Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Dat is van de groene smurfen. :cry:
Maar je mag officieel niet met twee verschillende maten op één as rijden, zelfs de breedte moet gelijk zijn :D
Bij de bandenboer hadden ze per ongeluk een 165 en een 175 gemonteerd, dat was dus afkeur bij de APK :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

#2866
Dat geldt volgens mij alleen voor de aandrijvende kant.

Dus als je het reserve wiel nodig hebt.. even de wielen husselen dat het reservewiel iig niet op een aandrijvende as komt.
Maar dat doe je natuurlijk alleen als je heel veel tijd en zin hebt.. en dat heb je meestal niet als je een reservewiel nodig hebt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

..laat me denken aan die keer dat ik lekke band had met mijn Honda Accord EX..

Doordat ik een velg kapot gereden had op de ruilverkavelingsweg tussen ubachsberg en wijlre had ik een set nieuwe velgen met nieuwe banden laten monteren....een hele tijd later krijg ik lekke band en heb alleen een tuisbrengertje als reserve wiel. Ik die gemonteerd aan de voorkant vande auto en het voelde heeeel raar aan als ik door een bocht ging. Bleek de tuisbrenger een kleiner maat wiel te zijn als de velgen waardoor er een behoorlijk verschil in hoogte was. Als ik een bocht nam naar de andere kant dan waar de tuisbrenger zat kwam volgens mij het wiel van de grond...althands zo voelde het wel.. Nu let ik een beetje op welke maat reservewiel ik heb. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

#2868
Citaat van: Joepie1958 op 14 mei, 2010, 15:47:15
Dat is van de groene smurfen. :cry:
Maar je mag officieel niet met twee verschillende maten op één as rijden, zelfs de breedte moet gelijk zijn :D
Bij de bandenboer hadden ze per ongeluk een 165 en een 175 gemonteerd, dat was dus afkeur bij de APK :oops:

En wat denk je dan van het beroemde "thuiskomertje" ?
Dat is toch echt wel een hele andere maat en mag je wettelijk overal op je auto leggen.
En als dat ding er op ligt moet je de snelheid gewoon aanpassen.
En dat je rare reacties van de auto krijgt, is ook heel logisch.
Het origineel behoord de zelfde maat te zijn, je gaat toch ook niet met links en rechts een thuiskomertje op één as op APK, altijd afkeur.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Voor de reizigers onder ons  :yes6rs:
heden te krijgen bij de Aldi  ;)  een waterdichte tas met rolsluiting ala Ortlieb voor 10€

da's dus 50€ goekoper  :shock: :fuckyou:

heb me d'r een gehaald  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 17 juni, 2010, 17:27:54
Voor de reizigers onder ons  :yes6rs:
heden te krijgen bij de Aldi  ;)  een waterdichte tas met rolsluiting ala Ortlieb voor 10€

da's dus 50€ goekoper  :shock: :fuckyou:

heb me d'r een gehaald  :mrgreen:

Deze gebruik ik dus ook al enkele jaren, zijn best wel van goede kwaliteit en zeker voor dat geld.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

apropos, mijn vaderdagkadootje nog ff showen  :mrgreen:




wat hebben jullie gehad? ;) alweer "old spice" ? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 27 juni, 2010, 13:19:09
wat hebben jullie gehad? ;) alweer "old spice" ? :lol:

Helemaal niks.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Dat noem ik nog eens een vaderdag cadeau. Heeft die arme meid een heel jaar krantenwijk voor moeten lopen.  :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Een hemd met zonder stropdas
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Misschien beetje raar op een motorforum
Maar moet het toch ff kwijt: SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!!!! :rofl:

Neem aan dat er hier wel meer mensen het WK aan het volgen zijn??
Hoe gaat iedereen de finale Zondag beleven?
Thuis voor de buis, met vrienden? of in de kroeg?
Mss wel helemaal niet?
Op de weg zal het iig mega rustig zijn. :yes6rs:

iig ik ga samen met mijn Belsj die voor de gelegenheid in het oranje gehesen wordt de kroeg in. :mrgreen:
Kiddo's krijgen een baaldag maandag, en ikke lever een dagje verlof in. :worship-cool:

en jullie??
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

thuis voor de buis met wat vrienden en zo...maandag een rustigaandag op ut werk en geen moeilijke vragen.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ben aan het overwegen om naar Heerlen te gaan... Het pancratiusplein of hoe schrijf je dat?

Voetbal is echt niet mijn ding, en heerlen ook niet... Maar dit is toch iets dat je je hele leven bij
blijft denk ik en dat wil ik ongehoord hard vieren hahahahah  :mrgreen:

Mijn vader is ook echt niet van het voetbal, maar die weet nog precies waar hij 32 jaar  geleden (toch?)
was toen nederland in de finale stond. Dan wil ik wel wat spectaculairs in mn kop hebben   :yes6rs:

En aangezien ik al zat ben bij de wedstrijd De-Es in de kroeg, belooft dat veel goeds hahaha  ;)

B-Witch

Het is dat juist, misschien wel een once in a lifetime ervaring.
Stel je voor dat Nederland nu wereldkampioen wordt, dan is het nog maar de vraag of je dat nog eens mee maakt, gezien de statistieken is die kans erg klein
Vandaar dat ik zeg: kijken en genieten, mss een ervaring die je nog verteld als je in het bejaardentehuis zit. :mrgreen:
Voor degene die gaat motorrijden dan: veel plezier, de wegen zijn voor jullie ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.