Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 13 februari, 2009, 13:42:25
apropos :lol:, Mw Erica Terpstra, de voorzitster van het IOC/NSF heeft mij vandaag toegezegd het startschot te komen doen van de 6e Ride 4Fun op 26 sept.  :worship-cool: :worship-cool:  sjiek wa :yes6rs: We moeten wel nog vervoer regelen voor haar, dat was de voorwaarde en met de trein wou ze niet komen :mrgreen:

Heeft die dan geen auto met chauffeur ?
Of kan die zelf niet rijden?

Ja sorry Hub, ik vind het fantastisch dat ze naar de Ride4fun wil komen, maar ik vind het belachelijk dat ze vervoer niet zelf geregeld kan krijgen :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 14 februari, 2009, 08:06:59
Citaat van: Dwars® op 13 februari, 2009, 13:42:25
apropos :lol:, Mw Erica Terpstra, de voorzitster van het IOC/NSF heeft mij vandaag toegezegd het startschot te komen doen van de 6e Ride 4Fun op 26 sept.  :worship-cool: :worship-cool:  sjiek wa :yes6rs: We moeten wel nog vervoer regelen voor haar, dat was de voorwaarde en met de trein wou ze niet komen :mrgreen:

Heeft die dan geen auto met chauffeur ?
Of kan die zelf niet rijden?

Ja sorry Hub, ik vind het fantastisch dat ze naar de Ride4fun wil komen, maar ik vind het belachelijk dat ze vervoer niet zelf geregeld kan krijgen :roll:

Dit is precies wat ik ook in gedachte had, alleen ik wilde zo'n commentaar niet geven.
Dus Suzuki-Girl, 100% mee eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Ik niet, 
Sorry met alle respect voor r4f , hoeveel van dit soort initiatieven zouden er in het ganse land zijn ? Als ze daar ook aanwezig zou moeten zijn, en dan ook nog zelf het vervoer moet bekostigen / regelen dan wordt het een kostbare business.
Als dat alles is wat ze vraagt dan vind ik het nog netjes. Het is ook nog in fucking zuid limburg he. Daar is ze zowiezo al een hoop reistijd aan kwijt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

idd, eens met Karz, zij woont in Scheveningen en heeft wel meer dingen aan haar hoed dan de r4f en ffkes 2,5uur naar Valkenburg koetsche op een vrije zaterdag (en weer terug). maar vervoer is wss al gevonden door een sponsor die VIPS beveiligt en vervoert (in een kogelvrije S-klasse benz enzo :yes6rs:) zo'n vrouw kun je niet met een jolfje laten ophalen imo :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 14 februari, 2009, 14:34:56
idd, eens met Karz, zij woont in Scheveningen en heeft wel meer dingen aan haar hoed dan de r4f en ffkes 2,5uur naar Valkenburg koetsche op een vrije zaterdag (en weer terug). maar vervoer is wss al gevonden door een sponsor die VIPS beveiligt en vervoert (in een kogelvrije S-klasse benz enzo :yes6rs:) zo'n vrouw kun je niet met een jolfje laten ophalen imo :lol:


daar past ze ook niet in  :lol:

DeWitte

tegenswoordig toch wel :yes6rs:, iig ik ben uitermate verheugd met haar toezegging  :cool: bedenk alleen eens wat dat het binnenhalen van sponsors makkelijker en medewerking maakt. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

....en de tv schijnt ook ff te komen filmen.... :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

dan moet ik wel nog ff naar de kapper   :shock:  dan lijk ik nog knapperder  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2009, 09:15:58
dan moet ik wel nog ff naar de kapper   :shock:  dan lijk ik nog knapperder  :mrgreen:
zoveel zit er niet meer op dus een toefje gel lijkt me voldoende  :mrgreen:
KTM SMT 2011

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2009, 09:15:58
dan moet ik wel nog ff naar de kapper   :shock:  dan lijk ik nog knapperder  :mrgreen:

Yep je "lijkt" knapper  :mrgreen:

Blieve lache...8)

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 15 februari, 2009, 09:15:58
dan moet ik wel nog ff naar de kapper   :shock:  dan lijk ik nog knapperder  :mrgreen:

:rofl: ja net of dat nog helpt :rofl:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

nou, nou, jullie zijn weer goed bezig. :twisted:
Let maar niet op hullie, beste Dwars, als ze zo oud worden als jij (er uit ziet) dan praten ze wel anders, en je weet alle beetjes baten en baat het niet dan schaadt het (waarschijnlijk) ook niet (of je kapper moet het verkloten). Anders kun je nog altijd zo'n wit petje dragen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

zeg weet iemand een oplossing als je 2 o6 nrs hebt (dus ook 2 simkaarten) hoe je die zonder 1vd2 door te schakelen (duur) toch beiden kan gebruiken op 1 telefoon??? (dus zonder 2 mobi's in je zak te steken) :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

#2533
Citaat van: Dwars® op 19 februari, 2009, 20:15:14
zeg weet iemand een oplossing als je 2 o6 nrs hebt (dus ook 2 simkaarten) hoe je die zonder 1vd2 door te schakelen (duur) toch beiden kan gebruiken op 1 telefoon??? (dus zonder 2 mobi's in je zak te steken) :?

Hee Dwars,

Daar heb je houders voor, 2 simkaarten in een telefoon kan op veel toestellen.

Dit zoek je:
Het gaat zoals de titel al zegt om een Dual Simcard houder voor je GSM. Dit is de derde ronde van de dualsim. De eerste ronde was een groot succes met meer dan 250 dualsims. De tweede zat op 108 stuks. Ik krijg nog steeds mailtjes van mensen die intresse hebben, vandaar deze derde ronde.

Google op Duosim of kijk hier eens: http://www.inkoopacties.net/ia/cfc47t3j

Je hebt wel een probleem als je daadwerkelijk een 06 met grote toetsen hebt (  :worship-cool: bejaarden telefoon  :worship-cool: ) dan gaat het niet lukken.

Succes :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Mounty

Citaat van: BeemerBert op 19 februari, 2009, 21:00:17
Citaat van: Dwars® op 19 februari, 2009, 20:15:14
zeg weet iemand een oplossing als je 2 o6 nrs hebt (dus ook 2 simkaarten) hoe je die zonder 1vd2 door te schakelen (duur) toch beiden kan gebruiken op 1 telefoon??? (dus zonder 2 mobi's in je zak te steken) :?

Hee Dwars,

Daar heb je houders voor, 2 simkaarten in een telefoon kan op veel toestellen.

Dit zoek je:
Het gaat zoals de titel al zegt om een Dual Simcard houder voor je GSM. Dit is de derde ronde van de dualsim. De eerste ronde was een groot succes met meer dan 250 dualsims. De tweede zat op 108 stuks. Ik krijg nog steeds mailtjes van mensen die intresse hebben, vandaar deze derde ronde.

Google op Duosim of kijk hier eens: http://www.inkoopacties.net/ia/cfc47t3j

Je hebt wel een probleem als je daadwerkelijk een 06 met grote toetsen hebt (  :worship-cool: bejaarden telefoon  :worship-cool: ) dan gaat het niet lukken.

Succes :mrgreen:


zeg, die dualsimcardhouder....je kunt zeker niet beide sims tegelijk geactiveerd hebben ? Bij de GSM die ik ff had kon ik twee sims erin doen maar moest wel kiezen welke ik geactiveerd wilde hebben...de andere stond dan uit. ben je nog niet op beide nummers bereikbaar.
Hoe is dat met deze ? zie geen antwoord op de site..


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009