Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"vlgs mij zijn jullie blij als ik een weekje opsodemieter :cry:


Dit antwoord was goed geraden, gaat U door voor de hoofdprijs :?:  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "Dwars"is dit een aanbod vrungk?? :mrgreen:


:shock:  ben geen van allen  :mrgreen: gelukkig

B-Witch

Heerlijk is dat, ben je lekker buiten even wat aan het opruimen, hoor je weer dat geronk van de motoren die lekker een rondje aan het maken zijn....krijg ik spontaan een zomergevoel van.... :yes6rs:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Heerlijk is dat, ben je lekker buiten even wat aan het opruimen, hoor je weer dat geronk van de motoren die lekker een rondje aan het maken zijn....krijg ik spontaan een zomergevoel van.... :yes6rs:  :wink:

yep  8) fruhling liegt in der luft :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Is iedereen op de motor aan het rijden??? Ikke wil ook! Morgen :D

Mounty

heb ff stukkie gereden 1.5 uur..lekker weer..rondje mijnstreek en beetje heuvelland.

de smaak weer te pakken..morgen weer..haha
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gummi-Kuh

Eerste kievitsei gevonden in Brabant

ja....de lente komt eraan... :wink:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

WhomBom

net vijlen en omgeving onveilig gemaakt  :twisted:

nieuwe banden zijn echt zwaar in orde, alleen is mijn nieuwe bok nog niet ingereden  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Jaja... de eerste verontwaardigede wandelaars fietsers en ander onnuttig schorem langs de weg zijn een feit :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Herr Tod"Jaja... de eerste verontwaardigede wandelaars fietsers en ander onnuttig schorem langs de weg zijn een feit :mrgreen:
:worship-cool:  :rofl:  Gister ook weer eens de TLR laten brullen.

De ' moet dat nou ? ' blikken waren niet van de lucht.  :twisted:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Dat kan er ook nog wel bij,
Een lekkage in de cv leiding ergens tussen de kamer van mijn zoon en het aansluitpunt boven, met een beetje pech wordt het 3 vloeren kapotbreken...leuk hoor als je je huis te koop hebt staan... :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Een paar flesjes van die 'radiator fix' werkt misschien ook al :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Dat kan er ook nog wel bij,
Een lekkage in de cv leiding ergens tussen de kamer van mijn zoon en het aansluitpunt boven, met een beetje pech wordt het 3 vloeren kapotbreken...leuk hoor als je je huis te koop hebt staan... :evil:

ga je weer verhuizen  :shock:

je hebt net 'n nieuwe keuken  :!:



stja..... vrouwen  :roll:



















:mrgreen:

Schmetzke

SuperMotard ONLY:


8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"SuperMotard ONLY:

ech nie :? met die dinky-toy-tankjes komen jullie nog niet eens aan de voet van die slinger  :wink: (en daar zijn geen tankstations :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away