Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"SuperMotard ONLY:

ech nie :? met die dinky-toy-tankjes komen jullie nog niet eens aan de voet van die slinger  :wink: (en daar zijn geen tankstations :mrgreen:)

Met die tank van jou haal je nog geen één bocht wegens een 4x te grote draaicirkel  :lol:

WhomBom

maar n GS is een offroad monster, die ragt gewoon recht naar onder, issie ook nog sneller  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

De heren monteurs zijn hier hard aan het zoeken waar het lek in onze CV zit, tot nu toe nog niet precies gelokaliseerd.
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg.....

Ondertussen weet ik helemaal hoe een verwarmingssysteem werkt... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

PatSpinner

Citaat van: "Schmetzke"SuperMotard ONLY:


8)

SChmetzke...Dit moet toch wel jouw HEMEL zijn??
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

PatSpinner

Bij ons in het vorige kuis was een stagiair vergeten de in beton ingegoten riolering op de 1e verdieping te lijmen...Daar hebben ze de toilet, gang, badkamer en 1 slaapkamer tot de electische leidingen van het plafond begane grond het beton eruit moeten hammeren (door een natuurstenen vloer heen).. Das ook leuk als je je huis vol met meubels hebt staan.... Naja het begon dus ook met weater dat langs de muren en tussen de vloerplaten heen sijpelde...Met een robot zijn ze erachter gekomen dat de koppelingen los lagen!! JIPPIE.... In mijn nieuwe huis heb ik 2 weken geleden een CV issue gehad...Daar liep het water van de 3e verdieping naar de slaapkamer en woonkamer.. Resultaat alle originele ornament plafonds naar de kl*te....Waarom ik dit meld weet ik niet, want daar zit je niet op te wachten... Maar dan toch :

MIJN OPRECHTE STEUN IN DEZE!!!

Pat
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

B-Witch

Citaat van: "PatSpinner"Bij ons in het vorige kuis was een stagiair vergeten de in beton ingegoten riolering op de 1e verdieping te lijmen...Daar hebben ze de toilet, gang, badkamer en 1 slaapkamer tot de electische leidingen van het plafond begane grond het beton eruit moeten hammeren (door een natuurstenen vloer heen).. Das ook leuk als je je huis vol met meubels hebt staan.... Naja het begon dus ook met weater dat langs de muren en tussen de vloerplaten heen sijpelde...Met een robot zijn ze erachter gekomen dat de koppelingen los lagen!! JIPPIE.... In mijn nieuwe huis heb ik 2 weken geleden een CV issue gehad...Daar liep het water van de 3e verdieping naar de slaapkamer en woonkamer.. Resultaat alle originele ornament plafonds naar de kl*te....Waarom ik dit meld weet ik niet, want daar zit je niet op te wachten... Maar dan toch :

MIJN OPRECHTE STEUN IN DEZE!!!

Pat

Nou dan valt het hier gelukkig nog allemaal mee.!!!
Lekkage is inmiddels verholpen, er is wel gebroken moeten worden op een slaapkamer, en wat in de badkamervloer, maar uiteindelijk komen we er nog goed vanaf, er zat een komplete scheur in de leiding, vermoedelijk is die al niet 100% geweest bij installatie.
Iig, Ben blij dat het opgelost is en de vloeren worden nog gerepareerd. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Volgens mij moeten we het motorseizoen, althans het betere weer om te rijden gewoon afdwingen 8) als we met z'n allen nou gewoon veel gaan rijden en zaterdag ook nog de klok voorruit gaat moet dat seizoen of de lente na die @#$%^&* winter wel beginnen :idea: toch???

Iig vanmiddag; dikke sokken en de lange onderbroek aangestreupt en bij een voorzichtig zonnetje een mooie start gemaakt  :yes6rs:  Kiddo op een kiddo-feestje gedropt, ma Dwars achterop, lekker een paar uurtjes samen getufd door een vrijwel verlaten België. :mrgreen: In Kanne gestopt voor een stokbroodje mozarella,tomaat en ham en een koppie thee en weer terug naar huus 8) toch nog 175 km afgetikt :worship-cool:

Thuis net nog een flink bord spaghetti weggestouwd :lol: Ik heb echt wel vervelendere middagen meegemaakt :wink:  voor het zelfde geld moet je werken :mrgreen:

vertrouw mij dus maar, het motorseizoen gaat van start 8) ik voel de kriebels :twisted: (of moet ik mss ff gaan poepen van al die vreterij :rofl:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

CiteerDe negerzoen verdwijnt.
Koekfabrikant Van der Breggen is gezwicht voor de kritiek dat de naam racistisch zou zijn en verandert de naam van de historische lekkernij in 'Buys Zoenen'. Al zesentachtig jaar ging het koekje met schuim en een laagje chocolade door het leven als negerzoen.    

Mogen we nu ook niet meer "zakjapanner" zeggen?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Zo, das dat, net ff nieuw rubber gehaald, (toch de contiforce)
voor 155 euri ben ik weer klaar voor het seizoen. (nette prijs dacht ik zo?)
Gelijk alles na laten kijken, tandwielen, ketting, remblokken ed.
Heb geluk, alles was nog prima in orde!!!
Mijn seizoen start nu dus, vanmiddag ff lekker dat bandje gaan inrijden... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

:? wat ich noe huur: Ducatisten die ing proefrit op inne boXer willen make???




:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":? wat ich noe huur: Ducatisten die ing proefrit op inne boXer willen make???




:mrgreen:

Waanzinnig vet apparaat, mooiste Beemer ooit gemaakt imo  :!:

WhomBom

Als iemand vanavond nog door schin op geul komt; pas op met je snelheid!

er staat een zilvergrijze fiat stilo in de berm te flitsen  :?   Ik kwam terug van mn werk, en reed met n 60 door schin op geul toen het opeens flitste, en ik dacht al dat het die stilo was, ben ik omgedraaid om te kijken en jawel, zat zon blauwe held zich wat te versoppen  :evil:  stelletje eikels.  Maar als het goed is ben ik alleen van voor geflitst, dus geen boete  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

PatSpinner

Citaat van: "Dwars":? wat ich noe huur: Ducatisten die ing proefrit op inne boXer willen make???




:mrgreen:

Ich bin het in eeder geval neet..Ich goan testrijen op een Brutale.
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

karz

Citaat van: "Dwars":? wat ich noe huur: Ducatisten die ing proefrit op inne boXer willen make???




:mrgreen:

Wat eine sjmerige kleurstelling, liek net een bord mit kots !
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

morgen heeft zich een gast uit eindhoven aangemeld om een proefrit op de Beemer te maken 8) prijs was ook in orde en de man kwam serieus over :arrow:

nou mijn vraag aan jullie; Hoe zouden jullie dat doen? borg vragen en het rijbewijs, autosleutels etc?? heb voorheen nooit zo'n dure brommert aan huis verkocht :? met de auto erachter aan??  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away