Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mounty

geef deze man ene van mij... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"geef deze man ene van mij... :lol:

Hoeft niet, zorg voor zo'n riem en een helm dan kunnen ze alle twee mee met een rustig ritje, ook ik heb een duozitje. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

ZXRuud

Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag bij Motoshop Margraten; QuattroFrits, Suzuki-Limburg, Suzuki-Babe, FZ Ron met de kids, Dwars, Mw Dwars, en de kleine Blondie :wink:

Mijn "Poser" GSR heeft iig veel bekijks gehad 8)

Heb een paar piccies genomen...maar mijn cardreader doet het niet meer, dus die komen nog :wink:

En ik was er met de manta :wink:

B-Witch

Citaat van: "ZXRuud"
Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag bij Motoshop Margraten; QuattroFrits, Suzuki-Limburg, Suzuki-Babe, FZ Ron met de kids, Dwars, Mw Dwars, en de kleine Blondie :wink:

Mijn "Poser" GSR heeft iig veel bekijks gehad 8)

Heb een paar piccies genomen...maar mijn cardreader doet het niet meer, dus die komen nog :wink:

En ik was er met de manta :wink:

heb geen manta gezien...helaas. wat voor manta??? A type??
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "ZXRuud"
Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag bij Motoshop Margraten; QuattroFrits, Suzuki-Limburg, Suzuki-Babe, FZ Ron met de kids, Dwars, Mw Dwars, en de kleine Blondie :wink:

Mijn "Poser" GSR heeft iig veel bekijks gehad 8)

Heb een paar piccies genomen...maar mijn cardreader doet het niet meer, dus die komen nog :wink:

En ik was er met de manta :wink:

yep die heb ik zien staan 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ZXRuud

Ja, zal die van mij geweest zijn! dat is inderdaad het A-type...


ff Piccie....

voorkant:




Achterkant: haha..wrom schryf ik het eigenlijk erby?


karz

cool ding  8)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

gelijk aanmelden bij www.Ride4Fun.nl 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

:thumbsup:  leuke wagen...niet gezien zondag...enne idd aanmelden voor ride4fun.. :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

afgelopen zaterdag @ motoshop
Dwars - Fz ron - desmo
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "ZXRuud"Ja, zal die van mij geweest zijn! dat is inderdaad het A-type...


ff Piccie....



wauw!!!!!!
Dat is echt pas een mooie.
Wij hebben zelf ook zo'n A manta gehad (donkergroen), machtige auto... :worship-cool: zuipt je alleen beetje arm. :wink:
Zou er zo weer graag een willen hebben 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

ZXRuud

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "ZXRuud"Ja, zal die van mij geweest zijn! dat is inderdaad het A-type...


ff Piccie....



wauw!!!!!!
Dat is echt pas een mooie.
Wij hebben zelf ook zo'n A manta gehad (donkergroen), machtige auto... :worship-cool: zuipt je alleen beetje arm. :wink:
Zou er zo weer graag een willen hebben 8)


thnx ;)

En omdat hij toch al zuipt, hebben we in deze maar een 3 liter 6 cil gelegd!
dan zuipt ie niet alleen, maar dan is ie ook nog eens akelig snel!

Mounty

Citaat van: "crazy j"afgelopen zaterdag @ motoshop
Dwars - Fz ron - desmo

Mij niet hoor...was er zaterdag niet..wel op zondag, maar dan zou je meer van "ons"gezien hebben..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Herr Tod, Bianca ut CR blokske en dit keer auch Alex :wink: ut blokske kump een paar daag logeren
Smells like rubber

Steefke™

aka bouwlamp en bianca op elsloose grond :wink:
wat geuf dat dink een leeg man :worship-cool:
Smells like rubber