Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Geen idee wat dat mag kosten, is per dag verschilend :oops: Meer als 100 euro inclusief de schilden wil ik er niet aan uitgeven. Moet niet te duur worden aangezien er ook nog een hoop werk is om die dingen er uberhaupt op te kunnen zetten.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

ff een zonnige groet vanuit San Felice del Benaco (It), Wij amuseren ons prachtig, weer is super (net zoals in Nederland lees ik :? ) mja de pasta´s, Rosato, windje van het Lago di Garda maakt het goed uit te houden met +40 8) en ook nog ffkes vol te houden :wink:

Morgen komt een gezamenlijke vriend van zowel BusaBearke als mij, me ruggesteun verlenen met het halen van de drank :mrgreen:

missen jullie me al een beetje???? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"missen jullie me al een beetje???? :mrgreen:

:yes6rs:  :yes6rs:

Veel plezier nog de resterende dagen  :wink:

Herr Tod

Hoppa, voor 25 euro de achterrempomp van een GSR 600 gekocht :) Die heeft de remslang aan de bovenkant zitten in plaats van aan de achterkant. Bij mij komt die nu tegen de achterbrug aan tenzij ik de stepplaat opvul :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Dwars"ff een zonnige groet vanuit San Felice del Benaco (It), Wij amuseren ons prachtig, weer is super (net zoals in Nederland lees ik :? ) mja de pasta´s, Rosato, windje van het Lago di Garda maakt het goed uit te houden met +40 8) en ook nog ffkes vol te houden :wink:

Morgen komt een gezamenlijke vriend van zowel BusaBearke als mij, me ruggesteun verlenen met het halen van de drank :mrgreen:

missen jullie me al een beetje???? :mrgreen:

Hij weet ook overal een internet aansluiting te vinden :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:

je weet wie het schrijft he..lemmy..

valt wel mee toch:
CiteerBeeld je even in: Croix en Ternois, Noord-Frankrijk, 10 juli: de Motorfreaks Rideout, ergens in de middag.....

Als ik wordt ingehaald  door een V-strom  begin ik me toch wat vreemd te voelen. Het zal toch niet? Ik kijk eens achterom en zie daar toch wat beweging. Ik ben dus tóch niet de enige. Evengoed duurt het een vol kwartier voordat een zomeravondrijder me inhaalt, en nog eens een korte poos voordat die V-strom weer voorbij komt...tot aan de vlag. Een volle twintig minuten circuittijd, al toerend, en ingehaald worden door welgeteld twee anderen, dat betekent maar een ding: dit ding geeft rake klappen!
Als ik 'm zelf zou kopen, heette 'ie Keith....


:wink:

Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Geen idee wat dat mag kosten, is per dag verschilend :oops: Meer als 100 euro inclusief de schilden wil ik er niet aan uitgeven. Moet niet te duur worden aangezien er ook nog een hoop werk is om die dingen er uberhaupt op te kunnen zetten.


sorry ..had je reply ff gemist..

okay..begrijp ik dat het niet té mag worden, maar 100 euro voor twee gebruikte 06 zx10r dempers inclusief schilden gaat natuurlijk niet lukken he

trouwens...moet je daar mee man..

gewoon ergens een setje originele Duc 916 dempers scooren..veel cooler (alhoewel...das dan wel heiligschennis he :wink:

karz

Citaat van: "The Dominator"lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:

Reageer in dat topic daaro. Zeg dat ie reed als brandhout en dat je voor je eigen veiligheid hem hebt langsgelaten ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:

Reageer in dat topic daaro. Zeg dat ie reed als brandhout en dat je voor je eigen veiligheid hem hebt langsgelaten ;)


[steukmode]

blufblufblufbluf :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

[/steukmode]

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:

Reageer in dat topic daaro. Zeg dat ie reed als brandhout en dat je voor je eigen veiligheid hem hebt langsgelaten ;)


[steukmode]

blufblufblufbluf :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

[/steukmode]


"é&é" kan van hieruit niet reageren, ga m ns wat bezeiken ermee dat ik begrepen had dat ie eigenlijk illegaal op circuit reed en m daarom maar langs liet :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"lekker is dat, laat je zo'n testrijder van freaks effe voorgaan bij oprijden baan, denk je krijg je wel een bedankje voor, wordt je meteen online gepromoveerd tot achterblijver  :oops:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3787/5
:mrgreen: maarja je moet met iets in de picture komen he :mrgreen:

Reageer in dat topic daaro. Zeg dat ie reed als brandhout en dat je voor je eigen veiligheid hem hebt langsgelaten ;)


[steukmode]

blufblufblufbluf :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

[/steukmode]

:mrgreen: :mrgreen:

http://www.motorfreaks.nl/?mod=review&id=3787&page=7&replypage=2
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

gvd..hebben wij weer..zijn we weer mooi klaar mee dan  :evil:  :evil:


































:mrgreen:  :wink:

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Kreeg een berichtje uit Italia van Dwars...we moeten afraid zijn.i'll be back zegt ie :shock:  :shock:  :shock:

Ja en bij deze moet ik me vrijwillig afmelden als MFL-lid aangezien ik geen motor heb :roll: