Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"ik zit altijd tussen de 3500-4000 km: ben verslaafd aan de Annakee van Michelin :wink:
:oops:

Hoezo nooit haast.... :?:  :wink:

 :shutup: betrapt :oops:

..ich hot de putsch :wink:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

WhomBom

n hele kudde zomer-motorrijders.. was wel weer lachen, zie je ze allemaal nog wat onwennig op het ding zitten en sommigen echt rare toeren uithalen (ene bereed zijn sv alsof het een rodeo stier was, had zeker n probleem met zn gas), en bertel en herr tod natuurlijk  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

FZ Ron op de parkeerplaats van Wittem, met hem nog ff een stukje door het bos gereden :twisted: Terwijl we in Wittem stonden kwam WhomBom langs vliegen, later nog gespot in het bos.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

vanaaf Her Tod op parkeerplaats Wittem...saampjes rondje Vijlen gedaan.
Je ziet dat hij ut vaker rijdt...
Whombom kwam op een wiel voorbij op de parkeerplaats Wittem, later zagen we hem in het bos bij Vijlen....
HerTod deed nog een rondje terwijl ik naar thuis ben gegaan, donker en beslagen visier en bril is geen goede combi...

Het was idd ff wennen weer, met niet weten wat de bandjes doen bij kouder weer en plaatselijk vocht rij ik dan toch wat onzekerder....
maar goed..lekker gereden iig..en leuk om iemand tegen te komen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

Ik had jullie niet herkend in wittem  :?

ik dacht wel al dat ik herr tod herkende toen ik op t circuitje stond  :D

Ik was eerder klaar met werken, en dacht ik tuf nog een rondje, maar het was jammer, het goede weer was net voorbij  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joepie1958

Vanmorgen: een heel nest motor-agenten (vriendjes van Dwars?) die een rondje Hel van Mergelland gingen rijden (hadden nog benzine nodig, dus de pomp stond vol) :shock:
Even later, Saaberke (aka Busaberke) met dorst :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"Vanmorgen: een heel nest motor-agenten (vriendjes van Dwars?) die een rondje Hel van Mergelland gingen rijden (hadden nog benzine nodig, dus de pomp stond vol) :shock:
Even later, Saaberke (aka Busaberke) met dorst :lol:

Ga je es ff wat drinken bij Joepie, dan dreigt ' ie meteen z'n GS op mij te laten omvallen  :shock:

Rare jongens die GS-ers!!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Vanmiddag lekker wat rond getourd, was zo'n mooi weer, en zo kreeg ik tenminste de kans om mijn achterbandje in te rijden, dat is gelukt!!

Maar zat motoren op de weg, vooral rond Epen, Vijlen..
Wie?
Of iedereen aan het werk? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Schmetzke @ Dwarsplace :wink: Beemer staat weer synchroon 8) wel een teringherrie maakt die DRZ met die Akrapovic :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Schmetzke @ Dwarsplace :wink: Beemer staat weer synchroon 8) wel een teringherrie maakt die DRZ met die Akrapovic :mrgreen:

Joa, het was gezellig  :D Maffe Hub  :lol:

WhomBom

gisteren ons aller belsj met de fzr gespot  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Vandaag Hub gespot @ motorzooi Landgraaf  8)

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Vandaag Hub gespot @ motorzooi Landgraaf  8)

he Schmetzke; toch ik ga eens een keer mee gummen op een zondag: GsA meets the cowboys :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"Vandaag Hub gespot @ motorzooi Landgraaf  8)

he Schmetzke; toch ik ga eens een keer mee gummen op een zondag: GsA meets the cowboys :whipping:

Nee niks daarvan, niet zonder SM :mrgreen:

DeWitte

bang voor een beetje competitie??  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away