Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"om 5uur opstaan en rond 24.00 uur naar bed

Daar wen je heel snel aan, Ik doe de hele week niet anders en meestal nog later (vroeger in de morgen) naar bed.

klopt maar als je weer wat tijd heb om de crosser weer eens aan te stampen is dat ook wel prettig.
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"om 5uur opstaan en rond 24.00 uur naar bed

Daar wen je heel snel aan, Ik doe de hele week niet anders en meestal nog later (vroeger in de morgen) naar bed.

klopt maar als je weer wat tijd heb om de crosser weer eens aan te stampen is dat ook wel prettig.

:P Het hele weekend. :P

alleen ik heb geen crosser en mijne start electrisch. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

StanDuc nog ff gespot: was z'n koekblik aan ut Simenizen samen met z'n zoon :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

BoxerQ @ MotoShop en daarna nog es @ tankstation,  en Ne Husky SM (dacht eerst Schmetzke) maar bleek Roger te zijn en daar ben ik nog een paar bochtjes mee gaan pakken (op ne nieuwe voorband :oops: waardoor de Beemer ook ffkes opzij stapte  :oops:)  :twisted: mja heelhuids thuis
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"om 5uur opstaan en rond 24.00 uur naar bed

Daar wen je heel snel aan, Ik doe de hele week niet anders en meestal nog later (vroeger in de morgen) naar bed.

klopt maar als je weer wat tijd heb om de crosser weer eens aan te stampen is dat ook wel prettig.

:P Het hele weekend. :P

alleen ik heb geen crosser en mijne start electrisch. :twisted:

ik inmiddels ook niet meer, maar dat was wel een goede uitlaatklep om de dagelijkse stress de baas te worden, lekker gassen en dan uitgeput naar huus.
Smells like rubber

Schmetzke

Gespot: bouwlamp @ ruilverkavelingsweg wijre/ubaghsberg rond kwart voor 4

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"Gespot: bouwlamp @ ruilverkavelingsweg wijre/ubaghsberg rond kwart voor 4

:shock: who de fuck is bouwlamp
Smells like rubber

Schmetzke

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Schmetzke"Gespot: bouwlamp @ ruilverkavelingsweg wijre/ubaghsberg rond kwart voor 4

:shock: who de fuck is bouwlamp

Een blauwe lichtflits  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Schmetzke"Gespot: bouwlamp @ ruilverkavelingsweg wijre/ubaghsberg rond kwart voor 4

:shock: who de fuck is bouwlamp

Een blauwe lichtflits  :lol:

Bouwlamp aka zonnebank aka blauwe lichtflits aka Herr Tod met  XenoS(n) kerstverlichting op de brommert :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Stadion verlichting  .<<((.
Proud on the South  

WhomBom

kent iemand "der roter Blitz" nog?



:lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Schmetzke"Gespot: bouwlamp @ ruilverkavelingsweg wijre/ubaghsberg rond kwart voor 4

:shock: who de fuck is bouwlamp

Een blauwe lichtflits  :lol:

Bouwlamp aka zonnebank aka blauwe lichtflits aka Herr Tod met  XenoS(n) kerstverlichting op de brommert :mrgreen:

aahhh zuid limburgs hoop in donkere dagen :wink:
Smells like rubber

Herr Tod

Yup, ik tufte naar mn werk :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Yup, ik tufte naar mn werk :roll:

Tuffen ja, zo kun je het noemen  :shock:

Je had een hendig tempo erop  :worship-cool:

Desmo-devil

Gisteren middag "The Dominator " met een half circuit fietske op de aanhanger bij Rosa motoren. Ziet er goed uit die uitlaat Marcel !