Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

ik speel alleen maar  met m'n l#l :yes6rs:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

En ik l#l tegen mij l#l  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

stirling-moss-gewond-geraakt-tijdens-liften

De oude baas en voormalig autocoureur heeft een bizar ongeluk overleefd. Niet met liften langs de weg. Nee, maar met de lift in zijn eigen huis. Toen hij op de derde etage stond te wachten voor de liftdeuren en deze vervolgens open gingen hing de lift nog een etage hoger. En met zijn 80 jaar had hij dat niet helemaal door. Met als gevolg dat de Eeuwige Nummer Twee uit de Formule1 de liftschacht instapte en drie verdiepingen lager hard neerkwam.

De schade aan Sir Stirling Moss: twee gebroken enkels, vier geknakte botten in één voet, een beschadigde wervelkolom en een gedeukt imago. De racelegende werd daarna met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis waar al snel kon worden geconstateerd dat Moss buiten levensgevaar was. Zijn vrouw, Lady Moss, kon daar later nog aan toevoegen dat hij "in good spirits" is. Bizarre terreurliften met een eigen wil, dat komt toch alleen voor in films?[/quote]
De Lift:
http://www.youtube.com/watch?v=viNhSLKlZGY

:shock: :worship-cool: Hieronder een kijkje in de Crib Van Moss. Vol met gadgets en aan het eind is ook de beruchte lift te zien (gemaakt van carbonfiber).
http://www.youtube.com/watch?v=a9C2T0ObRzU
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

je kunt merken dat de lente begint  :yes6rs:




ik heb vandaag zelfs choppers gezien op de weg  :lol:

Mounty

Citaat van: BoxerQ op 18 maart, 2010, 18:20:05
je kunt merken dat de lente begint  :yes6rs:




ik heb vandaag zelfs choppers gezien op de weg  :lol:

idd veel motorvolk op de weg..en heel veel met een schoon pakje aan.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Steefke kiet van mich de allervetse mega kickse smiley van het joar pries.... hang aan dat gaaaaas!!!!! :worship-cool:









It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 24 april, 2010, 00:51:34
Steefke kiet van mich de allervetse mega kickse smiley van het joar pries.... hang aan dat gaaaaas!!!!! :worship-cool:











Lache he.  :yes6rs:
Smells like rubber

Herr Tod

Morgen zou toch een vrije dag zijn? Schijnbaar hebben sommige toch een slechte CAO. Kan ik morgen wat alleen naar de Ludolfs rijden :lol: Als iemand niks te doen heeft... :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 04 mei, 2010, 20:47:37
Morgen zou toch een vrije dag zijn? Schijnbaar hebben sommige toch een slechte CAO. Kan ik morgen wat alleen naar de Ludolfs rijden :lol: Als iemand niks te doen heeft... :mrgreen:

Wat naar de Ludolfs rijden? Ga je met de Jolf of de Gixer?
Er bestaat een hele kleine kans dat ik me verveel, dan bel
ik je wel ff... (maar reken er maar niet te veel op  :-X)

Moet ook nog naar Hasselt en weet niet hoelaat ik daar
van terug ben.

Herr Tod

Met de Golf he... tis ja een autoverwertung :mrgreen: Kijken of ik wat G60 dingetjes kan scoren... stel je voor :worship-cool: Ik vertrek wel vroeg.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Zou wel echt vet zijn ja  :yes6rs:

Maar in de ochtend ben ik dus zelf onderweg.
Jammer man, had een leuke fieldtrip kunnen
worden  :mrgreen:.

DeWitte

weet iemand een (interieur/meubel)timmerman voor het maken van een muurkast??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2010, 19:58:14
weet iemand een (interieur/meubel)timmerman voor het maken van een muurkast??

als je deurtje plus kozijn bedoelt....of wat ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2010, 19:58:14
weet iemand een (interieur/meubel)timmerman voor het maken van een muurkast??

Ik kan mijn neefje vragen, maar net als wat Ron wil weten, wat moet er gebeuren, compleet maken of repareren of wat is de bedoeling ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nee een complete muur- cq boeken kast (om een deur heen) van boven tot onder en dik 4 mtr breed.

zoiets maar dan met grote schappen (ook voor tv etc) en dan met de deur in het midden. :yes6rs:


iemand?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away