Hoofdmenu

dat reegt me op

Gestart door DeWitte, 27 maart, 2007, 18:47:59

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

In het kader van wat "reegt" jou nou op aan je moto; bedoel voor 99% vind je um perfect voor jou en je doeleinden. bijv. woonwerk, reizen, toeren, circuit.
Welk onderdeel of handeling die voor jou motor specifiek zijn reegt je op...................

kots dich leeg :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:oops: Het reegt mij niet echt op, maar de tankinhoud is veel te klein. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

zo heb ik dat domme draaiwieltje om de dagteller terug te zetten op de beemer, terwijl de hele wereld gewoon op een simpel knoppie kan duwen :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Te weinig plaats onder de zadel voor het slot etc..zeker na het verplaatsen van het achterlicht is er veel te weinig plaats om een fatsoenlijk slot mee te nemen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Mij reegt soms vanalles op, maar aan mijn motor tot nu toe nog niets :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Mij reegt soms vanalles op, maar aan mijn motor tot nu toe nog niets :lol:

ook niet het merkplaatje?? :mrgreen:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Mij reegt soms vanalles op, maar aan mijn motor tot nu toe nog niets :lol:

Dat zou ik pas hebben als er een BMW embleem opzat :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"

Dat zou ik pas hebben als er een BMW embleem opzat :twisted:
:stupid:

Herr Tod

Het enige dat mij soms opreegt is de eigenaar :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Het enige dat mij soms opreegt is de eigenaar :?

:twisted: Dan moet je je een eigen motor kopen. :twisted:

:rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

wat mij opreegt is dat aan zo ene husk de perfectie ver te zoeken is en ik iedere keer weer een trukendoos moet opentrekken om het wel perfect te maken :(
Smells like rubber

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Dat m'n rechtervalbeugel helemaal niet mijn kleppendeksel beschermt
als ik 'm op parkeer zonder midden/zijpikkel  :evil:

mijn linkervalbeugel doet dat wel  :!:

Ohja.... nog iets   :shock:   mijn handvat van gashendel loopt aan 2 kanten aan dit komt door de handvatverwarming  :!: 't schijnt dat hij in de jaren uitzet  :idea:

Schmetzke

Ik moet m'n achterbanden zo vaak vervangen...

Reegt best wel op soms  :evil: