Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

V-Stromeelski, gisteren @my house, toen 'ie wat RVS kwam halen ter restauratie van z'n Domi.

By the way: nice bike!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Motzi bij Vijlen... ik herken hem niet meer :oops:

:shock: hoezo?? is ie nog knapper geworre? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Motzi bij Vijlen... ik herken hem niet meer :oops:


:guns:
Proud on the South  

Desmo-devil

Karin was jij dat vanmiddag rond vijf uur , op de Noorderbrug  in Maastricht  ?????

Motzippaldy

Herr Tod in het woud  :roll:
Proud on the South  

Herr Tod

Nu herkende ik je wel :mrgreen:

Hmmm en niet te vergeten de Honda die een rookwolk achter liet :roll: Ik hoop voor hem dat het een 2-takt is :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

aan het stoplight in voerendaal, 3 motoren waarvan ene me wel bekend voorkwam (blauw), heb niet goed kunnen kijken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "Desmo-devil"Karin was jij dat vanmiddag rond vijf uur , op de Noorderbrug  in Maastricht  ?????

Nope

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Nu herkende ik je wel :mrgreen:

Hmmm en niet te vergeten de Honda die een rookwolk achter liet :roll: Ik hoop voor hem dat het een 2-takt is :shock:



:yes6rs: 250  schoorsteen  :banghead4rv:
Proud on the South  

Schmetzke

Q.. zjweuving een zjweuf in het woud  :yes6rs:

Herr Tod

Da was ik nie... ik zit daar nooit :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "The Dominator"
lijkt me stug, zat in vinkeveen

Nou ja ik zie zoveel V-storms de laatste tijd  :roll: net weer ene...

Busaberke

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "The Dominator"
lijkt me stug, zat in vinkeveen

Nou ja ik zie zoveel V-storms de laatste tijd  :roll: net weer ene...

Ja, het lijken wel GS(A)'s of opel kadett's  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Motzi, plaats bekend. Ook nog gespot, de mysterieuze persoon die regelmatig met zijn glimmende BMW in of uit het bos komt rollen :shock: :lol: Nu weet ik eindelijk wie dat is :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Citaat van: "Herr Tod"Ook nog gespot, de mysterieuze persoon die regelmatig met zijn glimmende BMW in of uit het bos komt rollen :shock: :lol: Nu weet ik eindelijk wie dat is :rofl:

Maar wij nog niet....dus vertel vertel...