Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Toch maar gekozen voor het demo model... :yes6rs:
oke was niet de bedoeling maar prijs technisch zeer interresant, laat zeggen op een nieuwe een dik maandloon verschil in prijs, en dat is hebben of niet hebben, zeeeeer goeie prijs voor de Bandit terug gekregen :!:
En op deze manier kan ik me volgend jaar weer een nieuwe permiteren.

Al met al mss maar goed dat die krengen uitverkocht waren :wink:

sja ligt eraan wat je maandloon is........ krijg je anders nog geld uit bij inruil hahaha

Ben ook niet helemaal gek, ik zie het zo, of ik nu een motor helemaal nieuw koop, of ene die als demo model dienst heeft gedaan, in 2007 zijn die 2 allebei waard, terwijl het mij wel een onozele 1500 euro scheelt in aankoop. (verschil wat ik bij Motoshop margraten moest betalen voor een hagelnieuwe en wat ik bij Motoport voor de demo kwijt ben)
Verkoop ik die demo in het voorjaar, dan kan ik die 1500 euro bijleggen en heb ik een hele nieuwe...wat ik eigenlijk wilde :wink:

wel ff bij vermelden voordat er hier verkeerde conclusies getrokken worden wat betreft Motoshop Margraten.
Super zoals hun mij geadviseerd hebben, en ook geadviseerd hebben om geen dief van eigen beurs te zijn, omdat Motoport gewoon veel meer voor mijn bandit trug gaf (vraag me wel af hoe die het doen daar in Echt)
GSR gaat zeker totaal in onderhoud in Margraten, ik ben daar iig welkom, ook al heb ik niet bij hun gekocht :wink:

alé, proficiat..


Ne demo of een "ex pers fiets" die daarna als demo heeft gedient.
Zou het ff navragen toch..
Ik weet uit ervaring dat de meeste persfietsen na de testperiode's het demo circuit ingaan.  niet dat er iets mis mee is dan ..maar sommige hebben reeds dan een zwaar leven gehad..
niet de MP-HX-80 wellicht?  :roll: dan heeft ie "ervaring"..

:wink:

Zal eens navragen.
Enne tis voor mij toch maar voor effe, Bandit keldert wss volgend jaar zo in waarde dat ie niks meer opbrengt, verkoop in die dingen wordt helemaal lam gelegd door de komst van de GSR. Vooral als die 2de hands al te koop zijn :wink:
Dus motto: Bandit weg nu het nog wat opbrengt, en volgend jaar een hele nieuwe GSR bestellen :!:

Onderstaand is de "MP-HX-80"
Ex persfiets en daarna "klantendemo"..
die is goed ingereden...

:roll:  :wink:



vondt het overigens wel toffe fietsen..denk zeker dat je een goede keus hebt gemaakt meid..have fun

Karin

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Nicole!! En je vangt je op deze manier toch geen buil, goede deal gemaakt.

B-Witch

Thanx!!!
Weet zeker dat ik er veel plezier aan ga beleven :!:
Dadelijk eens ff het kenteken bekijken... :lol:
en als het die fiets is wat Hakinnen zegt.................zal ik dat maar niet aan Mr.Suzuki vertellen :angel:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Update:

Geen "pers"fiets dus, ander kenteken, en ik heb het nagevraagd.
Kenny Vos verzekerde mij dat hun deze motoren nooit kopen (hij wist dat er niet zo netjes mee omgesprongen wordt), en die komen trouwens pas in September in de verkoop.
iig zaterdag gaat de Bandit weg, en mag ik wegrijden op mijn eigen GSR 8)

Yeahhhh, net aan het begin van mijn vakantie, kon niet beter getimed zijn :lol: :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Heej Nicole, veel plezier met je nieuwe aanwinst en dan moet je hem hier maar ff komen showen ;)

QuattroFrits

:P Nog 3 daagjes en dan heeeeeel veeeel plezier met je nieuwe aanwinst.
En hou hem tussen de lijntjes.(als die er al zijn.) :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Veel plezier met die "nieuwe" motor :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Dank jullie wel :lol:

Nu nog gauw wat afspreken om een leuk ritje te maken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

inderdaad, die GSR moet de vuurdoop krijgen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Nu nog gauw wat afspreken om een leuk ritje te maken


:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Ik wil wel een afspraakje  :yes6rs:  :thumbsup:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"Nu nog gauw wat afspreken om een leuk ritje te maken


:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Ik wil wel een afspraakje  :yes6rs:  :thumbsup:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Kun jij helemaal niet aan :angel:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke


Herr Tod

Weet toevallig iemand een ZX-10R 2006 eigenaar die zn originele uitlaten met de schilden in de verkoop heeft? :twisted:



Op eBay is iemand een hoop onderdelen aan het verkopen van ene die 300 km geleefd heeft en daarna een mega crash heeft gehad :shock: Helaas geen dempers, ik denk dat die zijn gedegradeerd naar een tonijnblikje :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

als t dezelfde gast van hier is is t geen wonder dat ie gecrasht is.... kon nog niet eens tot 3 tellen  :shock:
http://cgi.ebay.de/Kawasaki-zx6r-zubehoer_W0QQitemZ160007429345QQihZ006QQcategoryZ25645QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Weet toevallig iemand een ZX-10R 2006 eigenaar die zn originele uitlaten met de schilden in de verkoop heeft? :twisted:


Yep..kan ik wel aankomen gebruikt denk ik..

mag da kosten?