Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"Guido en consorten (ook die nieuwe op de XTX) tegen een uur of half 11 geloof ik gister ochtend in de buurt van Margraten... Guido ik zwaaide nog op je maar je zag me niet  :cry:  ik zat in een lillike Kia Pride met een aanhanger er achter met een XL500R en een Montesa cota 309 er op :lol: onderweg naar Bilstain...

en smiddags rond een uur of 3 in de buurt van Margraten weer Suzuki Girl op de GSR met nog iemand

:)}

Ik heb jullie wel gezien, maar ik dacht: "wat gaan daar voor maloten"

Dus dat waren jullie  :rofl:

:lol:

het viel me wel tegen dat er wat weinig zwarte strepen in de volgende bocht stonden  :?
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"het viel me wel tegen dat er wat weinig zwarte strepen in de volgende bocht stonden  :?

Eentje dus  :lol:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"het viel me wel tegen dat er wat weinig zwarte strepen in de volgende bocht stonden  :?

Eentje dus  :lol:  :wink:

ja een donkerbruine in je sloggi wss :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Een vriendelijke motoragent in Gulpen die vanaf de stoep het teken gaf dat ik iets rustiger moest doen... of omdat ik mn licht ff niet aan had :oops: :angel: Hij had zich wel goed verstopt :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

wandelaars dei me het vingertje gaven, fiesters die begonnen te zwaaien, en twee motorjuten die alleen nog maar tijd hadden om stom te kijken  :twisted:  weer heerlijk gescheurd  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"wandelaars dei me het vingertje gaven, fiesters die begonnen te zwaaien, en twee motorjuten die alleen nog maar tijd hadden om stom te kijken  :twisted:  weer heerlijk gescheurd  :roll:

:lol:  :lol:

Herr Tod

Citaat van: "WhomBom"wandelaars dei me het vingertje gaven

Omdraaien en het nog eens overdoen, dan ff checken of het hollendere zijn, zo ja dan leer je ze nieuwe woorden :lol: Is altijd een heerlijk tussendoortje.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "WhomBom"wandelaars dei me het vingertje gaven

Omdraaien en het nog eens overdoen, dan ff checken of het hollendere zijn, zo ja dan leer je ze nieuwe woorden :lol: Is altijd een heerlijk tussendoortje.

:rofl:

Als ik moest stoppen bij iedere vinger die ik kreeg dan stond ik alleen maar stil  :)}

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"
:rofl:

Als ik moest stoppen bij iedere vinger die ik kreeg dan stond ik alleen maar stil  :)}


:stupid:  :guns:
Proud on the South  

*LUCKY 13*

Herr Tod op tankstation wittem
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Schmetzke


crazy j

geloof dat ik net dwars, in zijn rode race eend heb gespot op de kiebeukel in gulpen.
zou da kunne ???
living the life the way it comes

WhomBom

nee, er was grote 2cv meeting vandaag, dacht 6 keer dat ik hubert zag...not  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Nee die stond zich te vergapen aan mijn GSX racemonster :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

living the life the way it comes