Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Het probleem is niet de maker van het virus... het probleem is de ogen. Kijken voordat je ergens op klikt, werkt al jaren goed voor mij. Zo hoef ik ook geen virusscanner of firewall die samen al 10% van het hele systeem in beslag nemen. Achter een router zitten scheelt ook al een hoop :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Het probleem is niet de maker van het virus... het probleem is de ogen. Kijken voordat je ergens op klikt, werkt al jaren goed voor mij. Zo hoef ik ook geen virusscanner of firewall die samen al 10% van het hele systeem in beslag nemen. Achter een router zitten scheelt ook al een hoop :wink:

Heb jij tijd vanaaf? pb ff :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Het probleem is niet de maker van het virus... het probleem is de ogen. Kijken voordat je ergens op klikt, werkt al jaren goed voor mij. Zo hoef ik ook geen virusscanner of firewall die samen al 10% van het hele systeem in beslag nemen. Achter een router zitten scheelt ook al een hoop :wink:

idd klik je zelf op de links en kun je de 4russen binnehalen..maar programma's zoals Kazaa etc zijn nog meer gevaarlijk. Denk je een MP3 tje van de schintaler binne te halen, krijg je alleen maar een virus...
Zelfde geld voor ilegale progjes binnehalen..

Maar er zijn toch wel goede (gratis) antivirus progjes te vinden. iswm een vuurmuur is dat best een goede protectie.

Zelf gebruik ik meestal AVG of zoals nu Avast, en die laatste is gratis.
ik download zo'n 5 gig per maand en heb al 1,5 jaar geen echt virus meer gehad..
Wel draai ik daarbij af en toe Hitman Pro tegen adware etc..

Maar in het achtehoofd moeten we weten dat geen enkele virusdetector lekdicht is..Zorg iig dat je de laatste virusbibliotheken hebt..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Het probleem is niet de maker van het virus... het probleem is de ogen. Kijken voordat je ergens op klikt, werkt al jaren goed voor mij. Zo hoef ik ook geen virusscanner of firewall die samen al 10% van het hele systeem in beslag nemen. Achter een router zitten scheelt ook al een hoop :wink:

Nee lekker zonder virusscan, nee dank je,
te riskant :?

is hetzelfde als veel in de rondte te naaien zonder condoom, daar haal je je ook vlug  en ongemerkt een virusje mee binnen :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "FZ_Ron"

Zelf gebruik ik meestal AVG of zoals nu Avast, en die laatste is gratis.
ik download zo'n 5 gig per maand en heb al 1,5 jaar geen echt virus meer gehad..
Wel draai ik daarbij af en toe Hitman Pro tegen adware etc..

Maar in het achtehoofd moeten we weten dat geen enkele virusdetector lekdicht is..Zorg iig dat je de laatste virusbibliotheken hebt..

Amen to that ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"

Nee lekker zonder virusscan, nee dank je,
te riskant :?

is hetzelfde als veel in de rondte te naaien zonder condoom, daar haal je je ook vlug  en ongemerkt een virusje mee binnen :twisted:

Wat zeg jij nou? :shock:

Maar zo'n virusscan met de hele tijd die meldingen das lekker fijn :? Gewoon kijken waar je op klikt :!: Scheelt een hoop ellende en af en toe draai ik dat ad-aware progje.
Mocht het fout gaan wordt de hele zooi gewoon opnieuw geinstalleerd door de verkoper (valt onder de garantie :mrgreen:)

Herr Tod

Ach ja... 3 PC's versleten, downloaden op kapot af en nooit een virus of wat dan ook gehad. Het zal wel aan mij liggen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

wie zal het zeggen.. :wink:
Ik weet alleen dat ik met Email binnenhalen (met virusscanner) al een aantal keer een onvriendelijk virusje heb binnengehaald
daar heb ik dus echt geen zin meer in, dan maar een fractie langzamer..
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Jij gebruikt Outlook? Iedereen gebruikt Outlook, dus als je een virus maakt dat zich moet verspreiden via e-mails dan maak je het voor Outlook, succes verzekerd! Daarom gebruik ik Calypso, onbekend maar ideaal. Het heeft alles wat je verwacht van een e-mail client, het is gratis en niemand kent het. Automatisch een bericht terugsturen naar de zender als je een e-mail leest doet die ook niet, tenzij je dat zelf wilt. Zo gaat de lijst nog even door...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

eeehhh heb je eens een middagje???
heb de ballen verstand van al die dingen, weet hoe ik het moet gebruiken, maar daar houdt het dan ook mee op :oops:
iig, heb nu Norman als virusscanner, en daar ben ik best tevreden over..
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Q kijk uit :mrgreen:

Iig Herr Tod heeft me gisteravond super geholpen met een paar handige tips, instellingen en progjes :thumbsup: Ik ben ook maar een gebruiker, grofweg snap ik ut wel, maar dan houdt het ook op :?

iig hij draait nu als een tierelier met Avast als (gratis) virusscan 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik bijt niet hoor!
:twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ik bijt niet hoor!
:twisted:

Nou??

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Herr Tod"Jij gebruikt Outlook? Iedereen gebruikt Outlook, dus als je een virus maakt dat zich moet verspreiden via e-mails dan maak je het voor Outlook, succes verzekerd! Daarom gebruik ik Calypso, onbekend maar ideaal. Het heeft alles wat je verwacht van een e-mail client, het is gratis en niemand kent het. Automatisch een bericht terugsturen naar de zender als je een e-mail leest doet die ook niet, tenzij je dat zelf wilt. Zo gaat de lijst nog even door...

Dit doet outlook ook niet als je dit niet wilt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Zou kunnen dat de nieuwe versie dit niet meer doet. Ik gebruik het al 10 jaar niet meer :lol: Prulllllll :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: