Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Gistermorgen 200 km gereden, niemand gezien zelfs niet op het circuitje :(  :(  :(  :(  :(  :(

karz

Ik ook niet, maar ik zat aan een maas uiterwaard de offroad capaciteiten van mijn RS te verkennen :yes6rs:

We gaan hier verder ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

*LUCKY 13*

Dwars........Je reed achter me :roll:  maja ik zat dan wel op de lesmotor achter roger :oops:  (erg he voor t zware rijbewijs)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars........Je reed achter me :roll:  maja ik zat dan wel op de lesmotor achter roger :oops:  (erg he voor t zware rijbewijs)

He was jij dat? :lol: dacht al die ken ut al een bietje :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars........Je reed achter me :roll:  maja ik zat dan wel op de lesmotor achter roger :oops:  (erg he voor t zware rijbewijs)

He was jij dat? :lol: dacht al die ken ut al een bietje :wink:

Die ken t al n bietje........ erg, dat ik les heb op n motor die in volle vermogen, niet sneller is als mijn 25kwtje :?
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

karz

bart bij de Karwei businesspark Stein
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Een Scuderia Pomodoro Bianco  :shock:

Die racert is nie verkeerd!!  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Steefke™

Citaat van: "*LUCKY 13*"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars........Je reed achter me :roll:  maja ik zat dan wel op de lesmotor achter roger :oops:  (erg he voor t zware rijbewijs)

He was jij dat? :lol: dacht al die ken ut al een bietje :wink:

Die ken t al n bietje........ erg, dat ik les heb op n motor die in volle vermogen, niet sneller is als mijn 25kwtje :?

dat vond ik ook van het lesfietsje waar ik op heb gereden, snelweg, wind tegen met pijn en moeite 150 dat schiet niet op. :cry:
Smells like rubber

crazy j

vamiddag bianca gezien
bij ons voor de deur
zag haar nog net wegrijde had niet in de gaten dat er iemand was :oops:  :oops:
living the life the way it comes

The Dominator

vanmiddag ducatist gezien @ oldmans place in amstelveen, effe gezellig met zn allen naar GP gekeken (vraag me nog af wat die stekker zo onder t zadel van die nieuwe brommer daar doet, zadelverwarming??)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

Dwars in Landgraaf, ik dacht al dat ik die opdringerige traktor hoorde maar ik was verblind door de zon en zag niets :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Dwars in Landgraaf, ik dacht al dat ik die opdringerige traktor hoorde

:shock:

ik ook van jou: waar bleef je ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik rij meestal wat socialer door die files :wink: Anders denkt men de volgende keer 'hey daar is die felle blauwe lamp weer, even naar links' :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Whom Bom op de scootmobiel van z'n Oma de hond aan het uitlaten
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:




ik zeik in de boks :rofl: geweldig wat een vent :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

:roll:



zo ene is t  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."