Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

Ok, ik denk dat er nu officieel niekmand een grotere hekel heeft aan toeristen als ik, rotterdammers in t bijzonder  :evil:

t kwam zo, ik was effe een rondje gaan scheuren, nog een motorwout weggegaasd die in slenaken achter me aankwam, daarna weer wat rustiger gereden, ik ben in Gulpen, rij langs het zwebad naar onder, gewoon chilly-tilly met 50, komt daar een debiel in een zilveren mercedes me tegemoet, en slaat linksaf richting sophianum. Ik wijk dus uit voor die wagges, kom daardoor op ramkoers zero met het fietspad, rem, stuur weer naar links, en kom net met mn stuur in een haag die tussen het fietspad en de weg staat. Dus die haag trekt me aan dat stuur naar rechts, half die haag in, tot een "lichtmast" zoals de politie het noemt mn ride from hell beeindigde. Die merc-ezel was ondertussen rustig doorgetufd. dus ik sta op, flip compleet, roep die wieksnaas. komt ie es aan, ik zeg heb je een schade formulier? nee, daar wou ie allemaal niks van weten, en ook de politie wou ie niet bellen. begon ie nog wat dom te lullen, komt wat voor me staan, en ik moest me inhouden en inhouden. uiteindelijk heb ik zijn vrouw zo ver gekregen dat ze de politie belde, en die hebben dus onze verklaringen enz opgenomen, zal wel een lastig verhaal worden om mn schade vergoed te krijgen omdat hij zegt dat ie stil stond op zijn eigen weghelft, terwijl ie met blik op oneindig gewoon mij de pas afsneed. maar goed, pics;

ontstekingsdeksel gaar, nog een halve berm meegenomen als souvenir



koppelingshendel afgebroken en een moooie deuk in mn tank



achterkant wat opgeschuurd....





voor de rest is de koplamp gaar en de plaat van de voetsteun weer scheef  :? en nog wat klein grut
[/img]
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Dat is pas echt goed klote!
En dan zo'n eikel die niet wil toegeven dat hij op jou weghelft zat... :guns:
Net of jij voor de fun je motor aan gort rijdt :?

Heel veel succes met het afhandelen van de schade :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Klote man :evil: :evil: Kut hollendere allemaal, flikker toch een end op :guns: Zuip de agressie er morgen maar uit bij de BBQ-op-onbekende-locatie :roll:

Misschien heb je achteraf nog geluk, zoals ik met mijn 'Mercedes crash'.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Balen dus! Succes met het herstel en de schadeafhandeling

Motzippaldy

Citaat van: "AngelInMe"Balen dus! Succes met het herstel en de schadeafhandeling


:stupid:
Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Klote man :evil: :evil: Kut hollendere allemaal, flikker toch een end op :guns: Zuip de agressie er morgen maar uit bij de BBQ-op-onbekende-locatie :roll:

Misschien heb je achteraf nog geluk, zoals ik met mijn 'Mercedes crash'.


daar hoop ik ook op, maar dat zal nog wel een zware dobber worden...

op zich valt de schade wel mee, ik moet op ebay zon zijkap zien te versieren voor n euro of 30, 50 euro nieuwe olie, koplamp moest toch al een nieuwe voor komen..  koppelingshendel enz valt ook wel mee. Alleen de zijkap en de tank is zonde  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Dat is zeker balen voor je Whombom. Ik hoop dat er toch nog enigszins een goede schadeafwikkeling voor je in zit.

@ Herr Tod, het had net zo goed een limburger kunnen wezen hoor...heb je ook rare gasten tussen zitten  :wink:

Herr Tod

Een Limburger staat niet een minuut te twijfelen om vervolgens met de ogen in de vot een weg in te draaien :roll: Daarnaast zorgen die hollendere voor een verdubbeling van het verkeer. Vanmorgen moest ik naar mn werk in Kerkrade / Landgraaf, toen kwam ik er achter dat Limburgs Mooiste (wielrennertocht) begint bij Megaland.... fijn :evil: :evil: :evil: :guns:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Zomaar een maandag, zomaar 30 graden, iedereen aan het werk, of naar school
Lekker liggen te dobberen in het zwembad  8)
(dat je met voorbedachte rade supergroot hebt gekocht voor de kids.)
Enige wat je hoort  zijn de vogels en het ruisen van de wind door de bomen die je van een klein beetje schaduw voorzien.
Niemand die je stoort, want de telefoon is buiten gehoorsbereik, en voor iedereen die aan de deur komt niet te zien.
toch ontbreekt er dan nog iets....................





Waar is die knappe lekkere ober die je dat koele drankje komt brengen  :lol:

:rofl: jaja ik lig lekker met mijn luie reet in het zwembad, en jullie mogen werken :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik heb je ook al eens anders horen grienen als je werken moest in ut weekend als wij zaten te brommeren :shutup:

maar tis je gegund :wink: geniet er maar van en droom maar verder van die ober :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

dat weekend valt wel mee, zaterdag en zondag weer.
is maar altijd een halve dag hoor, alleen lullig als er net een tocht op het program staat...mja kan niet alles hebben.

en idd ik ga weer verder dobberen,  maar heb nu een ober hier hoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

da's geen ober maar een slaaf :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Vroeg beginnen, vroeg klaar. En nu richting onze sponsor in Margraten :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Dwars"da's geen ober maar een slaaf :mrgreen:

Nee die is werken :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"
Waar is die knappe lekkere ober die je dat koele drankje komt brengen  :lol:

:rofl: jaja ik lig lekker met mijn luie reet in het zwembad, en jullie mogen werken :!:


:banghead4rv:  Nee, ik heb dit niet gelezen en ga morgen gewoon weer werken.