Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Het gezicht komt me bekend voor, maar ik kan er niet direct een naam aan koppelen :oops:
Zou hij geinspireerd kunnen zijn op een van de moddereters van dit forum :lol:  hier krijg ik gezeik mee
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Het gezicht komt me bekend voor, maar ik kan er niet direct een naam aan koppelen :oops:
Zou hij geinspireerd kunnen zijn op een van de moddereters van dit forum :lol:  hier krijg ik gezeik mee

psssssssst  :shutup: er zit tegenwoordig een meisje bij :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Nou, die bedoelde ik zeker niet :cry:
Maar...... wie de schoen past :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Joepie1958"Maar...... wie de schoen past :wink:

heeft de goeie maat gekocht :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ook fijn... na de rijksweg van Wittem naar Wijlre hebben ze een nieuwe vangrail geplaatst. Als ze dan toch bezig zijn zou je zeggen 'leg er meteen een plank onder' maar nee hoor :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

gdvd#%^&&*: alle dingen tegelijk :evil: Uitlaat vd Alfa kaduk en de CV ketel heeft kuren> mja lachu blijven :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Uitlaat vd Alfa kaduk

Zo erg is dat nou toch ook weer niet  :?

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"Uitlaat vd Alfa kaduk

Zo erg is dat nou toch ook weer niet  :?

Klopt :wink: maar in combi met die k*t CV ketel, ff het verschil tussen een weekje extra vakantie cote 'd Azur of niet :? Mja thats live 8) Lachu blieve :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ach wat, vakantie?
Ga je maar gewoon onder de zonnebank liggen :twisted:

om je moed in te spreken, meestal gaan er 3 dingen tegelijk stuk :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

wat doet je cv ketel dan ?? of wat doet ie juist niet ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009


DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"wat doet je cv ketel dan ?? of wat doet ie juist niet ??

Lekken als een vergiet en niet branden was het ziektebeeld :wink: tis verholpen met een rammel nieuwe pakkingen, overstortpijp (door corrosie bijna helemaal door :shock: ), waterdruksensor en stopkraan.

Tis weer lekker warm :wink: en badderen ga ik vanaaf samen met Ma om de watertemp te testen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "BoxerQ"heb me deze laten monteren


http://www.nefit.nl/shop/index.asp?ItemId=158&ProductGroepId=17&ProductId=165

Ik ben óók aan zoiets toe.
Die klote Itakken CV-ketel (kunnen ze daar nou echt niks fatsoenlijks maken behalve Chianti en Pizza's?) van mij vertoont ook kuren, maar zolang alstie het doet blijft 'ie hangen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

wil ik je wel ff updaten  :wink: Nefit maakt welliswaar de modernste cv ketels maar is ook het meest storingsgevoelig en het duurst in aanschaf.   :?

Bijv. voor gasdrukschommelingen (die er altijd zijn, binnen de norm) is ie heel erg gevoelig. Praktijkcijfers vd 10 zgn. drukklachten die wij hier binnen krijgen waardoor een CV uit kan vallen. is het in 9 vd 10 gevallen een Nefit. Terwijl de Gasvoordruk correct is dus. Terwijl de AGPO bijv. weliswaar zoals in mijn geval nu lekte (door inferieure itaksiaanse pakkingen) wel veel eenvoudiger en sneller te repareren is en daarbij in de meeste gevallen stug blijft doorlopen als een stoommachine. De rekensom moet je aan het eind van de rit dus maken en niet vooraf :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Bedankt voor de update, maar ik zit o.m. te denken aan een Vialle, dat schijnt een van de beste te zijn op dit moment.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009