Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Dwars® op 17 augustus, 2008, 08:14:19
nu ff paar druppies regen nonduje, vlgs buienradar.nl is ie zo over/weg, dus we gaan gewoon

alles opgslagen...ook de ofroad weg.. :mrgreen:


zal er eens een route van maken zodat ik die wegen ook kan terug vinden... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ow yeah, vandaag eindelijk bij/rond de Rursee geweest!! :yeah:

Sas (m'n betere wederhelft) kwam met het geweldige idee om samen op de
motor te gaan toeren. Zo gezegt, zo gedaan...

Wij naar de schoonouders waar de motor in de garage staat en daar ontstonden
opeens de plannen om met z'n allen te gaan rijden. In eerste instantie richting
monschau en dan zouden we wel verder zien. Dus zodoende één goldwing, een
gs500 en een VFR richting de Eifel.

Geen idee welke wegen we precies hebben gehad, maar we zijn globaal het volgende
rondje gereden (volgens de vader van Sas :oops:):

Aubel, Eupen, Monschau, Schleiden, Simmerath, Rursee, Nideggen, Hürtgenwald,
Roetgen, Aachen, Vaals.

Net geen 200km verder stonden we weer in Wijlre. Echt een leuke rit gereden en
droog asfalt!! Moet wel bekennen dat ik het soms jammer vond dat Sas achterop
zat :-X :mrgreen:  Wat een heerlijke wegen en vette bochten daar :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

En er gaat natuurlijk niks boven een lekker Currywurst mit Pommes in de goede omgeving ;)

DeWitte

je hebt de smaak te pakken en Sas zou ik maar goe koesteren  :yes6rs: ; nie alle meiden willen achterop mee  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

moet zeggen dat mijn wederhelft ook graag achterop zit begint nu al te vragen of het echt moeilijk is dus ga morgen maar eens oefenen op de scooter als ze daar gevoel op heeft krijgt ze van me een kennismakingsles bij mijn roude rijleraar liever met z'n 2 dan iemand achterop
KTM SMT 2011

Mounty

Mijn wederhelft vind er niks an om achterop te zitten...ook niet om zelf een rijbewijs voor de motor te verkrijgen..
Tja..ieder zijn eigen hobby. Zorgt wel eens voor wat gekeuvel op een zondag  :mrgreen: maar we komen er altijd wel uit..

Mijn dochters willen wel graag achterop.... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: Gassie op 24 augustus, 2008, 22:21:05
moet zeggen dat mijn wederhelft ook graag achterop zit begint nu al te vragen of het echt moeilijk is dus ga morgen maar eens oefenen op de scooter als ze daar gevoel op heeft krijgt ze van me een kennismakingsles bij mijn roude rijleraar liever met z'n 2 dan iemand achterop

Ik moet uit ervaring zeggen dat het wel heel leuk is als je samen kan gaan rijden  :yes6rs:
Mr.Kawa en ik hebben samen veel plezier aan het motorrijden, en alles wat daar om heen komt kijken.
Wij gaan dan ook regelmatig een stuk rijden, en op vakantie (of een weekendje) met de motor  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 augustus, 2008, 05:42:53
Citaat van: Gassie op 24 augustus, 2008, 22:21:05
moet zeggen dat mijn wederhelft ook graag achterop zit begint nu al te vragen of het echt moeilijk is dus ga morgen maar eens oefenen op de scooter als ze daar gevoel op heeft krijgt ze van me een kennismakingsles bij mijn roude rijleraar liever met z'n 2 dan iemand achterop

Ik moet uit ervaring zeggen dat het wel heel leuk is als je samen kan gaan rijden  :yes6rs:
Mr.Kawa en ik hebben samen veel plezier aan het motorrijden, en alles wat daar om heen komt kijken.
Wij gaan dan ook regelmatig een stuk rijden, en op vakantie (of een weekendje) met de motor  ;)
ja dat is egenlijk wat ik ook wil, :D :D
nu kijken hoe het gat vanavond en haar een beetje rustig laten oefenen denk dat het dan wel goed komt
de angst wat ze nu nog heeft is van 7 jaar geleden toen heeft ze eens rijles gevolgt bij een slechte leraar had bv maar 1 motor waar ze maar met 1 voetje aan de grond kwam en toen is ze van de 6 lessen bij de geusselt 5 keer gevallen daadoor
met als topper bij de eerste les wheelyend  :worship-cool:vertekken en dan van schrik wer vol van het gas af en zo de struiken in  :shock:
KTM SMT 2011

Yvil

Sas begon er gisteren ook weer over dat ze eens een proefles bij Thewissen wil gaan nemen :worship-cool:

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier een dubbel gevoel bij heb :oops:. Aan de éne kant juich ik het natuurlijk
toe omdat we dan lekker met z'n tweeën kunnen gaan koetsche en dan kunnen we samen genieten van de hobby,
maar aan de andere kant houd ik dan m'n hart vast en zal ik me vaak zorgen maken ben ik bang :?.

Begrijp me niet verkeerd, ze rijd ook auto als een kerel (dus stevig doorrijden en kunnen fileparkeren enz :-X :mrgreen:)
en heeft een goed verkeersinzicht. Maar toch... :dunno:

Och ja, ook dat zal dan wel wennen, dus denk niet dat die eerste les nog lang op zich laat wachten ;)

DeWitte

vrouwen op motoren???  :-X :-X

yep in een string voor op ne kalender (en dan ook nog alleen maar de mooie/strakke modellen) :mrgreen:

(hier ga ik gezeik mee krijgen, wedde?  :yes6rs:)


;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 25 augustus, 2008, 10:50:09
vrouwen op motoren???  :-X :-X

yep in een string voor op ne kalender (en dan ook nog alleen maar de mooie/strakke modellen) :mrgreen:

(hier ga ik gezeik mee krijgen, wedde?  :yes6rs:)


;)

:fuckyou:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

Gassie

Citaat van: Dwars® op 25 augustus, 2008, 10:50:09
vrouwen op motoren???  :-X :-X

yep in een string voor op ne kalender (en dan ook nog alleen maar de mooie/strakke modellen) :mrgreen:

(hier ga ik gezeik mee krijgen, wedde?  :yes6rs:)


;)

neuh pas als ik het haar laat lezen dan krijg je pas gezeik  :roll:
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: Yvil op 25 augustus, 2008, 08:09:14
Sas begon er gisteren ook weer over dat ze eens een proefles bij Thewissen wil gaan nemen :worship-cool:

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hier een dubbel gevoel bij heb :oops:. Aan de éne kant juich ik het natuurlijk
toe omdat we dan lekker met z'n tweeën kunnen gaan koetsche en dan kunnen we samen genieten van de hobby,
maar aan de andere kant houd ik dan m'n hart vast en zal ik me vaak zorgen maken ben ik bang :?.

Begrijp me niet verkeerd, ze rijd ook auto als een kerel (dus stevig doorrijden en kunnen fileparkeren enz :-X :mrgreen:)
en heeft een goed verkeersinzicht. Maar toch... :dunno:

Och ja, ook dat zal dan wel wennen, dus denk niet dat die eerste les nog lang op zich laat wachten ;)

ik heb hetzelfde hoor die van mij rijd ook als een vent en ergert zich ook kapot af en toe achter als er weer eentje niet doorrijdt (ligt volges mij dan meer aan de tijd in de maand)
maar aangezien ze toen al gevallen is ga ik toch eerst eens een paar keer met er scooter rijden kan ze aan het gasgeven wennen.
trouwens ik kreeg het idee soms bij thewissen dat ie liever mannen nam dan vrouwen maar kan ook aan mij liggen
KTM SMT 2011

Herr Tod

De beste motorrijders vallen het meest :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: Herr Tod op 25 augustus, 2008, 17:43:14
De beste motorrijders vallen het meest :mrgreen:



:shock:


wie 5x valt heeft 4x nix geleerd  :mrgreen: