Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ja super. Net nog even Hayasjeelski de route doorgemaild want er ligt een superweg....Brüttig-Fankel....die ben ik 3 keer op en neer gereden. Zo gaaf is ie, lijkt wel eens stukje circuit. Superstrak asfalt en hele mooie bochten waar je heel hard door heen kunt. Die weg ga ik nog wel eens vaker rijden.

B-Witch

Hou ik me ook voor aanbevolen voor die route, wij plannen deze zomer vast nog een weekendje weg, dus altijd fijn als je wat routes achter de hand hebt :wink:
En vooral als dat mooie stuurweggetjes zijn!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

zo ff uurtje eerder weg 8) met een grote boog naar huus brommeren :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"brommeren

:yes6rs:

You finaly get it  :laughing49so:  :fuckyou:

 :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
You finaly get it  

yep, maar jij nog steeds niet  :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"yep, maar jij nog steeds niet  :!:

Ah komop, jij weet toch wel beter :!:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Trouwens die Suzuki-Girl is onze nieuwe "razende Reporter" geloof ik?  :lol: altijd weer op zoek naar motonieuws :thumbsup:

Keep up the good work  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik heb toch tijd zat  :rofl:  

Maar met alle plezier hoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

CiteerZoals bij de meesten bekend is, bestaat binnen het Europees parlement

een ingeburgerd gebruik als gevolg waarvan éénmaal per maand het

volledige Europese parlement met alle medewerkers en een bijna

complete kantoorinventaris voor enkele dagen verhuist van Brussel

naar Straatsburg. De enige reden hierachter is dat Frankrijk dit zo

graag wil. 99% van de rekening - op jaarbasis ongeveer 200 miljoen

euro - wordt toch betaald door de andere aangesloten landen.



Nu heeft een aantal europarlementsleden van verschillende partijen en uit verschillende landen een actie op touw gezet om aan deze

geldverspilling een eind te maken. Zij hebben hiervoor één miljoen

handtekeningen nodig zodat dit onderwerp op de agenda van de

Europese commissie kan worden gezet.



Binnen een paar dagen zijn er een kleine 100.000 handtekeningen binnen maar dit moeten er dus één miljoen worden.



Surf daarom naar:  http://www.oneseat.eu

en zet je handtekening zodat we met z'n allen een eind maken aan

deze geldverspilling!!



Zegt het voort, zegt het voort......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Gisteren teruggekomen van 4 dagen in de Harz rondrijden. En gelukkig zaten wij 400 km hier vandaan, want wij hebben alleen op zaterdag namiddag een bui gehad. Wel een flinke, maar dat was 20 km voor het einde van de route die dag. De rest goed weer gehad.

Je kon daar op sommige wegen echt merken dat je soms in het voormalige oostduitsland reed. Maar alles bij elkaar heeft Duitsland toch een super mooi motorgebied, waar je ook rijdt. Het was voor mij weer een topweekend..........alleen mijn stem is helemaal weg. 3 dagen livemuziek is iets teveel.....en natuurlijk de nodige Weissen  :mrgreen:
Maar goed, zo´n weekend is ook niet om uit te rusten, dat doe ik deze week op mijn werk wel  :wink:

Herr Tod

Is hier, of kent iemand, toevallig ene die zn elektrische gitaar en versterker verkoopt? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Is hier, of kent iemand, toevallig ene die zn elektrische gitaar en versterker verkoopt? :mrgreen:

:shock: Dat wil je toch hopelijk niet op je motorke bouwen he?? :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Hooguit een versleten snaar om een carburateur schoon te maken :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

:D Oke dan ben ik tevreden. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.