Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"eigenlijk best errug als een type als Schmetzke voetbal zit te kijken :cry:  dan heeft ie nix te sliden en nix te sleutelen :wink:  Maar komop G, het weer wordt beter dan mag je weer naar buiten 8)

:oops:

Maar idd, zondag, maandag en woensdag ben ik zoet  :D  :D Dan kan ik er weer ff tegen   :lol:  :lol:

Ohjah, de fotograaf gaat woensdag ook mee als het goed is, dus dat beloofd wat  :D  :D

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"eigenlijk best errug als een type als Schmetzke voetbal zit te kijken :cry:  dan heeft ie nix te sliden en nix te sleutelen :wink:  Maar komop G, het weer wordt beter dan mag je weer naar buiten 8)

:oops:

Maar idd, zondag, maandag en woensdag ben ik zoet  :D  :D Dan kan ik er weer ff tegen   :lol:  :lol:

Ohjah, de fotograaf gaat woensdag ook mee als het goed is, dus dat beloofd wat  :D  :D

je gaat toch nie stiekum trouwen he ? :mrgreen: of moet je nog de communie doen met die witte laarsjes van je :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"eigenlijk best errug als een type als Schmetzke voetbal zit te kijken :cry:  dan heeft ie nix te sliden en nix te sleutelen :wink:  Maar komop G, het weer wordt beter dan mag je weer naar buiten 8)

:oops:

Maar idd, zondag, maandag en woensdag ben ik zoet  :D  :D Dan kan ik er weer ff tegen   :lol:  :lol:

Ohjah, de fotograaf gaat woensdag ook mee als het goed is, dus dat beloofd wat  :D  :D

je gaat toch nie stiekum trouwen he ? :mrgreen: of moet je nog de communie doen met die witte laarsjes van je :rofl:

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Herr Tod

Pffff 8 uur lang (9 uur met pauzes) aan de motor gesleuteld, ik voel mn benen niet meer van al dat kruipen en hurken :? Onder andere mn nieuwe achterbrug gepast, past perfect :D Nu nog een blokje frezen voor de link van de achterremklauw, er op lassen en dan is ie good to go. Twee weken nog hoop ik 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Pffff 8 uur lang (9 uur met pauzes) aan de motor gesleuteld, ik voel mn benen niet meer van al dat kruipen en hurken :? Onder andere mn nieuwe achterbrug gepast, past perfect :D Nu nog een blokje frezen voor de link van de achterremklauw, er op lassen en dan is ie good to go. Twee weken nog hoop ik 8)

piccie's??? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Pffff 8 uur lang (9 uur met pauzes) aan de motor gesleuteld, ik voel mn benen niet meer van al dat kruipen en hurken :? Onder andere mn nieuwe achterbrug gepast, past perfect :D Nu nog een blokje frezen voor de link van de achterremklauw, er op lassen en dan is ie good to go. Twee weken nog hoop ik 8)

piccie's??? :wink:

daar had ik al geen zin an..dat gesleutel. en het gereedschap niet.

Ben benieuwd naar het resultaat HerTod..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Zin had ik ook niet :lol: Het liefste sta ik met mn handen in de zij er naast te kijken en instructies te geven 8) Helaas waren de batterijen van de camera leeg dus kon ik geen foto maken :? Het zag er wel exotisch uit :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

ik zie er al tegenop om de wielen te demonteren om er nieuwe bandjes op te laten zetten...pffff...mischien hier iemand die me erbij kan assisteren?

je camera is nu weer vol...dus piccies ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"ik zie er al tegenop om de wielen te demonteren om er nieuwe bandjes op te laten zetten...pffff...mischien hier iemand die me erbij kan assisteren?


Je kunt het ook toch laten doen?

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"ik zie er al tegenop om de wielen te demonteren om er nieuwe bandjes op te laten zetten...pffff...mischien hier iemand die me erbij kan assisteren?


Je kunt het ook toch laten doen?

kost niks extra..tenminste ik heb er niks voor betaald, je betaald je band en dat is inclusief montage toch :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"ik zie er al tegenop om de wielen te demonteren om er nieuwe bandjes op te laten zetten...pffff...mischien hier iemand die me erbij kan assisteren?


Je kunt het ook toch laten doen?

+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"ik zie er al tegenop om de wielen te demonteren om er nieuwe bandjes op te laten zetten...pffff...mischien hier iemand die me erbij kan assisteren?


Je kunt het ook toch laten doen?

+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:

daar is wel overheen te komen..haha,,liever iets meer betalen dan dat ik zelf moet sleutelen...mischien kan ik het laten kombineren met een beurt (aan de motor). na het seizoen ga ik eens rondbellen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "QuattroFrits"
+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:

Daar waar ik het laat doen niet.  Same price.  Of zou die gast dat alleen voor mij doen  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "QuattroFrits"
+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:

Daar waar ik het laat doen niet.  Same price.  Of zou die gast dat alleen voor mij doen  :wink:

haha, de heren moeten een paar tientjes extra betalen, en wij dames krijgen dat zo gedaan....Hoe zou dat komen :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "QuattroFrits"
+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:

Daar waar ik het laat doen niet.  Same price.  Of zou die gast dat alleen voor mij doen  :wink:

haha, de heren moeten een paar tientjes extra betalen, en wij dames krijgen dat zo gedaan....Hoe zou dat komen :twisted:

:twisted: Zit reeds bij de prijs in, valt dan niet op. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.