Wat denkt 'ie nu ?

Gestart door Busaberke, 22 september, 2005, 07:46:28

Vorige topic - Volgende topic

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

SuzukiLimburg

Kijk jongens, ik heb mijn wielbasis en balhoofhoek aangepast voor verbeterd weggedrag

DeWitte

of me topkoffer met me bammekes is nog heel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Heb ik net radiaalpompen gemonteerd dus ik denk ff een stukkie te gaan sturen, zie ik adviessnelheid 60km/h staan, ik denk ik tik ff de rem aan klapt m'n hele voorkant dubbel :!:  :!:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Karin

DeWitte

Van wie weet ze dat ik die blondine gisteravond in de kroeg aan de "batsen" heb gefriemeld?? :mrgreen:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Gelukkig heeft ze lange benen, anders was ik er niet goed bijgekomen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Volgens de mensen op het Bandit forum is ze veel te mager :roll: Kun je je voorstellen hoe erg het daar gesteld is met het gemiddelde gewicht :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Die dat zeggen, houden van dik of zijn gewoon jaloers :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"Die dat zeggen, houden van dik of zijn gewoon jaloers :wink:

Dik of dun, groot of klein, wit, geel of zwart, wat maakt het uit hou ik ze allemaal  8)
Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Die vent denkt:

"als ze me omduwt, trek ik d'r door het sleutelgat!"
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009