Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R-yen

was destijds best een hype. Een naked bike met het blackbird blok. Maar de voorspelde verkopen zijn er niet van gekomen volgens mij. Ik zie ze ook maar zeer zelden. Dat maakt het natuurlijk wel interessanter  :yes6rs:.

Desmo-devil

FF gegoogled.  134 Pk  113 NM  222 KG.   Ziet er helemaal niet verkeerd uit  :worship-cool:

Yvil

 :shock: Ook nog nooit van gehoord  :dunno:

Maar helemaal niet verkeerd wat ik zo zie inderdaad  :thumbsup:
Ben eens benieuwd of het wat wordt!! Mijn Honda zit ook
eindelijk weer eens in elkaar. Van de week de eerste keer
starten en dan duimen dat hij verder helemaal in orde is!!

Rijden zal niet veel meer worden, maar het is wel fijn om te
weten dat het in ieder geval weer kan na 1,5 jaar  :oops: :-X

DeWitte

@ Mounty, test X11 van promotor http://www.promotor.nl/wp-content/uploads/2010/11/02-8-hondax11-13973_673111.pdf, ik zou er wel eens eerst goed op proefrijden, zeker als je last heb zoals jij van je polsen?


@Yvil, zou ut niet eens tijd worden :twisted: en in de winter kun je gewoon rijden hoor (behalve als ut sneeuwt of glad is uiteraard)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 15 november, 2011, 22:26:07
Citaat van: R-yen op 15 november, 2011, 08:18:01
Honda X11? Die zie je niet veel  :cool:

Yep, heb er ene gezien en die beviel me opties wel... nog geen tijd gehad voor een proefritje maar hoop dat ik dat snel kan gaan doen en m kan reserveren voordat ie weg is.

De opties of optisch ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Zonet eens de statistieken bekeken van dit forum. Valt me op dat er zich dit jaar toch erg veel nieuwe leden hebben aangemeld, maar het aantal postings al sinds 2008 dramatisch aan het dalen is. Wat is hier de reden voor?  Lijkt me dat de modjes eens een promotie campagne moeten gaan starten om het tij te keren.  :mrgreen:
Jammer dat van de 372 leden er maar een stuk of 40 of 50 dit forum draaiende houden, maar dit blijkt ook op andere fora de trend. Eenieder die in een club of vereniging zit kent dit ook wel uit eigen ervaring ! :(
Maar goed, blijkbaar heeft iedereen het druk !



Zo, dat moest ik even kwijt !

grtz HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik je post ff verplaatst daar naar waar het volgens mij thuishoort. Heeft imo weinig toegevoegde waarde om er een apart topic over te starten.

maar om ff inhoudelijk op je post in te gaan, ja iedereen schijnt het druk te hebben. Denk ook dat forums in het algemeen weinig toegevoegde waarde hebben.
Ik zie het als een kroeg met de gezamenlijke noemer motoren, waar geouwehoerd en afgesproken wordt. Toch? En dit dan ook nog vrij lokaal hiero?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Promotie campagne ?   , voor nog meer latente leden te werven ?   :lol: 

Ik denk ook dat fora de laatste tijd wat 'last' hebben van hyves/facebook etc..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 18 november, 2011, 18:34:49
Promotie campagne ?   , voor nog meer latente leden te werven ?   :lol: 

Ik denk ook dat fora de laatste tijd wat 'last' hebben van hyves/facebook etc..


:stupid:
Proud on the South  

Mounty

Om op de X11 terug te komen...ik weet dat het een armverlenger is maar de zit houding is al een stuk rechter...
Mijn tweede optie is een Suzuki DL1000, en de derde een Varadero.....De X11 vind ik het leukste en inderdaad om zijn zeldzaamheid ook wel een beetje apart.
De DL1000 heb ik ook altijd mooi gevonden maar daar mis ik een beetje trekkracht...ik heb er al eens op gereden en beviel niet tegen maar ook niet echt om naar huis te schrijven.
De Varadero heb ik geen ervaring mee...maar gezien de techs. zal deze iets meer in huis hebben als de DL1000...
Ik wil wel een motor met pit...daarom heb ik 2,5 jaar geleden gekozen voor een 1000er. Dan wil ik ook een motor, geen opgevoerde brommer...sommige motoren zijn zo light dat je je afvraagt of je op een fiets zit of op een motor. Ik ben gewend iets "BIGS" tussen de benen te hebben.... :mrgreen: iets iels wil ik niet.

@frits optisch bedoelde ik.... :yes6rs: :oops:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

de Varadero is een heel comfortabele brommert kan ik je vertellen, ook voor je duo. De kuip van die hondi is perfect. :yes6rs: Remt ook goed, zuipt wel veel (mja nog lang niet wat een ktm zuipt) en is een beetje lomp en zeker niet geschikt voor onverhard. En oerdegelijk, mja dat zijn alle Hondi's :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Even heel iets anders....
Iemand nog een goed betaalde baan in de aanbieding???
vanaf januari is B-Witch onvrijwillig thuis.
Mijn contract moet in vast omgezet worden maar dat gaat niet gebeuren gezien de huidige situatie bij mijn baas  :cry:

Dus weet iemand iets, laat het me dan per PB weten!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: B-Witch op 30 november, 2011, 16:15:18
Even heel iets anders....
Iemand nog een goed betaalde baan in de aanbieding???
vanaf januari is B-Witch onvrijwillig thuis.
Mijn contract moet in vast omgezet worden maar dat gaat niet gebeuren gezien de huidige situatie bij mijn baas  :cry:

Dus weet iemand iets, laat het me dan per PB weten!!!
En in welke sector of op welk gebied moeten we dan denken ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 30 november, 2011, 17:23:54
Citaat van: B-Witch op 30 november, 2011, 16:15:18
Even heel iets anders....
Iemand nog een goed betaalde baan in de aanbieding???
vanaf januari is B-Witch onvrijwillig thuis.
Mijn contract moet in vast omgezet worden maar dat gaat niet gebeuren gezien de huidige situatie bij mijn baas  :cry:

Dus weet iemand iets, laat het me dan per PB weten!!!
En in welke sector of op welk gebied moeten we dan denken ?

Inkoop/ verkoop/ logistiek/ troubleshoot en administratief, of gewoon aanpakken  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

even een vraagje, heb wat spullen te koop staan op marktplaats ( momenteel alleen nog m'n snowboard). nu krijg ik een mail met een reactie die helemaal in het engels geschreven is. zover ik kan zien ook geen gebrekkig engels.
nu is mijn vraag heeft iemand hier toevalig zoiets ook al gehad.
ik vraag me eigelijk af of dit wel 'betrouwbaar' is
living the life the way it comes