Hoe vaak doe jij het??

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 08:08:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Dus hoe vaak poets jij je motor?? motiveer ook hoe consequent je daarin bent :wink:

Piccie's ook welkom en hoe ga je te werk (welk spul werkt wel en wat niet)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zo poets je een Gs :mrgreen:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Als ie vies is... :roll:

In de zomer wat vaker, gemiddeld 1 keer per 2-3 maanden

@Nippon

2x per jaar  :oops:

voor de winter en na de winter :wink:  hij is nooit schoon  :!:
er zit altijd een dikke laag vet op  :shock:

gewoon met de kwast en een pot vet :mrgreen:

Rookie

1 keer per kwartaal, als ik mijn koplamp niet meer zie door alle vliegen.  Als het mooi weer neem ik me altijd voor om de motor te gaan poetsen maar meestal poets ik dan 1 min (spiegels) en ga ik daarna meteen rijden.

WhomBom

sinds ik hem heb heb ik hem 1 keer gepoets, gewoon lauw water, spons en autosjampoo. en als ik tijd heb knal ik dr wat was overheen  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gehaktbal

Ik poets hem elke dag :lol:
naked bike or wife,i like it both

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Ace

Motor 2x per jaar.
ketting 4x jaar
koplamp 1x per maand

Schmetzke

MINIMAAL 1 keer op 14 dagen

Karin

Ik poets mijn motor in de zomermaanden als ik veel rij ongeveer 1 keer per maand. Meestal is dat omdat er veel stof op ligt en natuurlijk de vliegen. Ik heb mijn motor namelijk altijd buiten staan, aangezien ik geen garage heb. Maar het is wel een snelle poetsbeurt (kwartiertje). Dus ik zet hem niet in de was of zo.

B-Witch

moet ik eerlijk zijn???
nou ja zal het maar eerlijk zeggen: ik poets mijn motor eigenlijk nooit, maar mijn motor wordt gemiddeld 1x per maand gepoetst, en soms nog wat vaker.....door mijn man :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gehaktbal

Citaat van: "Karin"Ik poets mijn motor in de zomermaanden als ik veel rij ongeveer 1 keer per maand. Meestal is dat omdat er veel stof op ligt en natuurlijk de vliegen. Ik heb mijn motor namelijk altijd buiten staan, :

Ik heb nog een canvas motorhoes te koop,of te ruil voor iets leuks of lekkers :wink:


Quote gefixt by rookie
naked bike or wife,i like it both

DeWitte

Citaat van: "81"Ik heb nog een canvas motorhoes te koop,of te ruil voor iets leuks of lekkers :wink:

nog steeds verslaafd aan vlaai?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "81"
Ik heb nog een canvas motorhoes te koop,of te ruil voor iets leuks of lekkers :wink:


Quote gefixt by rookie

Neuh, dank je er hoeft maar 1 motor eronder.....  :wink:

PS Heb al een motorhoes, maar die gebruik ik alleen als ik zeker weet dat ik de motor een complete week of langer niet gebruik.