Hoofdmenu

help :-(

Gestart door Bianca, 26 mei, 2007, 20:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Heb altijd aan de Honda XR van mij gesleuteld!!
En is ook wel eens helemaal uit elkaar geweest, na een akkefietje met een plasje water  :? . Dus mochten jullie hulp nodig hebben pm dan maar ff!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Bedankt alvast voor je aanbod! Herr Tod en Dwars komen woensdag al kijken, of ze er iets mee kunnen aanvangen... Als je je verveeld mag je altijd komen helpen :mrgreen:

Jor

Zal wel pas op zondag zijn, moet komende week donderdag vrijdag en zaterdag op de landmachtdagen staan!! Ik sta als bassie en de persoon naast mij als pipo de clown.....  :?  :?
Heb dan wel de maandag erna vrij, dat dan weer wel!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Desmo-devil

Citaat van: "Bianca"Bedankt alvast voor je aanbod! Herr Tod en Dwars komen woensdag al kijken, of ze er iets mee kunnen aanvangen... Als je je verveeld mag je altijd komen helpen :mrgreen:

Mooi dan kan Dwars de koffie maken. :angel:

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Bianca"Bedankt alvast voor je aanbod! Herr Tod en Dwars komen woensdag al kijken, of ze er iets mee kunnen aanvangen... Als je je verveeld mag je altijd komen helpen :mrgreen:

Mooi dan kan Dwars de koffie maken. :angel:

dat zou jij niet willen :lol: Woensdagavond al wat voor Desmo? :wink: tis bij jou om de hoek, dus kom ff helpen inventariseren/kieken/meedenken/sigarettendraaienenroken/stjombreuzele/

wie nog meer?? Bianca ik zou maar een flinke kan koffie (en thee) maken :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

iedereen is welkom :mrgreen: Ik zal een grote kan koffie en thee zetten! Koekje erbij? :mrgreen:

B-Witch

jammer kan niet weg woensdag, moet bij de kids blijven, kan ze slecht meenemen.
Anders was ik zeker even langsgekomen met CAKE :wink:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"jammer kan niet weg woensdag, moet bij de kids blijven, kan ze slecht meenemen.
Anders was ik zeker even langsgekomen met CAKE :wink:  :rofl:

kids zijn ook welkom hoor... heb hier ook nog een zusje van 9 rondrennen :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "suzuki-girl"jammer kan niet weg woensdag, moet bij de kids blijven, kan ze slecht meenemen.
Anders was ik zeker even langsgekomen met CAKE :wink:  :rofl:

kids zijn ook welkom hoor... heb hier ook nog een zusje van 8 rondrennen :mrgreen:

haha, jij wilt gewoon mijn cake proeven :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"

haha, jij wilt gewoon mijn cake proeven :lol:

Betrapt :oops:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "suzuki-girl"

haha, jij wilt gewoon mijn cake proeven :lol:

Betrapt :oops:

:mrgreen:

Zal es kijken of ik dat woensdag allemaal redt, anders kom ik ff langs :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

was ook al van plan om woensdag ff langs te komen...moet ik ook ff de kids meenemen dus laat word het niet...
Heb toch de bedijfsbus..dus kan wel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

*LUCKY 13*

Ikke, kom ook even langs...a-technisch as ik ben kan k je wel met andere dinge ff helpen....... :twisted:























Koffie zetten of thee maken....... :wink:

Ideale kans om nu toch es wat mfl mensen te ontmoeten!!!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Motzippaldy

En Schmetzke komt hij ook  :o
Proud on the South  

Bianca

Citaat van: "Motzippaldy"En Schmetzke komt hij ook  :o

ik geloof niet dat hij komt  :wink: