Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"
Waar is die knappe lekkere ober die je dat koele drankje komt brengen  :lol:

:rofl: jaja ik lig lekker met mijn luie reet in het zwembad, en jullie mogen werken :!:


:banghead4rv:  Nee, ik heb dit niet gelezen en ga morgen gewoon weer werken.

zal aan je denken als ik weer lig te dobberen :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Vandaag kermis in het dorp, de maandag is dan de dag van de schutterij bij ons in het cafe. Volgens mij gaat er gedurende de hele carnaval minder bier doorheen dan op deze dag :rofl:

Gisteren had ik de klok van de motor op 60000 gezet... en vlak daarna maakt die heftige kortsluiting :shock: Zo erg dat alle licht bijna niet meer brandde en onder 4000 toeren viel die uit :? Maar elk nadeel heeft zn voordeel, zo'n erge kortsluiting kan alleen direct op de accu plaats vinden dus hoef ik hopelijk niet ver te zoeken :roll: Zonet ff nagekeken, niets gevonden dus zometeen maar ff testen bij Vijlen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Hier is ook kermis in "het dorp" :lol:

WhomBom

rossi wins!, alleen jammer van de ducs, en hopkins  :(
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Ik ben eens benieuwd wie er wel en niet rijdt in Assen...
Gibernau heeft iig zijn sleutelbeen gebroken, lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat die start.....
Melandri, ontwrichte schouder en nekletsel en Capirossi had inwendige bloedingen..... :cry:

ben benieuwd!!!!!

Zelf heb ik de crash niet gezien, zat te laat voor de televies, en heb toen ook niet veel gezien...(in slaap gevallen na 2 veel te korte nachten met te veel alcoholgebruik van te voren) :oops:

maar wel goed resultaat van Hayden en Roberts 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

strakke actie van sete  8)  meteen heel marlboro duc duc uitgeschakeld....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Pfffffffff vandaag mn onderdelen kelder / warenhuis opgeruimd aangezien ik nog maar 2 vierkante meter had om te lopen en alle kasten geblokkeerd waren door de kroam die er lag. Nu zou ik er zelfs kunnen dansen :rofl: De pa mag morgen alle ijzerwaren, olie en spuitbussen naar het milieupark brengen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Ik ben eens benieuwd wie er wel en niet rijdt in Assen...
Gibernau heeft iig zijn sleutelbeen gebroken, lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat die start.....
Melandri, ontwrichte schouder en nekletsel en Capirossi had inwendige bloedingen..... :cry:

ben benieuwd!!!!!

Zelf heb ik de crash niet gezien, zat te laat voor de televies, en heb toen ook niet veel gezien...(in slaap gevallen na 2 veel te korte nachten met te veel alcoholgebruik van te voren) :oops:

maar wel goed resultaat van Hayden en Roberts 8)

Het schijnt dat de ambulance op weg naar het ziekenhuis ook nog een ongeluk heeft gehad  :shock:  

Las gisteren dat Caprirossi zaterdag wel weer rijdt.

Zijn er trouwens nog mensen van hier die ook naar de TT gaan? En zo ja, tribune of staanplaats? Misschien wel leuk om tussen de races effe te gaan buurten...haha. Ik ga vanmiddag hopelijk een paar kaartjes scoren op de Stekkenwaltribune, de enige tribuneplaatsen die nog beschikbaar zijn.

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Pfffffffff vandaag mn onderdelen kelder / warenhuis opgeruimd aangezien ik nog maar 2 vierkante meter had om te lopen en alle kasten geblokkeerd waren door de kroam die er lag. Nu zou ik er zelfs kunnen dansen :rofl: De pa mag morgen alle ijzerwaren, olie en spuitbussen naar het milieupark brengen :lol:

niet normaal, hoeveel halve bandits, 3/4 zundapps en derde's puch in dat kelderke passen  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

no way jose?!?  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik ben eens benieuwd wie er wel en niet rijdt in Assen...
Gibernau heeft iig zijn sleutelbeen gebroken, lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat die start.....
Melandri, ontwrichte schouder en nekletsel en Capirossi had inwendige bloedingen..... :cry:

ben benieuwd!!!!!

Zelf heb ik de crash niet gezien, zat te laat voor de televies, en heb toen ook niet veel gezien...(in slaap gevallen na 2 veel te korte nachten met te veel alcoholgebruik van te voren) :oops:

maar wel goed resultaat van Hayden en Roberts 8)

Het schijnt dat de ambulance op weg naar het ziekenhuis ook nog een ongeluk heeft gehad  :shock:  

Las gisteren dat Caprirossi zaterdag wel weer rijdt.

Zijn er trouwens nog mensen van hier die ook naar de TT gaan? En zo ja, tribune of staanplaats? Misschien wel leuk om tussen de races effe te gaan buurten...haha. Ik ga vanmiddag hopelijk een paar kaartjes scoren op de Stekkenwaltribune, de enige tribuneplaatsen die nog beschikbaar zijn.

Ik begreep dat er enkel nog kaartjes voor de haarbocht waren ?!?  :?
Nou ja, ik zie wel wat ik nog bemachtigen kan.

BTW:
als er liefhebbers zijn, ik heb de race nog op videoband staan!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Citaat van: "Busaberke"
Ik begreep dat er enkel nog kaartjes voor de haarbocht waren ?!?  :?
Nou ja, ik zie wel wat ik nog bemachtigen kan.

BTW:
als er liefhebbers zijn, ik heb de race nog op videoband staan!

Volgens de internetsite waren er alleen nog kaartjes verkrijgbaar voor de Stekkenwaltribune. Motoport Echt gebeld maar die hadden geen kaarten meer. Toen gebeld naar Assen zelf en daar zijn nog voldoende kaarten te krijgen, echter alleen nog maar ter plekke, dus niet meer bij de voorverkoopadressen. Ik heb mijn zus dus gestuurd (woont 10 minuten van het circuit) en zij meldde mij gisteren dat er nog voor verschillende tribunes kaarten te verkrijgen zijn. Had dus nog keuze uit 4 tribunes. Maar heb het maar bij de Stekkenwal gehouden.

B-Witch

Voor degene die naar de TT gaat:



CiteerRechtop met Suzuki

Wat blijk je altijd vergeten te hebben als je naar de TT gaat? Precies, een jiffy-onderzetter!

Geen nood. Vanaf zes uur in de ochtend is het Suzuki promotieteam op 24 juni aanwezig bij Shell tankstation Smalhorst aan de A28 te Beilen. Ze delen er gratis jiffy-onderzetters uit, zodat, mocht het regenen, je motor niet wegzakt in het zompige gras.

De actie geldt voor iedereen, ook voor rijders van andere merken. De onderzetter heeft wel de vorm van het Suzuki-logo, dus eigenwijze merkfanaten moeten daar even rekening mee houden
.
You may own the bike, but the bike possesses you.