Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Crazy J @ Gulpen. Leuk dat je even naar me toe kwam voor een praatje.

*LUCKY 13*

Dwars opt kruispunt bij de macdrek da erges bij t roda stadion.....Maja zoas ie op fluiten niet reageert hoort ie n toetertje van men kawa ook niet...
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars opt kruispunt bij de macdrek da erges bij t roda stadion.....Maja zoas ie op fluiten niet reageert hoort ie n toetertje van men kawa ook niet...

waar stond jij dan?? :?  ik heb wel Herr Tod nog gespot; die kwam me tegen bij de 1e rotonde en zag mij niet
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

no probleme desmo kon t niet laten als mede mfl'er een praatje te maken  8)  8)  :D
living the life the way it comes

karz

De bitubo bus gespot, richting businesspark stein.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

*LUCKY 13*

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars opt kruispunt bij de macdrek da erges bij t roda stadion.....Maja zoas ie op fluiten niet reageert hoort ie n toetertje van men kawa ook niet...

waar stond jij dan?? :?  ik heb wel Herr Tod nog gespot; die kwam me tegen bij de 1e rotonde en zag mij niet

Ik kwam daar van links voor jou gezien....kwam van men stage plek Janshen-Hahnraths....Herr Tod? mmm die zag k d8 ik, ma wist t nie zeker
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Herr Tod

Motzy in het woud.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Motzy in het woud.


.<<((.
Proud on the South  

Herr Tod

Motzy en Whombom...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

een blauw lempke op twee wielen  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

gespot by Otto's bikertreff and steakhouse (bij Hellenthal) :?  he die ken je toch :?:




Idd Mr Kawa (aan een steak van 2kg, Freilich) en Suzuki-girl. Mw Dwars ook nog oppe foto :wink: (ja toen waren we klaar met kuje)  



nog saampjes lekker naar huis getufd 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


B-Witch

Zit je bij Otto's komt daar een bekende" traktor" opgereden... :lol:

Je kan ook nergens meer komen zonder gevonden te worden :?







Was gezellig, enne leuk stukje naar huis gereden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

whombom op de racebaan........en peukje gerookt.....
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

WhomBom

stuiterende shoei gespot  :shock:  gelukkig zat je hoofd er niet in  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."