Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

CiteerGSR naast GSA

Dat vind ik heeeeeel dapper van jouw :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Vandaag Karin gespot aan het verkeerslicht ri Landgraaf toen ik daar maakte dat ik wegkwam na een werkelijk chaotisch verlopen werkdag (nee dat lag niet aan mij :roll: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

En daarna heb ik Karin gespot op de drempel in Ubachsberg, ik ging naar mn werk en zij kon lekker koetsjen :evil: :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Fijn dat Karin weer buiten kan spelen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

FZ Ron in Wittem.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

ik zie nooit iemand  :?:  :mrgreen:

Toledo

Iemand rond Epen met nummer 46 op z'n motor was volgens mij de zijkanten van de bandjes aan het bijwerken, ik stond op een parkeerplaats
aan het nikse
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Her Tod op parkeerplaats wittem...Toledo mischien..iig zelfde motor zien staan op een parkeerplekje langs de weg...weet niet meer exact waar maar dacht bij slenaken ergens...

@BoxerQ : ik zie ook maar weinigen van ons als ik ga rijden...waar/waneer rij jij meestal?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gieskes

Dweesj en consorten biej BL  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Dweesj en consorten biej BL  :wink:

ziehste, en du mit dat strak mokkel achterop?? :lol: Lekker vutje zei ich nog teage de jonge :mrgreen:

enne Whom Bom, Hakinnen, Dominator, Doerak en Rookie 8) sjun stukske "getoerd" a la Joe Bar  :twisted: en nog in Mheer, pcies onder het raam van schmetzke, aan een colaatje geloetscht :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"Dweesj en consorten biej BL  :wink:

zie je had ik toch goed gezien!! enne illegaal vutsje achterop zitten dat je niet stopte?? :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

*LUCKY 13*

Dwars gespot, kwam gister in eys langs de kerk, floot je nog na....(ma dat hoorde je natuurlijk niet) We stonde da met 2 koekblikke en wat krapaj van eys :?
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars gespot, kwam gister in eys langs de kerk, floot je nog na....(ma dat hoorde je natuurlijk niet) We stonde da met 2 koekblikke en wat krapaj van eys :?

jawel hoorde iemand fluiten, :wink:  mja ik word zo vaak nagefloten :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Gieskes"Dweesj en consorten biej BL  :wink:

zie je had ik toch goed gezien!! enne illegaal vutsje achterop zitten dat je niet stopte?? :mrgreen:

:yes6rs:  {:)  :rofl:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Gieskes

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gieskes"Dweesj en consorten biej BL  :wink:

ziehste, en du mit dat strak mokkel achterop?? :lol: Lekker vutje zei ich nog teage de jonge :mrgreen:

enne Whom Bom, Hakinnen, Dominator, Doerak en Rookie 8) sjun stukske "getoerd" a la Joe Bar  :twisted: en nog in Mheer, pcies onder het raam van schmetzke, aan een colaatje geloetscht :wink:

Joew, ff klein sjtukske a la duo...had je wel al eerder langs zien komen en toen wij daarna langskwamen had ik het te laat gezien en was idd al op weg naar huis.

Volgende keer  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R