Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Karin"Honderden meters wheelies

Das toch echt lichtelijk overdreven.. Ik kreeg hem met moeite in de lucht met die originele (*&*()#()@&#-uitlaat  :x

Karin

Hehe...oke, een metertje of 200. Want je schakelde tijdens zeker nog 2 a 3 versnellingen hoger zonder dat ie aan de grond kwam.  :wink:

Joepie1958

Vanmiddag, Dhr. Domisjeelski in Heugem :D
Hij ziet er wel knap uit met zijn nieuwe haarsnit, ik moest twee keer kijken :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gieskes

Sjeelski die z'n nieuwe Soes ff kwam showen, ziet er idd netjes uit !! :thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Sjeelski die z'n nieuwe Soes ff kwam showen, ziet er idd netjes uit !! :thumbsup:

:stupid:


gisteren The Dominator, die de "warning" stickers van z'n V-strom kwam afpulken met behulp van de Fohn van P.  :lol: en samen ff de GSA van verse remolie voorzien en ontlucht :wink:

en vandaag stond ie weer op de stoep om mijn spiksplinternieuwe topkoffer halen/monteren zodat ie in de Alpen z'n eigen vieze sokken en onderbroeken kan meeslepen :mrgreen:

vlgs mij is die dit weekend alleen thuis gaan slapen voor de rest door heel limburg gekoetscht geloof ik z'n nieuwe aanwinst tonen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Fz-Ron in Eys? met z'n dochter achterop?? ff lekker rondje Vylen gedaan op "uitrukbrandweertempo" : Opvallend: op een sjoppertman gezwaaid in een bocht die alleen maar ff terugknikte  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Idd Dwars gezien die waarschijnlijk begon aan zijn ritje..
Ik kwam net trug van ritje zuid limburg met dochterlief achterop. (die wilde perse haar nieuwe motorbroek ff testen..ik vond dat natuurlijk geen probleem :lol: )

Vanmiddag vervelen en zin op koffie dus ff foontje naar Suzuki Familie in Ohe en Laak...aldaar koffie genuttigd etc..dus: SuzukiGirl en MRSuzuki en kids.. Het was iig weer gezellig. 8)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Herr Tod aan de door Dwars zelf gemaakt Pizza speciale con Funghi :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Sjeale V-storm in Valkenburg?

Ik werd trouwes bij Stein aan de kant gezet samen met de rest van het verkeer. Er moest een kolonne amateurwielrenners langs :? Kreeg wel een  :thumbsup: van een motorwout  8)  en ene van de motorbegeleiding groette nog.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"Herr Tod aan de door Dwars zelf gemaakt Pizza speciale con Funghi :lol:

:thumbsup: Dat was goeie poeier 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Kreeg wel een  :thumbsup: van een motorwout  8)  en ene van de motorbegeleiding groette nog.

Gefeliciteerd.

The Dominator

Citaat van: "AngelInMe"dominators V-storm in Valkenburg?


lijkt me stug, zat in vinkeveen
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Schmetzke vanmorgen op de WittemerAllee 8) je had er goed de sokken in G :wink: (ik was op weg naar het jaarlijkse 2cv pinkstertreffen in Bemelen: ook heel leuk trouwens) 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Schmetzke vanmorgen op de WittemerAllee 8) je had er goed de sokken in G :wink: (ik was op weg naar het jaarlijkse 2cv pinkstertreffen in Bemelen: ook heel leuk trouwens) 8)

Ja ik had haast...

Vet trouwens, dat geel licht  :rofl:  :rofl:

Herr Tod

Motzi bij Vijlen... ik herken hem niet meer :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: