Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

May Day

zeker een italiaanse bus he  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"zeker een italiaanse bus he  :twisted:

zal toch wel?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

nope..frans fabrikaat buske..het zal wel komen door al die Italiaanse bestickering erop..sinds er groot "DUCATI" op staat is er al een startmotor, een brandstoffilter, een verdelerkap vervangen. hahaha... :mrgreen:

..alé, vanmiddag de dynamo er maar ff onderuit slopen, koolborstels zullen wel ver weg zijn denk ik..

(kom ik in de paddock in spa bij het team,zegt dirk van mol:" ey.. zijt ge met uwen Duc..waar is den Camionette?
Zegt zijn vrouw:" dien Stefan heeft drei ducati's..zo weet ie dat er altijd wel éne het doet he....
:fuckyou:







 :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Zegt zijn vrouw:" dien Stefan heeft drei ducati's..zo weet ie dat er altijd wel éne het doet he....

:mrgreen:  :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Hakinnen"
..alé, vanmiddag de dynamo er maar ff onderuit slopen, koolborstels zullen wel ver weg zijn denk ik..


Als je een alternatorke nodig hebt... :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Fz-Ron vandaag in achtervolging met z'n spiksplinternieuweracebus :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Hakinnen"
..alé, vanmiddag de dynamo er maar ff onderuit slopen, koolborstels zullen wel ver weg zijn denk ik..


Als je een alternatorke nodig hebt... :wink:

weet ik ..thanks..

:wink:

Mounty

Citaat van: "Dwars"Fz-Ron vandaag in achtervolging met z'n spiksplinternieuweracebus :lol:

jah...een race-eend...in het rood....(Dwars dus) :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Desmo-Devil @ Ees, Herr Tod @ Wittem for a smokestop :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

dwars toen ie de dorpstraat in gulpen opkwam
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"dwars toen ie de dorpstraat in gulpen opkwam

waar was jij dan?  :?

Klinkt vet zo'n beemer zonder "endtopf" tussen de huizen he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Klinkt vet zo'n beemer zonder "endtopf" tussen de huizen he? :mrgreen:

:rofl:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"
Klinkt vet zo'n beemer zonder "endtopf" tussen de huizen he? :mrgreen:

:rofl:

Voordeel: heeft wel iedereen tijd zat om op tijd te maken dat ie uit het vaarwater van Dwars komt....wel zo veilig :lol:

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

kreej boven aan net mijn buurt in......ma hoorde je niet, mijn potje gilt harder :roll:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

kijk da's het verschil: ik gil niet, ik maak muziek :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away