Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BeemerBert

Citaat van: QuattroFrits op 09 februari, 2011, 16:31:28
Citaat van: Joepie1958 op 08 februari, 2011, 21:13:48
(vroegah)

(vroegalberthein)  :shock:

Wat vroeg die dan ??  :mrgreen:

Zegeltjes ? Airmiles ? Bonuskaart ?  :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

B-Witch

Mijn geliefde soesje is verkocht...
Hij is naar een aardige dame uit het Helmondse gegaan. :cool:
Ik hoop dat ze er veel plezier van krijgt. Buell is niet doorgegaan.
Ik ben dus motorloos op dit moment...... :shock:
Het heeft echter geen zin om een motor hier te hebben staan terwijl ik er bijna niet op rij.
En dit voorjaar/ zomer heb ik werk genoeg hier in mijn tuin dat het er naar uit ziet dat ik weer geen tijd ga hebben.
Voorlopig dus even zonder motor, en zodra alles het toelaat, koop ik er weer een.
Buell of Harley sportster, daar gaat het even tussen, maar ik heb tijd om te denken  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 09 februari, 2011, 19:47:01
Mijn geliefde soesje is verkocht...
Hij is naar een aardige dame uit het Helmondse gegaan. :cool:
Ik hoop dat ze er veel plezier van krijgt. Buell is niet doorgegaan.
Ik ben dus motorloos op dit moment...... :shock:
Het heeft echter geen zin om een motor hier te hebben staan terwijl ik er bijna niet op rij.
En dit voorjaar/ zomer heb ik werk genoeg hier in mijn tuin dat het er naar uit ziet dat ik weer geen tijd ga hebben.
Voorlopig dus even zonder motor, en zodra alles het toelaat, koop ik er weer een.
Buell of Harley sportster, daar gaat het even tussen, maar ik heb tijd om te denken  :yes6rs:

In ieder geval veel plezier in de tuin en denk ze.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

#2988
Gisteren een testrit gemaakt op De Harley Xr 1200 X, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was over de stuureigenschappen. Ik bedoel het is geen Duc , maar toch.
"slechts" 92 PK , maar daar merk je weinig van onder het rijden, want koppel is er meer dan voldoende.
Het test exemplaar was voorzien van remus uitlaten en had een geweldige sound.
In ieder geval een hele fijne motor om op te rijden, zithouding is goed.
Ik zou er voor kunnen vallen  :shock:  Maar welke kleur zal ik dan nemen ??? :mrgreen:







De Sjeng

Alle kleuren zijn mooi, zolang het maar zwart is..........
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

#2990
ze hebben een grijze (model 2010 ) en een zwarte (2011) staan, de witte heb ik alleen op foto's gezien en die
vind ik toch ook wel erg mooi, en je weet het wit is het nieuwe zwart  :mrgreen:

DeWitte

#2991
Als prinsessepap mag ik ff melden dat een carnaval stukken heftiger en vermoeiender is :yes6rs:. Alles doet pijn, mijn voeten, keel en kop :-X. Maar als je ziet hoe de prinses geniet, geniet je als ouder dubbel mee> supergeweldig. :worship-cool: Ik kan het alleen maar aanbevelen. Vandaag clownetrekken (halve dorp komt haar hier ophalen en ene drinken bij ons thuis :shock: :shock:) en vanavond om 00uur moet ze alles (kroontje/sceptor en ambstketting) inleveren. Zal ze wel staan janken met de prinssenmam :( (pa uiteraard niet, das een stoere biker :-X)

wel blij dat ik nog een paar dagen vrij heb om uit te rusten........... :yawn: trouwens nog bedankt voor de felicitaties van deze kant :yes6rs: hier een paar foto's om een indruk te krijgen








hier staat die "kreutsch" tussen de "grote" prinsen bij de prijsuitreiking :cool: cool wa?






Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Hub, ik zie jou op geen enkele foto, ben je dan toch niet die "stoere Biker" ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Super ervaring  :worship-cool:. geniet maar van de laatste dag.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Leuk man, stonden van de week ook twee foto's van haar in de Trompetter.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ff een mededeling van huishoudelijke aard, Suzuki-Girl heeft haar nick veranderd in b-witch.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 16 april, 2011, 13:25:18
cBr

Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen  :roll:

:shock: Rijbewijs afgenomen ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 16 april, 2011, 07:14:19
b-witch.

Volgens mij staat die "b" gewoon voor "broom" oftewel bezem,
Het is dus bezem-heks.  :mrgreen: (sorry N.)  :-X
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.