Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"wat deed die dan bij mij in de straat toen ik er niet was????

Inkoppertje :mrgreen: Wie????

Denk dat het zo wel duidelijk is :mrgreen: :rofl:

AngelInMe

Suzuki-girl gespot in de Makado :mrgreen: Waor gezellig en ich zal niks euver de Crysler ziggen :rofl:

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Suzuki-girl gespot in de Makado :mrgreen: Waor gezellig en ich zal niks euver de Crysler ziggen :rofl:

waat euver de chrysler, is toch eine gooie auto :? , ja det de parkeerplaats doa groat is det weite wer :oops:

mer ff lekker geshopt, en ein lekker teske cappucino gedronke :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

gespot? buiten een R1200Rt en een Guzzi California :? kwam ik net een paar mannen op motoren tussen Mheer en St Geertruid tegen  :wink: (kon me weer niet inhouden en dus :whipping:  uiteraard ff omgedraaid en met de Beemer op hun nummerplaten (met vd hele lelijke stickertjes erop) gaan hangen en ze op ut circuitje laten zien dat er ook vandaag "doorgereden" kan worden. :rofl:

jaja er is meer tussen hemel en aarde :twisted:  

alleen is de Beemer nu weer vies na een paar onverharde weggetjes naar huis :cry:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ace

Citaat van: "Dwars"gespot? buiten een R1200Rt en een Guzzi California :? kwam ik net een paar mannen op motoren tussen Mheer en St Geertruid tegen  :wink: (kon me weer niet inhouden en dus :whipping:  uiteraard ff omgedraaid en met de Beemer op hun nummerplaten (met vd hele lelijke stickertjes erop) gaan hangen en ze op ut circuitje laten zien dat er ook vandaag "doorgereden" kan worden. :rofl:

jaja er is meer tussen hemel en aarde :twisted:  

alleen is de Beemer nu weer vies na een paar onverharde weggetjes naar huis :cry:

Tsa dat waren wij en dat doorrijden viel wel mee hoor.We waren ook geen wedstrijdje aan het doen en soms moet je je ook kunnen beheersen.Trouwens aan de tijd van je post te zien heb je niet lang gereden.Wij zijn net een uurtje thuis.Je bent die hard of niet he.
:wink:

karz

Citaat van: "Ace"
Tsa dat waren wij en dat doorrijden viel wel mee hoor.We waren ook geen wedstrijdje aan het doen en soms moet je je ook kunnen beheersen.Trouwens aan de tijd van je post te zien heb je niet lang gereden.Wij zijn net een uurtje thuis.Je bent die hard of niet he.

:rofl: :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Ace"Tsa dat waren wij en dat doorrijden viel wel mee hoor.We waren ook geen wedstrijdje aan het doen en soms moet je je ook kunnen beheersen.

kwist dat ik ergens een gevoelige snaar ging raken, wist alleen nog niet van wie, sorry Ace als ik wat zei over je stickertje :mrgreen: maar wat beheersen betreft daar heb je volkomen gelijk in; ik moet me die 4kante rijstijl ook een eigen maken zodat ik wat voorzichtiger wordt :thatsgay:

Trouwens aan de tijd van je post te zien heb je niet lang gereden.Wij zijn net een uurtje thuis.Je bent die hard of niet he.

ja idd ben niet lang weggeweest, na 3 weken fysio vond ik 2 uurtjes meer dan genoeg; stom he?? ben af en toe net een mens :roll: nie verder vertelle he......

Maar als ik binnenkort weer helemaal fit ben  :roll: zal ik het hier wel laten weten en dan mag jij gerust tijd en tijdstip noemen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik was met Bertel gespot toen we Eys uit reden.... door een goede bekende van mn vader :lol: Ik mag nu niet meer zo hard over drempels rijden :lol: :roll: Toch maar eens mn vliegbrevet gaan halen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Ace

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Ace"Tsa dat waren wij en dat doorrijden viel wel mee hoor.We waren ook geen wedstrijdje aan het doen en soms moet je je ook kunnen beheersen.

kwist dat ik ergens een gevoelige snaar ging raken, wist alleen nog niet van wie, sorry Ace als ik wat zei over je stickertje :mrgreen: maar wat beheersen betreft daar heb je volkomen gelijk in; ik moet me die 4kante rijstijl ook een eigen maken zodat ik wat voorzichtiger wordt :thatsgay:

Trouwens aan de tijd van je post te zien heb je niet lang gereden.Wij zijn net een uurtje thuis.Je bent die hard of niet he.

ja idd ben niet lang weggeweest, na 3 weken fysio vond ik 2 uurtjes meer dan genoeg; stom he?? ben af en toe net een mens :roll: nie verder vertelle he......

Maar als ik binnenkort weer helemaal fit ben  :roll: zal ik het hier wel laten weten en dan mag jij gerust tijd en tijdstip noemen :yes6rs:

Dat stickertje boeit me niet.Loop al 20 jaar in de wao met een kapotte rug en een heup die naar de kloten is.En mag ik ook de plaats en route bepalen?Kijk de ene motor is de andere niet en ik geloof best dat ik jou op de mergelland route niet bij houd.Gaan we in de Eifel bv. via Blankenheim naar de ring wil ik het nog wel eens zien..Daar komt nog bij dat ik niet ga opscheppen hoe goed dat ik kan rijden of dat ik sneller of beter rijd dan jou maar ik kan naar 16 jaar door weer en wind toch wel sturen.Daarbij als ik niet in dat groepje had gereden maar alleen, had ik wel geprobeerd je bij te houden.Houd wel van wedstrijdje en kan tegen mijn verlies.Discussies over lrt en mfl houd ik me al helemaal niet mee bezig.Tenslotte heb ik altijd respect gehad voor lui die het hele jaar doorrijden en niet alleen als het mooi weer en daar hoor jij ook bij.Je bent die hard of niet he.

DeWitte

wil der ook niet persoonlijk mee worden Ace, stoor me alleen ontiegelijk aan bepaalde individuen, kan er zelfs ronduit agressief van worden.  :evil: daarom zat ik wat te stangen. :oops:

heeft waarschijnlijk met een gezamenlijke geschiedenis te maken, waar ik hier ook verder niet op in zal gaan. Mocht het je interesseren voor een complete beeldvorming, dan vertel ik het je nog wel eens onder 4 ogen.......

no hard feelings? :wink:

Ace

Oke,back on topic.
Gespot,Dwars die ons langs kwam gescheurd tussen Mheer en St Geertruid.
:)  :wink:  :)

Speedtwin

Citaat van: "Dwars"wil der ook niet persoonlijk mee worden Ace, stoor me alleen ontiegelijk aan bepaalde individuen, kan er zelfs ronduit agressief van worden.  :evil: daarom zat ik wat te stangen. :oops:

heeft waarschijnlijk met een gezamenlijke geschiedenis te maken, waar ik hier ook verder niet op in zal gaan. Mocht het je interesseren voor een complete beeldvorming, dan vertel ik het je nog wel eens onder 4 ogen.......

no hard feelings? :wink:

Wie had het nu over een "toon". :idea:

DeWitte

Citaat van: "Speedtwin"Wie had het nu over een "toon". :idea:

Hap, hap, hap zou hierop een reactie kunnen zijn :roll: maar dan zou ik voor de gemakkelijkste weg kiezen en zo steekt Dwars iig niet in elkaar.

:mrgreen:

daarbij zoals Ace al aangaf; on-topic :wink:

Speedtwin

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet? :lol:  :lol:
:oops: ben ik weer off topic..

DeWitte

speedtwin, hou je er ff rekening mee dat per "knopfdruck" gezeik verwijderd kan worden. :wink:

Dus vraag ik het nu zo beleefd mogelijk :!:

estebleef on-topic