Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

gelukkig heeft de was vandaag beter gedroogd dan gisteravond !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Citaat van: "Busaberke"gelukkig heeft de was vandaag beter gedroogd dan gisteravond !

dat vind ik fijn voor je Berke ;) het waaide goed om de was droog te krijgen :lol:

DeWitte

How many MFL-members does it take to change a light bulb?
One to change the light bulb and to post that the light bulb has been
changed.
Fourteen to share similar experiences of changing light bulbs and how the
light bulb could have been changed differently.
Seven to caution about the dangers of changing light bulbs.
Seven more to point out spelling/grammar errors in posts about changing
light bulbs.
Five to flame the spell checkers.
Three to correct spelling/grammar flames.
Six to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb", another six to
condemn those six as stupid.
Fifteen to claim experience in the lighting industry and give the correct
spelling.
Nineteen to post that this group is not about light bulbs and to please take
this discussion to a lightbulb (or light bulb) forum.
Eleven to defend the posting to the group saying that we all use light bulbs
and there fore the posts are relevant to this group.
Thirty six to debate which method of changing light bulbs is superior, where
to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this
technique and what brands are faulty
Seven to post URLs where one can see examples of different light bulbs.
Four to post that the URLs were posted incorrectly and then post the
corrected URL.
Three to post about links they found from the URLs that are relevant to this
group which makes light bulbs relevant to this group.
Thirteen to link all posts to date, quote them in their entirety including
all headers and signatures, and add "Me too"
Five to post to the group that they will no longer post because they cannot
handle the light bulb controversy.
Four to say "didn't we go through this already a short time ago?"
Thirteen to say "do a Google search on light bulbs before posting questions
about light bulbs"
Three to tell a funny story about their show dog and a light bulb.
AND
One group lurker to respond to the original post 6 months from now and start
it all over again.


gevonden op KTMtalk :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Herr Tod

Ik heb de hele avond aan de motor gesleuteld. Ik ben bezig met onder andere een GSX-R 750 K2 schokbreker er onder te schroeven, 9 pk te winnen, alle remleidingen te vervangen voor stalen leidingen van Fischer Hydraulik en nog wat kleine dingen. Morgen even de foto's posten :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


TTigertje

Citaat van: "Herr Tod"Morgen even de foto's posten :)

Zien! :shock:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Ik heb de hele avond aan de motor gesleuteld. Ik ben bezig met onder andere een GSX-R 750 K2 schokbreker er onder te schroeven, 9 pk te winnen, alle remleidingen te vervangen voor stalen leidingen van Fischer Hydraulik en nog wat kleine dingen. Morgen even de foto's posten :)

9 pk ?  :shock:
soow heej!!!

hoe doe je dat dan ff ?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Zo aangezien jullie allemaal lekker aan het werk zijn ga ik het er eens goed van nemen :lol:

Uhhh ik ga dus lekker touren ;)

DeWitte

neet normaal :shock: en wie assisteert er dan nou de dokter?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Ik heb de hele avond aan de motor gesleuteld. Ik ben bezig met onder andere een GSX-R 750 K2 schokbreker er onder te schroeven, 9 pk te winnen, alle remleidingen te vervangen voor stalen leidingen van Fischer Hydraulik en nog wat kleine dingen.

Omdat?  :roll:

karz

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Herr Tod"Ik heb de hele avond aan de motor gesleuteld. Ik ben bezig met onder andere een GSX-R 750 K2 schokbreker er onder te schroeven, 9 pk te winnen, alle remleidingen te vervangen voor stalen leidingen van Fischer Hydraulik en nog wat kleine dingen.

Omdat?  :roll:

Omdat modden tegek is.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Omdat een schokbreker uit 2002 'iets' beter zal zijn dan de originele uit 1992. Omdat deze ook nog eens lichter is. Omdat deze meer instelmogelijkheden biedt. Omdat deze de motor zal verhogen. Omdat er maar een simpele ingreep nodig is om alle 'emissie' begrenzing uit de motor te halen en daarmee pk's te winnen. Omdat ik dan voor en achter mooie, passende, leidingen heb. Omdat ik dan kan rijden zonder demper en zonder een afbrekende uitlaat.

Anyway, de schokbreker hangt al aan het frame, het is nu nog een kewstie van hier en daar wat wegfrezen zodat alles past. Daarna kan ik alles weer rustig aan in elkaar gaan zetten. Nu is het alleen nog een frame, blok en voorvork.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

piccie´s :P  :P  :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"neet normaal :shock: en wie assisteert er dan nou de dokter?? :mrgreen:

mn collegaatje ;)

Ben net terug, was weer een lekker ritje :lol: en weer gegeten in een voortreffelijk restaurantje in Sittard :D Wat een service daar :lol:

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Omdat een schokbreker uit 2002 'iets' beter zal zijn dan de originele uit 1992. Omdat deze ook nog eens lichter is. Omdat deze meer instelmogelijkheden biedt. Omdat deze de motor zal verhogen. Omdat er maar een simpele ingreep nodig is om alle 'emissie' begrenzing uit de motor te halen en daarmee pk's te winnen. Omdat ik dan voor en achter mooie, passende, leidingen heb. Omdat ik dan kan rijden zonder demper en zonder een afbrekende uitlaat.

Anyway, de schokbreker hangt al aan het frame, het is nu nog een kewstie van hier en daar wat wegfrezen zodat alles past. Daarna kan ik alles weer rustig aan in elkaar gaan zetten. Nu is het alleen nog een frame, blok en voorvork.

Het gaat om het mannetje dat erop zit  :wink: