Is dus een gevaarlijk iets zo'n belijning, iedere fietser denkt dat het een fietspad is, maar dat is het normaal gesproken niet, of er moeten fietssymbolen op afgebeeld staan.

Idd best gevaarlijk, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben, ze hadden beter een doorgetrokken streep kunnen zetten op de as van de weg.
Inhalen lukt hier normaal toch niet ( :twisted: ), en fietspaden zijn apart aangelegd.
Iig weet je dan je plaats op de weg, bocht is veel te lang gerekt om goed overzicht te hebben.
De agente gisteren zei ook al: veel te gevaarlijk, vooral om dat het een 360 graden draai is.


nou wil ik niet steuken  :roll:

kijk ik werk veel met graden (trappen,leuningen,contructies en die hele zever) :lol:

maar als ik 360 graden uitzet kom ik uit waar ik begonnen ben  :wink:

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning

:shock: En wat moet ik me bij nieuwe belijning voorstellen ??  :shock:

:( Toch erg genoeg voor die twee gasten. :(

Nieuwe belijning bij een 50 en 60 km weg: onderbroken lijn aan de zijkant (ziet uit als fietspad) en geen streep meer op de middenas.

:roll: Dit noemt men dan "een optische wegversmalling"  :roll:

Is dus een gevaarlijk iets zo'n belijning, iedere fietser denkt dat het een fietspad is, maar dat is het normaal gesproken niet, of er moeten fietssymbolen op afgebeeld staan.

Idd best gevaarlijk, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben, ze hadden beter een doorgetrokken streep kunnen zetten op de as van de weg.
Inhalen lukt hier normaal toch niet ( :twisted: ), en fietspaden zijn apart aangelegd.
Iig weet je dan je plaats op de weg, bocht is veel te lang gerekt om goed overzicht te hebben.
De agente gisteren zei ook al: veel te gevaarlijk, vooral om dat het een 360 graden draai is.


nou wil ik niet steuken  :roll:

kijk ik werk veel met graden (trappen,leuningen,contructies en die hele zever) :lol:

maar als ik 360 graden uitzet kom ik uit waar ik begonnen ben  :wink:

jep, dat klopt ook, alleen dan een verdieping lager (meter of 3) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"jep, dat klopt ook, alleen dan een verdieping lager (meter of 3) :wink:

Ja BoxerQ, zo kan het dus ook.  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"jep, dat klopt ook, alleen dan een verdieping lager (meter of 3) :wink:

Ja BoxerQ, zo kan het dus ook.  :wink:


alleen als de  weg evenwijdig loopt aan daar waar je begonnen bent  :oops:

staan ze haaks op elkaar dan heb je geen 360 graden gereden

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"jep, dat klopt ook, alleen dan een verdieping lager (meter of 3) :wink:

Ja BoxerQ, zo kan het dus ook.  :wink:


alleen als de  weg evenwijdig loopt aan daar waar je begonnen bent  :oops:

staan ze haaks op elkaar dan heb je geen 360 graden gereden

 :? hehe, wat boeit het ook, het is ongeveer 360 graden en het is er gevaarlijk en daarom moeten daar andere strepen komen, en zeer zeker ook motorveilige vangrails, want ik ben bang dat als er niks gebeurt er vandaag of morgen echt gewonden gaan vallen :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning, was het voor de jongen niet duidelijk om wat voor een weg het ging. :evil:
De Agenten zouden dit ook gelijk aangeven bij de gemeente om toch een andere belijning op de weg te krijgen...we wachten af.

Als het die draai vanuit Echt richting Laak en Stevensweert is over het kanaal, dan is dit inderdaad zeer verwarrend. Je zit in de buurt van de snelweg, en kan me dan indenken als je plaatselijk niet bekend bent wat is dit voor een weg ! Moet zeggen van boven af gezien heb je nog een beetje het overzicht. En als je er in het verleden bent geweest dan weet je dat het twee richtingen zijn.
Dus kan me de verwarring wel indenken, hopelijk komen ze er beide met weinig letsel vanaf.
Suzuki-girl: Je wiskunde is goed, het is zelfs meer als die 360 graden :thumbsup:

Sorry Typ foutje :!:

B-Witch

Citaat van: "Menke"
Citaat van: "suzuki-girl"Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning, was het voor de jongen niet duidelijk om wat voor een weg het ging. :evil:
De Agenten zouden dit ook gelijk aangeven bij de gemeente om toch een andere belijning op de weg te krijgen...we wachten af.

Als het die draai vanuit Echt richting Laak en Stevensweert is over het kanaal, dan is dit inderdaad zeer verwarrend. Je zit in de buurt van de snelweg, en kan me dan indenken als je plaatselijk niet bekend bent wat is dit voor een weg ! Moet zeggen van boven af gezien heb je nog een beetje het overzicht. En als je er in het verleden bent geweest dan weet je dat het twee richtingen zijn.
Dus kan me de verwarring wel indenken, hopelijk komen ze er beide met weinig letsel vanaf.
Suzuki-gril: Je wiskunde is goed, het is zelfs meer als die 360 graden :thumbsup:

:lol: mijn wiskunde is in orde, jou Engels is wat minder :lol:  :lol:

Er was er maar 1 tegen die Polo opgegaan, die ander reed met zijn eigen motor erachter, die is dus wel op tijd stop gekomen.
Ben eens benieuwd, als ze de motor morgen komen ophalen.
Al dit soort dingen zijn mss wel leuk op de tekentafel als het bedacht wordt, maar in de praktijk werkt het vaak gewoon niet.
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

De motor is inmiddels opgehaald.
De eigenaar ligt nog steeds in het ziekenhuis en zal deze week waarschijnlijk nog niet naar huis kunnen.
Hij had een flinke breuk in zijn pols, en heeft te horen gekregen dat het waarschijnlijk wel een maand of 6 tot 8 kan gaan duren voor hij zijn hand weer normaal kan gaan gebruiken :?
Bye Bye motorseizoen voor hem, en wat nog erger voor hem is:
Hij kan voorlopig niet werken: hij is motoragent :shock:

Wel een aardige hoor, we kregen een fles Jim Beam als bedankje 8)

Om wat te doen aan de situatie hier heb ik een mail naar het MAG gestuurd, en ook de gemeente en de wegbeheerder krijgen een mail.
De situatie is te gevaarlijk, en als niemand wat zegt, zal er in de toekomst gegarandeerd nog een erger ongeluk gebeuren.
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

zuigt voor die gozer  :?


kijk wat ik tegenkwam  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Wie heeft hier een TL 1000 S ? Ik denk dat ik zo'n kontje op mn Bandit ga zetten, alleen zou het handig zijn als ik mn motor even naast een TLS kon zetten om in te schatten hoe een en ander gaat uitpakken :?: :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: