Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

vliegenmepper voor op de motor  :shock:



http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lshop,showdetail,11666,d,1152983740-11666,,10170,,,.htm

:laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:

ik zou zegge ga in een koekblik zitten  :thatsgay:

AngelInMe

Joepie wij gaan zo naar de Efteling :lol:

karz

Citaat van: "AngelInMe"Joepie wij gaan zo naar de Efteling :lol:

Heb je de rest van MFL meegevraagd ?? :evil:

Schande !!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Zo... eerste dag revisie op t werk zit er op :D Nog 11 te gaan...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "karz"
Citaat van: "AngelInMe"Joepie wij gaan zo naar de Efteling :lol:

Heb je de rest van MFL meegevraagd ?? :evil:

Schande !!

:rofl: daarom kondigde ik het ff aan :mrgreen: ik post geen foto's  :shutup:

B-Witch

Heb ik weer...

SHITTTTT :evil:  :evil:  :evil:

Wil ik de GSR gaan bestellen, is ie uitverkocht..komt pas weer nieuw in Januari :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Heb ik weer...

SHITTTTT :evil:  :evil:  :evil:

Wil ik de GSR gaan bestellen, is ie uitverkocht..komt pas weer nieuw in Januari :cry:
:rofl:  kom op eih ,dat hok moet toch wel ergens uit te halen zijn, ga eens een deur verder.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"Heb ik weer...

SHITTTTT :evil:  :evil:  :evil:

Wil ik de GSR gaan bestellen, is ie uitverkocht..komt pas weer nieuw in Januari :cry:

als ik vorige week goed gezien heb stond er bij Jacqmaer in munsterbilzen nog wel ene, moet je m alleen effe invoeren.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

En compleet afgeragd door testpiloten :mrgreen:

Nee, gefeliciteerd met je aankoop  :!:  GSR  :yes6rs:  :yes6rs:  :worship-cool:

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:

sja ligt eraan wat je maandloon is........ krijg je anders nog geld uit bij inruil hahaha
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:

sja ligt eraan wat je maandloon is........ krijg je anders nog geld uit bij inruil hahaha

Ben ook niet helemaal gek, ik zie het zo, of ik nu een motor helemaal nieuw koop, of ene die als demo model dienst heeft gedaan, in 2007 zijn die 2 allebei waard, terwijl het mij wel een onozele 1500 euro scheelt in aankoop. (verschil wat ik bij Motoshop margraten moest betalen voor een hagelnieuwe en wat ik bij Motoport voor de demo kwijt ben)
Verkoop ik die demo in het voorjaar, dan kan ik die 1500 euro bijleggen en heb ik een hele nieuwe...wat ik eigenlijk wilde :wink:

wel ff bij vermelden voordat er hier verkeerde conclusies getrokken worden wat betreft Motoshop Margraten.
Super zoals hun mij geadviseerd hebben, en ook geadviseerd hebben om geen dief van eigen beurs te zijn, omdat Motoport gewoon veel meer voor mijn bandit trug gaf (vraag me wel af hoe die het doen daar in Echt)
GSR gaat zeker totaal in onderhoud in Margraten, ik ben daar iig welkom, ook al heb ik niet bij hun gekocht :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

We schrapen niet allemaal ons geld in den Belgique bijelkaar, er zijn ook mensen die loon naar werken krijgen :guns:  :guns:
maar soms lijkt het wel wat weinig voor al het goede dat je doet
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:

sja ligt eraan wat je maandloon is........ krijg je anders nog geld uit bij inruil hahaha

Ben ook niet helemaal gek, ik zie het zo, of ik nu een motor helemaal nieuw koop, of ene die als demo model dienst heeft gedaan, in 2007 zijn die 2 allebei waard, terwijl het mij wel een onozele 1500 euro scheelt in aankoop. (verschil wat ik bij Motoshop margraten moest betalen voor een hagelnieuwe en wat ik bij Motoport voor de demo kwijt ben)
Verkoop ik die demo in het voorjaar, dan kan ik die 1500 euro bijleggen en heb ik een hele nieuwe...wat ik eigenlijk wilde :wink:

wel ff bij vermelden voordat er hier verkeerde conclusies getrokken worden wat betreft Motoshop Margraten.
Super zoals hun mij geadviseerd hebben, en ook geadviseerd hebben om geen dief van eigen beurs te zijn, omdat Motoport gewoon veel meer voor mijn bandit trug gaf (vraag me wel af hoe die het doen daar in Echt)
GSR gaat zeker totaal in onderhoud in Margraten, ik ben daar iig welkom, ook al heb ik niet bij hun gekocht :wink:

alé, proficiat..


Ne demo of een "ex pers fiets" die daarna als demo heeft gedient.
Zou het ff navragen toch..
Ik weet uit ervaring dat de meeste persfietsen na de testperiode's het demo circuit ingaan.  niet dat er iets mis mee is dan ..maar sommige hebben reeds dan een zwaar leven gehad..
niet de MT-HX-80 wellicht?  :roll: dan heeft ie "ervaring"..

:wink:

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:

sja ligt eraan wat je maandloon is........ krijg je anders nog geld uit bij inruil hahaha

Ben ook niet helemaal gek, ik zie het zo, of ik nu een motor helemaal nieuw koop, of ene die als demo model dienst heeft gedaan, in 2007 zijn die 2 allebei waard, terwijl het mij wel een onozele 1500 euro scheelt in aankoop. (verschil wat ik bij Motoshop margraten moest betalen voor een hagelnieuwe en wat ik bij Motoport voor de demo kwijt ben)
Verkoop ik die demo in het voorjaar, dan kan ik die 1500 euro bijleggen en heb ik een hele nieuwe...wat ik eigenlijk wilde :wink:

wel ff bij vermelden voordat er hier verkeerde conclusies getrokken worden wat betreft Motoshop Margraten.
Super zoals hun mij geadviseerd hebben, en ook geadviseerd hebben om geen dief van eigen beurs te zijn, omdat Motoport gewoon veel meer voor mijn bandit trug gaf (vraag me wel af hoe die het doen daar in Echt)
GSR gaat zeker totaal in onderhoud in Margraten, ik ben daar iig welkom, ook al heb ik niet bij hun gekocht :wink:

alé, proficiat..


Ne demo of een "ex pers fiets" die daarna als demo heeft gedient.
Zou het ff navragen toch..
Ik weet uit ervaring dat de meeste persfietsen na de testperiode's het demo circuit ingaan.  niet dat er iets mis mee is dan ..maar sommige hebben reeds dan een zwaar leven gehad..
niet de MT-HX-80 wellicht?  :roll: dan heeft ie "ervaring"..

:wink:

Zal eens navragen.
Enne tis voor mij toch maar voor effe, Bandit keldert wss volgend jaar zo in waarde dat ie niks meer opbrengt, verkoop in die dingen wordt helemaal lam gelegd door de komst van de GSR. Vooral als die 2de hands al te koop zijn :wink:
Dus motto: Bandit weg nu het nog wat opbrengt, en volgend jaar een hele nieuwe GSR bestellen :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.