Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

d'r hoebeat vd keulartz?? zekers ken ik die bragglear :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"d'r hoebeat vd keulartz?? zekers ken ik die bragglear :mrgreen:

jep...die ja :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

QuattroFrits reed voor me in het koekblik, van Aalbeek tot aan het verlaten van Schimmert. Toen heb ik getoeterd en zag ik hem in de spiegels verdwijnen.
Volgens mij had hij het niet helemaal in de gaten. :? Of wel :?:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"QuattroFrits reed voor me in het koekblik, van Aalbeek tot aan het verlaten van Schimmert. Toen heb ik getoeterd en zag ik hem in de spiegels verdwijnen.
Volgens mij had hij het niet helemaal in de gaten. :? Of wel :?:

:lol: Na het claxoneren wel, vreemd is dat niet want ik rij normaal gesproken achter jou dus de voorkant ken ik niet.
Toen je langs reed zag ik het pas want toen zag ik de bekende achterkant (heel even).  :wink:

Je moet me even skaaaiipen ik heb je nodig. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Vanmiddag/ avond: Angel, De Generaal en It's Me op de verjaardag van Angel 8)

Trouwens lekker gekookt had die Generaal 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Gisterenmiddag de Bitubo bus op de parkeerplaats van Kinderstad Heerlen.

SuzukiLimburg

Citaat van: "QuattroFrits"

:lol: Na het claxoneren wel, vreemd is dat niet want ik rij normaal gesproken achter jou dus de voorkant ken ik niet.
Toen je langs reed zag ik het pas want toen zag ik de bekende achterkant (heel even).  :wink:

Je moet me even skaaaiipen ik heb je nodig. :roll:

Joe niet mie :?:  Ich skaajp diech venoavend wel efkes
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

WhomBom

om n uur of 7 schmetzke @ epenerbaan, en volgens mij n half uurtje later in slenaken? hoorde in ieder geval "iiieeeee, broooaaaaam " kan er maar ene geweest zijn :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"om n uur of 7 schmetzke @ epenerbaan, en volgens mij n half uurtje later in slenaken? hoorde in ieder geval "iiieeeee, broooaaaaam " kan er maar ene geweest zijn :mrgreen:

Doen ze remmen ut weer dan???? :roll:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Gisterenmiddag de Bitubo bus op de parkeerplaats van Kinderstad Heerlen.

miljaar..joa..

kinderstad is niet tof..maar alez.. kinderkes vonden het wel tof dus het was okay.

De Bitubo camionette is wel een nadeel ja..iedereen kent dat franse fritekot. hahaha..



:wink:

DeWitte

een "aangepaste" Domidude-sjeelski met nieuwe vlam :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Rookie die een "deutsches clo" aan ut verstoppen was :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Gister QuatroFrits met vrouwe @ my home..samen naar Wijlre gereden om aldaar een hapje en een drankje te nuttigen...was iig supergezellig en voor herhaling vatbaar..heb iig geen spijt dat we niet met de motor zijn gaan rijden.

Mijn dochter heeft Dwars en SuzukiGirl nog gezien @ Oud Wielder..bij terugkomst van hun ritje..( en ene met een rood pak....Desmo ?)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Gister QuatroFrits met vrouwe @ my home..samen naar Wijlre gereden om aldaar een hapje en een drankje te nuttigen...was iig supergezellig en voor herhaling vatbaar..heb iig geen spijt dat we niet met de motor zijn gaan rijden.

Mijn dochter heeft Dwars en SuzukiGirl nog gezien @ Oud Wielder..bij terugkomst van hun ritje..( en ene met een rood pak....Desmo ?)

Dat is leuk, toevallig heb ik jullie daar ook ontmoet en het was inderdaad gezellig. :wink:
Ook de DJ en haar assistente waren er aanwezig. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

FZ-Ron in het Vijlenerbos  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.