Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*LUCKY 13*

:cry: jeh mannuh hey.......rijden we daar, vliegt me de helm met 80km per uur van het hoofd :o  :shock:

:roll: ohnee we stonden stil en hij stuiterde van de tank af :oops:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

The Dominator

net bovenop de camerig een hert voor mn wielen, ze sprong net op tijd weg anders hadden we morgen reerug gegeten :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

BoxerQ @ Motoshop Margraten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

gisteren whom bom @ industrieterein margraten.
tegen de klok van half 6
living the life the way it comes

@Nippon

Citaat van: "Dwars"BoxerQ @ Motoshop Margraten :wink:


dwars@ Motoshop Margraten meteenknappejongedamewaarmeehijlaterdejongensbijdevoordeurmoetwegjagen  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Dwars"BoxerQ @ Motoshop Margraten :wink:


dwars@ Motoshop Margraten meteenknappejongedamewaarmeehijlaterdejongensbijdevoordeurmoetwegjagen  :rofl:

:? jullie komen toch helpen met wegjagen dan he? kan een leuke zaterdagavond bezigheid worden: er zijn er hier nog meer met dochters dus mekaar tegen die tijd ffkes helpen met het MFL dochter protection team  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik heb bij mij schrikdraad gespannen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik heb bij mij schrikdraad gespannen :lol:  :lol:

helpt dat ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Ik heb bij mij schrikdraad gespannen :lol:  :lol:

:shock: Schrikt hij ook als je hem vastpakt, anders heeft het geen nut. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

nne zwarte belgische busa in de voerstreek.... matsybusa????
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Gespot: Zwarte strepen voor iedere bocht @ circuitje



:)}

Mounty

Vanmiddag r-yen met aanhang bij de nieuwe Intratuin...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Youp

Guido en consorten (ook die nieuwe op de XTX) tegen een uur of half 11 geloof ik gister ochtend in de buurt van Margraten... Guido ik zwaaide nog op je maar je zag me niet  :cry:  ik zat in een lillike Kia Pride met een aanhanger er achter met een XL500R en een Montesa cota 309 er op :lol: onderweg naar Bilstain...

en smiddags rond een uur of 3 in de buurt van Margraten weer Suzuki Girl op de GSR met nog iemand
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"Guido en consorten (ook die nieuwe op de XTX) tegen een uur of half 11 geloof ik gister ochtend in de buurt van Margraten... Guido ik zwaaide nog op je maar je zag me niet  :cry:  ik zat in een lillike Kia Pride met een aanhanger er achter met een XL500R en een Montesa cota 309 er op :lol: onderweg naar Bilstain...

en smiddags rond een uur of 3 in de buurt van Margraten weer Suzuki Girl op de GSR met nog iemand

:)}

Ik heb jullie wel gezien, maar ik dacht: "wat gaan daar voor maloten"

Dus dat waren jullie  :rofl:

R-yen

Citaat van: "FZ_Ron"Vanmiddag r-yen met aanhang bij de nieuwe Intratuin...

Inderdaad  :) , daarna heb ik jullie ook nog gespot bij het verlaten van IKEA. Ik stond even een hete hond weg te werken  :lol: .