Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Behoorlijk onozel..
Als het mistig of donker is zeg ik nog oke.. :?
Maar met stralend zonnig weer, een beetje lachwekkend eerlijk gezegd :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 01 juni, 2009, 14:34:55
Nu ik wat vaker op de weg zit met de motor je kent dat wel,spelen met de zummie :mrgreen:
wat me opvalt is de laatste mode op de weg
dit dus  :?



hele hordes zie je rijden  :roll:

en ze hebben geen pech/zijn geen wouten/bhv'ers/ rijkswaterstaat/wegwerkers  :lol:

eerst dacht ik 't tis een duikclub  :rofl:

Zoiets gebruiken wij in goepsverband, de voorrijder een en de achterrijder een en dat is alleen voor het gemak zodat de voorrijder de laatste ziet en de achterrijder de eerste.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ut zou verboden moeten worden :yes6rs: dalijk gaat balkenende en zijn kluppie onnozele ut nog verplichten :-X :roll: :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 01 juni, 2009, 19:56:01
ut zou verboden moeten worden :yes6rs: dalijk gaat balkenende en zijn kluppie onnozele ut nog verplichten :-X :roll: :?

idd, daar zat ik ook al aan te denken :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Ik zie er ook hordes van rijden, dacht nog even zo'n geel regenpak te kopen, maar heb daar maar vanaf gezien, anders denken de mensen nog dat ik motorambulance of #die pet past iedereen# rijder ben :-X Ik denk dat ik er wel een koop met veel reflectie, dat lijkt me wel veilig.
Laatst reed er eentje voor me, maar ik zag pas dat hij zo'n vestje droeg toen hij de afslag nam, over zijn topkoffer zag ik alleen zijn helm :mrgreen:
En verplicht  :lol: :lol: :lol: la me niet lachen, zolang er nog gasten rondrijden in alleen een t-shirt en met een speelgoedhelm zie ik nog weinig heil in verplichte zaken mbt. kleding :shock:
Zo zijn er ook nog steeds rijders die denken dat ze de alarmknippers aan moeten als ze door de file rijden, of gastjes :oops: die met hun trilplaten constant koppeling in, gas erop tussen de file doorgaan, onder het motto van, niet gezien, wel gehoord :twisted:
En over verplichten :D :D afgelopen zaterdag kwam er een nogal zwart gekleurde man binnen met een zwarte feesthelm en een mesh-hemdje in het fel-oranje (wegwerkersmodel) met het opschrift Harley Davidson, het bleek een Amerikaant e zijn. Uit beleefdheid vroeg ik hem of hij ook een goedgekeurde helm bij zich had want er zijn een paar agenten in Maastricht die het verschil tussen een goedgekeurde en een speelgoedhelm kennen.  No that was not nodig, his helmet was approved in the U.S. of America en then can you the whole world on and there was even a sticker inside :worship-cool: Ik heb hem maar good luck gewenst und auf wiederschnitzel :lol:

Verder zag ik die dag nog een paar motorrijders (en nog veeel meer) waarvan de een een BMW F800 GS reed en de ander een Hondi Transappel, die laatste had wel een hele mooie BMW off-road jas aan, ik vroeg hem dus (en verdomd alweer een USA menneke) of de jas fout was of the bike! Yes he just bought the bike to do Europe, but back at home in the States had hij nog een Be Em DubbelYou 1200 GS in the garage, en hij had nu al spijt van de Tranny :oops:

Verder nog wat mensen die kwamen vragen of ik nog wat van mijn gestolen motor gehoord had, maar ik kon hun alleen maar vertellen dat ik niks van de motor gehoord heb :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weet iemand of de tunnels op de A73 dicht zijn morgen (18 juni)???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 17 juni, 2009, 21:06:19
weet iemand of de tunnels op de A73 dicht zijn morgen (18 juni)???

Ik denk wel  :-X
Proud on the South  

the Stig

volgens mij ook  :(

Gassie

ROERMOND - De beide tunnels van de A73 bij Roermond gaan vanaf vrijdag 12 juni negen of tien dagen dicht
KTM SMT 2011

Steefke™

Ik heb er al de hele week hinder van. Nu gaan die wauze allemaal via de weg van Nappie richting Venlo :twisted: :twisted:
Smells like rubber

DeWitte

ja moet ik ook dalijk, naar maasbree
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hoef er gelukkig nooit te komen, maar de A2 Richting Maastricht is anders ook geen lolletje ... :?

Maar vandaag ff niet, vrij dagje want ik dacht dat mijn zoon vandaag de uitslag kreeg van de examens (VMBO TL)
Bleek dat gisteren al te zijn, hij is gelukkig geslaagd!!!  :yeah:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Timeeh

Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 juni, 2009, 08:09:40
Hoef er gelukkig nooit te komen, maar de A2 Richting Maastricht is anders ook geen lolletje ... :?

Maar vandaag ff niet, vrij dagje want ik dacht dat mijn zoon vandaag de uitslag kreeg van de examens (VMBO TL)
Bleek dat gisteren al te zijn, hij is gelukkig geslaagd!!!  :yeah:

Kun je het vandaag met m vieren! :D
Proficiat!  :thumbsup: