Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

May Day

Volgens mij heb je een geest gezien, Dr A reed ook zo rond!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"Volgens mij heb je een geest gezien, Dr A reed ook zo rond!

:shock: spooky :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Inderdaad spooky :mrgreen:

By the way, May Day eergisteren gespot op mijn afdeling   :wink:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Inderdaad spooky :mrgreen:

By the way, May Day eergisteren gespot op mijn afdeling   :wink:

ook rechtsinhalend op ut abp?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Nee, maar ik trok daar wel een flinke wheely  :roll:  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"Nee, maar ik trok daar wel een flinke wheely  :roll:  :twisted:

richting kantine zeker :lol: daar stoof ik vroegah altijd hard naar toe voor de Frikandelle :mrgreen: jaja ook ik heb daar rondgehangen een paar jaar :oops:  :oops: niet verder vertelle wa :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

foei je weet toch dat je van ome Spee geen wheelies mag bouwen :wink:
Smells like rubber

Desmo-devil

Vanmorgen Herr Todd richting werk in Landgraaf, nog samen een stukje
op gereden. Geloof niet dat hij mij herkende. Damn wat een zoeklicht heb je op je fiets, klasse !!

Herr Tod

Pas toen ik naast je stond aan het 2e stoplicht herkende ik je. Maare... waarom moet jij vroeger beginnen als Dwars? :shutup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Maare... waarom moet jij vroeger beginnen als Dwars? :shutup:


:twisted: Die met een kantoorbaan komen en gaan wanneer ze willen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Maare... waarom moet jij vroeger beginnen als Dwars? :shutup:

je moet de vraag anders stellen :roll: vraag es hoe laat die part timer naar huis gaat ?? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dat is van ondergeschikt belang. Bij mijn vorige werk heb ik ook een week van 05:30 tot 14:00 gewerkt. Nie wieder! :evil: Toen ben ik ook nog op de waffel gegaan op die Autobahn :oops: Vroeg opstaan is klote :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Dat is van ondergeschikt belang. Bij mijn vorige werk heb ik ook een week van 05:30 tot 14:00 gewerkt. Nie wieder! :evil: Toen ben ik ook nog op de waffel gegaan op die Autobahn :oops: Vroeg opstaan is klote :roll:

toen ik in M'tricht bij een schadebedrijf werkte heb ik twee jaar van 6 tot half 3 gewerkt dat was ideaal zo kon ik daarnaast ook nog een huis bouwen, wel lange dagen om 5uur opstaan en rond 24.00 uur naar bed maar dan heb je ook wat.
Smells like rubber

Desmo-devil

Kijk mijn baas is tevreden over mijn prestaties dus kan ik flexibel werken.
Bij dwars ligt dat natuurlijk veel gevoeliger ! :lol:

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"om 5uur opstaan en rond 24.00 uur naar bed

Daar wen je heel snel aan, Ik doe de hele week niet anders en meestal nog later (vroeger in de morgen) naar bed.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.