XGJAO, nw voor 1250, - ex btw

Gestart door DeWitte, 09 januari, 2007, 20:09:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Chonquing XGJAO Motorcycle Co. LTD bouwt deze XGJ-150-123 200cc eencilinder. en voor 1250 pleuro ex is ie van jou. 8)  Lees het hele verhaal op  Bron Motorblaadje



ze bouwen ook ne sjopper en ne pratschbrommer 8) En voor dat geld rij je elk jaar ne nieuw brommert 8)  :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

met een beetje opgevoerd brommertje rij je m al weg.. :lol:  200cc is toch net te weinig..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

lijkt wel een honda mbtje :shock:
Smells like rubber

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Youp

kansloos...

geduchte concurrent voor de CBR125RR  :)}  :)}



:thatsgay:
opeloos benzine verslaafd...

AngelInMe

Ja inderdaad een brommer. Blij dat ik  van die 25 kw af ben :lol: Toen ook voor die cbr gaan kijken maar m'n fiets heeft nog dikkere banden :rofl:

Youp

Citaat van: "AngelInMe"Ja inderdaad een brommer. Blij dat ik  van die 25 kw af ben :lol: Toen ook voor die cbr gaan kijken maar m'n fiets heeft nog dikkere banden :rofl:

ik rijd ook 25kw :angel:  :twisted:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

ik vind het wel een leuk alternatief voor de beginneling die niet veel te spenderen heeft :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"ik vind het wel een leuk alternatief voor de beginneling die niet veel te spenderen heeft :wink:

dat klopt :yes6rs: voor dat geld heb geen 2dehands hondatje of zo
Smells like rubber

Schmetzke

Leuk hoor. Alleen jammer dat die Chinezen nog nooit van kwaliteit gehoord hebben  :?

Zo'n ketel heeft een levensduur van maximaal 5000 km, dan is ie óf uitelkaar getrild, óf vastgelopen.

Ik wens potentiële kopers alvast veel sterkte met hun aankoop.

DeWitte

Daar is de prijs toch ook naar :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Daar is de prijs toch ook naar :roll:

Ofcourse, maar 95% van de mensen beseffen dat niet als ze zoiets kopen.

@Nippon

tis maar voor 'n idee  :roll: