Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "QuattroFrits"
+/- ongeveereneenhalf 10-20 pleuri duurder. :roll:

Daar waar ik het laat doen niet.  Same price.  Of zou die gast dat alleen voor mij doen  :wink:

haha, de heren moeten een paar tientjes extra betalen, en wij dames krijgen dat zo gedaan....Hoe zou dat komen :twisted:

:twisted: Zit reeds bij de prijs in, valt dan niet op. :twisted:

ja idd :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ik zag net de geest kruipen  :shock:

t kwam zo; ik rij achter bertel aan van gulpen naar wittem, en op t laatste, voor de stoplichten krijg je een hele flauwe linker bocht, waarin ik bertel met n 150-160 rechts inhaalde (we waren ff t gassen). In dat ik bertel dus inhaal, zie ik dat die zilveren auto voor hem dus veeel langzamer reed dan ik dacht. toen dacht ik al FUUUUUK, dat gaat helemaal mis. Dus ik rem, vrij hard, blokeert het voorwiel, ik laat die rem weer los, begint die GS van links naar rechts te slaan als n beklopte, zo hard dat mijn voeten gewoon van de voetsteunen afvlogen, en toen ie net de laatste keer " gooide" kwam ik daardoor mooi tussen de auto in kwestie en de vluchtheuvel in, waardoor ik, met mijn voeten nog steeds aan alle kanten erlangs hangend langs die auto kon, en rustig stoppen voor het stoplicht  :?

toen was ik wel weer wakker  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

dan schrik je wel jah...een hartslag van 2 x normaal...pff..en dan? ff bijkomen op het bankje op de parkeerplaats ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

ff peukje roken op t tankstation, ik moest toch tanken  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"ik zag net de geest kruipen  :shock:

t kwam zo; ik rij achter bertel aan van gulpen naar wittem, en op t laatste, voor de stoplichten krijg je een hele flauwe linker bocht, waarin ik bertel met n 150-160 rechts inhaalde (we waren ff t gassen). In dat ik bertel dus inhaal, zie ik dat die zilveren auto voor hem dus veeel langzamer reed dan ik dacht. toen dacht ik al FUUUUUK, dat gaat helemaal mis. Dus ik rem, vrij hard, blokeert het voorwiel, ik laat die rem weer los, begint die GS van links naar rechts te slaan als n beklopte, zo hard dat mijn voeten gewoon van de voetsteunen afvlogen, en toen ie net de laatste keer " gooide" kwam ik daardoor mooi tussen de auto in kwestie en de vluchtheuvel in, waardoor ik, met mijn voeten nog steeds aan alle kanten erlangs hangend langs die auto kon, en rustig stoppen voor het stoplicht  :?

toen was ik wel weer wakker  :shock:

Je gaat deze zomer wel overleven denk je?

Karin

Citaat van: "Schmetzke"
Je gaat deze zomer wel overleven denk je?

Zolang ie blijft slapen wel ....

Karin

Ben de laatste tijd ook me aan het orienteren om een andere motor te kopen. Nu had een van de instructeurs van de bergtraining een VFR en die beviel me wel. Wat rondsnuffelend blijkt dit toch wel een prijzige motor te zijn. Ik wil een model hebben vanaf 2002 en dan zit ik al gauw minimaal op de € 8.500....dat is dan nog goedkoop.

Pfff....een BMW F 650 GS is nog stukken goedkoper  :wink:

Herr Tod

Koop je toch de VFR 400 :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Schmetzke"
Je gaat deze zomer wel overleven denk je?

Zolang ie blijft slapen wel ....


:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"Ben de laatste tijd ook me aan het orienteren om een andere motor te kopen. Nu had een van de instructeurs van de bergtraining een VFR en die beviel me wel. Wat rondsnuffelend blijkt dit toch wel een prijzige motor te zijn. Ik wil een model hebben vanaf 2002 en dan zit ik al gauw minimaal op de € 8.500....dat is dan nog goedkoop.

Pfff....een BMW F 650 GS is nog stukken goedkoper  :wink:



Niet allen maar aanschaaf maar onderhoud is ook duurder dan 4 in lijn  :wink:
Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "Motzippaldy"



Niet allen maar aanschaaf maar onderhoud is ook duurder dan 4 in lijn  :wink:

hoezo? twee bougies ipv vier..... vreet alleen wat meer banden, maar dat zal wel meevallen als je hem niet constant de sporen geeft, toch? alleen... wat zuipt zon dieke twin?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Motzippaldy"



Niet allen maar aanschaaf maar onderhoud is ook duurder dan 4 in lijn  :wink:

hoezo? twee bougies ipv vier..... vreet alleen wat meer banden, maar dat zal wel meevallen als je hem niet constant de sporen geeft, toch? alleen... wat zuipt zon dieke twin?

VFR :shutup:
Proud on the South  

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"v4... :oops:


:yes6rs:  :angel:
Proud on the South  

AngelInMe

Vanmorgen hadden ze bij het stoplicht bij de Geusselt gebotst (vrachtwagen, auto en auto met caravan). 3 keer raden van welke kant de wouten kwamen?

De autoweg die hartstikke vastzat, 3 rijstroken  :shock: ik zag eerst li in de spiegel ver achter me zwaailichten en daarna dichterbij re. Als ze nou gewoon van de andere kant waren gekomen  :roll: