Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Morgen gaat het loss :D RGV achterbrug gaat er in (als er geen onvoorziene complicaties optreden), als de O-ringetjes op tijd aankomen zet ik ook nog mijn GSX-R 400 carburateurs er op (+6 of +10 pk :shock: :shock:) en dan is de helft van het werk gedaan en kan ik me gaan richten op de voorvork en een aantal kleinere dingen :twisted: Foto's volgen morgen :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Blijft dat ding staande twin of gaat die weer door leven als 4 cilinder  :?
Proud on the South  

Herr Tod

Uhm... ff nieuwe bobine fixen denk ik :oops: Als ik rustig rij dan doen 1 en 4 wel mee :roll: Heb ik weer :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Ik ben eens  aan het zoeken op internet wat een bandit 600s van 2003 nog moet kosten.
Eigenlijk schrik ik daar wel een beetje van, als ik zie dat er bijv in roggel een bandit van 2002 met 19000 km te koop staat voor 4800 euro :shock:
vraag ik me af wat ik moet inzetten als vraagprijs voor mijn Bandit ???
En erg veel jonge Bandits zijn er niet te koop eigenlijk, meeste zijn stukken ouder. :?

Iemand een goeie tip, suggestie of er misschien verstand van :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Vanmiddag lekker wezen touren (waarschijnlijk een van de laatste ritjes met mn kawa  :cry: ) richting Herpesbosch, daar ff op de camping geweest en een stuk vlaai genuttigd en een potje tennis gespeeld (geen succes in een motorbroek met deze temperatuur :?) en stukje over Duitsland gereden dus daar nog ff aan het gas getrokken 8)

Oh ja en daarna nog ff op de cbr600f gereden :D trekt wel snel naar de 100  8)

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Ik ben eens  aan het zoeken op internet wat een bandit 600s van 2003 nog moet kosten.
Eigenlijk schrik ik daar wel een beetje van, als ik zie dat er bijv in roggel een bandit van 2002 met 19000 km te koop staat voor 4800 euro :shock:
vraag ik me af wat ik moet inzetten als vraagprijs voor mijn Bandit ???
En erg veel jonge Bandits zijn er niet te koop eigenlijk, meeste zijn stukken ouder. :?

Iemand een goeie tip, suggestie of er misschien verstand van :?:

Als je ANWB lid bent, kun je hen vragen wat de dagwaarde volgens de ANWB/Bovag lijsten is. Die wordt door veel garagisten gehanteerd.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik ben eens  aan het zoeken op internet wat een bandit 600s van 2003 nog moet kosten.
Eigenlijk schrik ik daar wel een beetje van, als ik zie dat er bijv in roggel een bandit van 2002 met 19000 km te koop staat voor 4800 euro :shock:
vraag ik me af wat ik moet inzetten als vraagprijs voor mijn Bandit ???
En erg veel jonge Bandits zijn er niet te koop eigenlijk, meeste zijn stukken ouder. :?

Iemand een goeie tip, suggestie of er misschien verstand van :?:

Als je ANWB lid bent, kun je hen vragen wat de dagwaarde volgens de ANWB/Bovag lijsten is. Die wordt door veel garagisten gehanteerd.

Dat weet ik, maar dat zijn de prijzen die de garage houder je bied als je inruilt, hun pleuren er dan nog flink wat bovenop en verkopen dan. :?
Ik wil dus gewoon particulier verkopen, hou ik er uiteindelijk meer aan over denk ik :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Ganz Deutschland weint :cry:

:mrgreen:


Azurri :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik ben eens  aan het zoeken op internet wat een bandit 600s van 2003 nog moet kosten.
Eigenlijk schrik ik daar wel een beetje van, als ik zie dat er bijv in roggel een bandit van 2002 met 19000 km te koop staat voor 4800 euro :shock:
vraag ik me af wat ik moet inzetten als vraagprijs voor mijn Bandit ???
En erg veel jonge Bandits zijn er niet te koop eigenlijk, meeste zijn stukken ouder. :?

Iemand een goeie tip, suggestie of er misschien verstand van :?:

Als je ANWB lid bent, kun je hen vragen wat de dagwaarde volgens de ANWB/Bovag lijsten is. Die wordt door veel garagisten gehanteerd.

Dat weet ik, maar dat zijn de prijzen die de garage houder je bied als je inruilt, hun pleuren er dan nog flink wat bovenop en verkopen dan. :?
Ik wil dus gewoon particulier verkopen, hou ik er uiteindelijk meer aan over denk ik :?:


Tuurlijk!
Maar ze moeten bij zo'n jonge fiets ook nog garantie & afleveringsbeurtje geven.
Daarnaast moeten die mannuh ook nog iets verdienen he!
Ik zou met m'n vraagprijs zeker niet te kort in de buurt van een dealer z'n prijs gaan zitten, dan raak je 'm never-nooit meer kwijt!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

:P Zo hoog mogelijk beginnen, kunnen ze ook veel afdingen. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

De hoofdprijs hoef ik niet te halen, zou natuurlijk wel leuk zijn, maar ik wil redelijk blijven, daar bij komt nog dat er nog een bijna nieuw achterband opligt, en net nieuwe ketting en tandwielen...dus wat wil je nog meer... tanken en rijden voor degene die hem koopt. :wink:

ondertussen moet ik nog een hele boel doen: :yes6rs:
ff rijden op de FZ6, ff rijden op de Hondi Hornet, ff rijden op een F650 GS (Dakar)  en nog ff rijden op een duc monster, dan heb ik het wel zo allemaal gehad. van alles wat, dan kan ik een goeie keuze maken.
eencillinder, twin, en vertrouwde 4 cillinder.... :lol:

maar waar kan ik eigenlijk proefrijden met een duc??? waar zit hier ergens een dealer :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

en op een sv?  stukken sneller dan een monster, en uiteraard veel betrouwbaarder, en mooier, en beter, en sneller  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"en op een sv?  stukken sneller dan een monster, en uiteraard veel betrouwbaarder, en mooier, en beter, en sneller  :twisted:

Nee ik wil geen SV. :roll:



Zit ook in een totaal ander segment als waar ik in aan het zoeken ben.
zithouding vind ik niks voor mij.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Schade Deutschland, alles ist vorbei :mrgreen: vd week zo'n duits autovlaggetje proberen te scoren en dat halfstok hangen aan de auto op me reisje volgende week DWARS door die heimat ri Azzuri :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Liever een Bratwurst vreter dan een citroenenplukker :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: