Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 64 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "AngelInMe"

Dit is misschien ook wel leuk om mee te spelen :lol: staat ene te koop in Herpesbosch op de camping.

:P Best aardig speeltje lijkt mij zo. :P

kon mij ook wel bekoren, maar past niet bij mijn blauwe pak... :x
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"kon mij ook wel bekoren, maar past niet bij mijn blauwe pak... :x


:twisted: Zal heus ook in jouw kleur blauw te koop zijn. :twisted:

En anders, een spuitbusje blauw doet wonderen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: "FZ_Ron"

kon mij ook wel bekoren, maar past niet bij mijn blauwe pak... :x


:?  :shock:





Proud on the South  

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

mooie (ondergewaarde) brommert imo zo'n TDM; stuurt goed iig :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Heb er een uit 91, het eerste bouwjaar. Bevalt prima om wat te tuffen tot touristisch sportief tempo. Raggen is minder, er zijn geen echte plakrubbers voor die velgen. Een Kneedown leidt tot een All-down weet ik uit ervaring  :oops:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Citaat van: "May Day"Een Kneedown leidt tot een All-down weet ik uit ervaring  :oops:

Tjah, dan zal AIM zich maar een beetje moeten inhouden, toch ?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "May Day"Heb er een uit 91, het eerste bouwjaar. Bevalt prima om wat te tuffen tot touristisch sportief tempo. Raggen is minder, er zijn geen echte plakrubbers voor die velgen. Een Kneedown leidt tot een All-down weet ik uit ervaring  :oops:

pilot road plakt genoeg hoor..... (voor ik weer commentaar krijg: ik rij ook alleen maar sportief tourtempo)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

AngelInMe

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "May Day"Een Kneedown leidt tot een All-down weet ik uit ervaring  :oops:

Tjah, dan zal AIM zich maar een beetje moeten inhouden, toch ?  :wink:

Ja zal ik maar doen dan ;) Maar ben nog aan het rondkijken he :lol:

WhomBom

weet iemand of er iets van snelgas kitjes te verkrijgen zijn voor een zoefzoeki? ik heb nu ongeveer 2 slagen dat ik gas kan geven  :?  rijdt niet echt relaxed als je met je arm helemaal naar onder gebogen een bocht uit komt  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

Gewoon slechte banden monteren, kan je niet meer volgas de bocht uit ;)

Even wat anders: ik neem aan dat die GS van jou niet meer geknepen is? Mijn vriending heeft namelijk een geknepen GS en daar wil ik de set uithalen, maar weet niet waar ze hem geknepen hebben. Heb je tips?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

WhomBom

GS is nog geknepen  :evil:  goede banden..... michelin pilot activ  :roll:  op zich helemaal niet verkeerd, maar niet te vergelijken met sport/plak bandjes.

als het goed is (tenzij je vriendin een antieke heeft, die hebben bussen boven het membraan v/d carb) zit er in het spruitstuk een verdikking. Om hem "open" te krijgen moet je dus open spruitstukken zien te versieren (ebay) en een open sproeier kit (ik denk als ik hem open ga rijden dat ik meteen een dyno kitje pak  :twisted: )
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Motzippaldy

Citaat van: "May Day"Damn, had ik nu maar beter gespaard....
http://racing4fun.de/portal.php?mid=4&mid1=4&task=show_detail&id=4828



:shock: das ist gratis  :?
Proud on the South