Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mounty

ter aanvulling:

CiteerGoedgekeurd
Kijk eerst of de helm die je op het oog hebt een keurmerk heeft. Je kunt 'm vinden op de kinband of de binnen voering van de helm. Het keurmerk bestaat uit een cirkel waarin de hoofdletter E staat. Achter de E staat een getal dat aangeeft in welk land de helm van een Europese ECE-goedkeuring is voorzien. Dit getal kan variëren van 1 t/m 20, waarbij het cijfer 4 voor Nederland staat. De keuringseisen, vastgelegd in de ECE, worden steeds weer herzien. De recentste is de ECE 04, maar de ECE 03 kom je ook nog tegen. Overigens is het niet zo dat een helm met een ouder keurmerk minder betrouwbaar is. Je kunt er wel aan zien dat de helm al enige tijd in de winkel ligt.


bron:mcjoyride
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

thanx allemaal voor de info  :worship-cool:

zal er eens naar kijken wat er op/in staat

living the life the way it comes

crazy j

#2597
vamorgen weer rijles gehad

we waren in .. wat aan het rondrijden en wat oefeningen te doen zecht roger opeens van hier rechts in
dus ik doe dat enzow rijden we door naar de parkeerplaats van de .. daar gedraait en rijden we terug en zecht..ja parkeer de auto maar ff op de oprit
dus ik denk ooh die moet ff wat pakken ofzow
maar neej hoor zegt ie ja kom ff mee wil toch wat laten zien
ik denk huh wat gaan we nu weer krijgen
doet ie de garage open bometje vol met honda's
dat waren de honda's voor die experience ride's ofzoeits in iedergeval die tochten wat roger gaat doen in samenwerking met honda

ware paar hele mooie machintjes erbij  :worship-cool: :worship-cool:


edit by karz : even de routebeschrijving wat minder duidelijkgemaakt voor mensen die het interesseert waar een garage bomvol met honda's staat.
living the life the way it comes

Jor

Hoe heet de ducati dealer in echt??
Deze ligt op de zelfde straat als motoport.

Wie weet waar ik nog voor de rest in de buurt terecht kan voor het afstellen van de powercommander II
(op een dynojet of iets dergelijks)???

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

crazy j

thnx karz

daar had ik eventjes niet aan gedacht  :oops:
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Citaat van: Jor op 31 maart, 2009, 14:43:42
Hoe heet de ducati dealer in echt??
Deze ligt op de zelfde straat als motoport.

Wie weet waar ik nog voor de rest in de buurt terecht kan voor het afstellen van de powercommander II
(op een dynojet of iets dergelijks)???


Ik weet dat heuts in Schin op Geul dat kan, maar dat is zeker te ver weg voor je...
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: Jor op 31 maart, 2009, 14:43:42
Hoe heet de ducati dealer in echt??
Deze ligt op de zelfde straat als motoport.

Wie weet waar ik nog voor de rest in de buurt terecht kan voor het afstellen van de powercommander II
(op een dynojet of iets dergelijks)???



mte
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

Citaat van: Jor op 31 maart, 2009, 14:43:42
Hoe heet de ducati dealer in echt??
Deze ligt op de zelfde straat als motoport.

Wie weet waar ik nog voor de rest in de buurt terecht kan voor het afstellen van de powercommander II
(op een dynojet of iets dergelijks)???



De enige ducati dealer hier in het zuiden is JMD en in echt heet de zaak MTE-motorservice, deze hebbe de nodige kennis in huis over italiaanse fietsen.
http://www.mte-motorservice.nl/
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 31 maart, 2009, 10:41:44
edit by karz : even de routebeschrijving wat minder duidelijkgemaakt voor mensen die het interesseert waar een garage bomvol met honda's staat.

Hoezo Karz, wil je ze voor jou alleen ??  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: QuattroFrits op 31 maart, 2009, 20:11:50
Citaat van: crazy j op 31 maart, 2009, 10:41:44
edit by karz : even de routebeschrijving wat minder duidelijkgemaakt voor mensen die het interesseert waar een garage bomvol met honda's staat.

Hoezo Karz, wil je ze voor jou alleen ??  :twisted:  ;)

Neuh een zo'n hok is meer dan zat  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

CiteerOntvrienden

Volgens de trendwatchers is 2009 het jaar van het ontvrienden.
Het wordt een nieuwe hype om je hyvessite op te schonen. Vroeger was het stoer om zoveel mogelijk vrienden op Hyves te hebben, maar dat leidt op den duur tot chaos. Dat wil je toch ook niet meer, 10 pagina's bijhouden met berichtjes, daar heb je een complete dagtaak aan.

Een vriendin heeft haar 12-delige pagina met 230 vrienden opgeruimd en een selectie gemaakt tot 1 pagina met elf vrienden. Laatst had zij een "hyvesdate"  en werd door een onbekende uitgenodigd, het enige profiel die zij van hem kon zien was een foto van zijn hond. Het bleek dat deze man ooit bij haar in de klas had gezeten op de kleuterschool, maar daar weet zij zelf niets meer van.

Een date met hem zag zij niet zitten en aangezien zij de trend van 2009 wil gaan voortzetten, heeft zij hem vriendelijk bedankt.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 03 april, 2009, 10:12:40
CiteerOntvrienden

Volgens de trendwatchers is 2009 het jaar van het ontvrienden.
Het wordt een nieuwe hype om je hyvessite op te schonen. Vroeger was het stoer om zoveel mogelijk vrienden op Hyves te hebben, maar dat leidt op den duur tot chaos. Dat wil je toch ook niet meer, 10 pagina's bijhouden met berichtjes, daar heb je een complete dagtaak aan.

Een vriendin heeft haar 12-delige pagina met 230 vrienden opgeruimd en een selectie gemaakt tot 1 pagina met elf vrienden. Laatst had zij een "hyvesdate"  en werd door een onbekende uitgenodigd, het enige profiel die zij van hem kon zien was een foto van zijn hond. Het bleek dat deze man ooit bij haar in de klas had gezeten op de kleuterschool, maar daar weet zij zelf niets meer van.

Een date met hem zag zij niet zitten en aangezien zij de trend van 2009 wil gaan voortzetten, heeft zij hem vriendelijk bedankt.


Zo nu en dan ruim ik ook eens op....berichten en ook zelfs "vrienden" worden dan idd verweiderd.
zo doe ik dus mee aan de nieuwe trend... :mrgreen: :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Aan die eerste hype heb ik nooit meegedaan.
Al mijn Hyvesvrienden zijn mensen of kinderen waar ik wat mee op heb, en die ik regelmatig zie of spreek.
Mijn MSN wordt ook af en toe eens opgeschoond, hoef dat gezeiver aan mijn kop niet van iedereen.
De laatste maanden ben ik zowiezo eigenlijk te druk om dat allemaal bij te houden.
En dat zal nog wel erger worden nu ik een nieuwe functie op het werk ga krijgen.
40 uur werken en dan ook nog 's avonds aan die pc hangen... nee dank u
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 04 april, 2009, 09:12:28
en dan ook nog 's avonds aan die pc hangen... nee dank u

:shock: Horen we dan niets meer van je ??  :cry:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 04 april, 2009, 09:12:28
Mijn MSN wordt ook af en toe eens opgeschoond, hoef dat gezeiver aan mijn kop niet van iedereen.


MSN, das waar ook daar heb ik al een eeuwigheid niks meer mee gedaan.
Smells like rubber