Dwars goes hooligan???? 950SM proefrit

Gestart door DeWitte, 04 mei, 2007, 10:06:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"gank eesj es riejuh man..ich weat zeker dat ze dae tof vings..

dink ut ooch :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

toerenteller knutselen is easy... rgv bijvoorbeeld, de kleur van de draadjes weet ik niet precies.. in ider geval ene op de laagspanningskant van de bobine en ene op het frame...  :D  kost ongeveer 10 euro schat ik  :lol:

wel een heftig apparaat trouwens die ktm.... weegt meteen maar de helft van zo'n beemer...  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"wel een heftig apparaat trouwens die ktm.... weegt meteen maar de helft van zo'n beemer...  :twisted:

263-210 kg volgetankt: scheelt idd 53 kg (ut gewicht van de ideale vrouw 8) )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

sjieke filmkes 8)

Heb es zitten kijken naar de zwarte en de oranje/zwarte uitvoering, en op een of andere manier vind ik dat bij KTM eigenlijk oranje hoort.
Ik persoonlijk vind dat net wat heftiger uitzien.

maar ja goed wat weet ik er nu van, ben een meisje en ik sta bekend om mijn slechte smaak...(soes rijder he) :lol:

Ben eens benieuwd wat je ervan zal vinden als je woensdag eens ermee gereden hebt 8)

btw, heel gave uitlaten bij die eerste :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Zeer mooie filmkes, echte rijstijl a la Dwars.
Alvast heel veel plezier gewenst, Hub. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Zeg Hub... Dat ding heeft een ketting...  :?

Je moet de 950 SMR hebben trouwens



Incl "koffers"  :)}

Super vet btw... Had ik echt niet verwacht... Denk dat je er geen spijt van zal krijgen  :wink:  

Snel maar eens boeken voor een wheely-cursus he  8)

Hakinnen

hub ste 'm al?

nog neet..

miljaar man...gank da KTMeke haoluh...


das angere kook ...

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"hub ste 'm al?

nog neet..

miljaar man...gank da KTMeke haoluh...


das angere kook ...

:stupid:

Desmo-devil

Zou ich waal mit goan ?? Messchien kom ich auch nog in de verleiding !
Hey Hakki Ducati races ???

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Zou ich waal mit goan ?? Messchien kom ich auch nog in de verleiding !
Hey Hakki Ducati races ???

Yep..

Mit de "bevelhead" bie de classics..

dit jaor bie MTE in de box.

kump good

Desmo-devil

Ik ga ook samen met mijn zoon. Kunnen we je mentaal ondersteunen.
Enig nadeel, Ik moet de motor origineel terug bouwen inclusief originele uitlaten anders kan zoonlief niet achterop. Jammer want ik had graag de reacties daar gezien op mijn nieuwe looks.

DeWitte

Wie heeft er hier kinderen? Ken je het gevoel als je voor de lol van je eigen fiets op de fiets van je kiddo stapt? :? Nou dat gevoel had ik vanmiddag toen ik van de GSA overstapte op de KTM: "is dat alles?" :? Wat een kale neet, zelfs de claxon lijkt van een vespa scootah afgeplukt :cry:



Rijden met dat hok dan maar :twisted: idd gaat als de spreekwoordelijke raket, tering wat een acceleratie :twisted: Een versnellingsbak waar BMW zich een puntje aan kan zuigen, als een mes door warme boter en die remmen zijn werkelijk fenomenaal :worship-cool: zover niets aan de hand zou je dus zeggen. De zithouding.....

helemaal compleet k*t in mijn beleving, alsof je bovenop het smalle bakstenen muurtje dat om je voortuintje staat gaat zitten :cry: Tering wat een hard en smal zadel voor mijn zeer verwende derriere :oops: . Dan het stuurtje dat is zeker 10cm smaller dan het Gs stuur en voor mijn gevoel heb ik dan toch minder "controle" over deze fiets. Gelul bolle, niet lullen maar poetsen dan maar :twisted:

Gaan met die banaan dus. Haelen, Horn, Buggenum en weer Haelen een dikke 2 uur onveilig gemaakt. Het hooligangehalte van deze moto is ontiegelijk hoog. Het geluid uit de 75gr V-Twin is GEIL en zweept je op. Fietsende moeders zeggen je gedag ondertussen met hun wijsvinger tegen hun voorhoofd wijzend :oops: Gedraag je ook eens naar je leeftijd witte. Bochten gaan aan vanzelf, je blijft ze opzoeken.

De moto geeft geen krimp, stuurt, remt goed en vermogen zat. Had wel gedacht dat ie bulliger zou zijn, echter daar doet mijn dikke boXer deze wesp (want daar doet ie mijn steeds aan denken) nog steeds iets voor. Ook het afremmend vermogen bij gasdicht is te verwaarlozen bij deze Supermoto :?

Kijk dat ie geen abs, handvatverwarming, cardan etc. aan boord heeft dat wist ik al en mooier dan de GsA is ie altijd (ja een kruiwagen is nog mooier wa?). Echter die (ongewende) zithouding, breekt me op :? Ik zit niet lekker en heb het idee, met mijn eveneens zeer verwende testikels over de tank te schuren :shutup: in elke test wordt deze wesp de hemel in geprezen dus waarom heb ik nou niet het "ja dat is um" gevoel. Pffffffffffff zal toch niet een  penicilline resistente  aandoening hebben die "Gelande Strasse" heet :cry: besefte ik, toen ik fluitend op me GsA stapte en de rit naar huis met 2vingers in de neus, ondanks de straffe zijwind, aantrad. Nieks aan ut handje, alles unter controle gevoel. En dat miste ik ook.... met zo'n wesp zien koekblikkers je niet staan, met die dikke onder je reet schuiven ze wel :?

Twijfel, Twijfel, Twijfel. Maar eens een paar nachtjes over slapen dunkt me zo :?

mss nog een proefrit maken??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

"de zithouding is niet goed!"  :)}  :)}  

Amai...de zithouding is niet goed..  :rofl:

das de bak van dinsdag 8 mei..moet ik zo ff aan ne klant vertelle.."de zithouding op ne SM-LC8 is niet goed..tsja..te hard en te smal he"...

hahahaha..miene jong waarde dwars...das ne goeie!

Das gene stoomboot he..

Alez..ge hoeft toch nie met dien Tuf naar Gibraltar iedere dag he..

Das e machien voor te duchtig te bollen..hoppa...starten..mes tussen de tanden, vetvale blik opzetten en jagen op leren-broeken-franjele-jassen-chopperboyz, Supersporters met maagdelijke Knee-sliders en te witte racelaarzen en Fazer  :thatsgay: rijdende Jaenettekes...
Uurke raggen ..uurke later weer thoes bie de vrouw

zo mot dat ...

alez..goed verhaal dat je schreef..
Ik begrijp je standpunt..


succes met je keuze.. :wink: