De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

Jor

Hmm hebbe de mooiste twin ma weer met ut kleinst mogelike stukje op de foto gezet!!! sjandalig Karz sjaam dich :!:  :!:  :evil:  :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

:mrgreen: beemer adie wa: Hondi hier i cum :wink:

Met Desmo net in Nideggen (eifel) per vw-cabrio (ja je moet toch wat wa :oops: ) wezen kijken en proefkoetschen. Ne gitzwarte XLV 1000 van 2004 met ABS, Hondi kofferset (hutkoffers gaan meteen in de verkoop) 2 Leo Vince SBK uitlaten (incl uitneembare db killers :twisted: ) Tering wat een mooi V-twin sound, om ne stijfe plassert van te kriegen  :yes6rs: . Deze liep supermooi en zonder horten/stoten of hikken zoals ne GS die volgens die duitser alleen goed is om in het meer te mieteren :rofl: en "dah fahrt ja jede sau mit"  :lol:

Dus net thuis, uiteraard nog ne bokwurst met pommes gescoord in de Biker-Ranch en heb ik um net gekocht, althans de koop per e-mail bevestigd.

ga gelijk het beemer-teken van me helmpie afslopen :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Wat een lelijke hommel  :shutup:
Proud on the South  

De Generaal

Vraag: het invoeren van zo'n motor, is dat moeilijk?

(Voor wat het verwijderde BMW embleem heb ik een liefhebber :D )

Jor

Was helemaal fan van de KTM ma das wel echt TE spartaans!!
(Ga ik wel eens zelf na kijken of de super duke of zo)  :lol:
Maare wat hier en daar knutselen en gaan met die banaan!!
:yes6rs: goed bezig en veel ''veilige" km's toe gewenst
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

angel

met je nieuwe

DeWitte

Citaat van: "De Generaal"Vraag: het invoeren van zo'n motor, is dat moeilijk?

sjek this topic

:wink: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=540&start=0

schijnt trouwens geen reet voor te stellen, als je alle papieren hebt. In mijn geval wel ffkes de originele uitlaten erop zetten, dan de zichtkeuring (nrs kontroleren enzo)bij de rdw dan BPM afdragen. Naar huis wachten op je kentekenbewijs (3 a 5 dagen) plaat laten drukken, drop schroeven, verzekering bellen en rijden met da hok.. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars":mrgreen: beemer adie wa: Hondi hier i cum :wink:

Met Desmo net in Nideggen (eifel) per vw-cabrio (ja je moet toch wat wa :oops: ) wezen kijken en proefkoetschen. Ne gitzwarte XLV 1000 van 2004 met ABS, Hondi kofferset (hutkoffers gaan meteen in de verkoop) 2 Leo Vince SBK uitlaten (incl uitneembare db killers :twisted: ) Tering wat een mooi V-twin sound, om ne stijfe plassert van te kriegen  :yes6rs: . Deze liep supermooi en zonder horten/stoten of hikken zoals ne GS die volgens die duitser alleen goed is om in het meer te mieteren :rofl: en "dah fahrt ja jede sau mit"  :lol:

Dus net thuis, uiteraard nog ne bokwurst met pommes gescoord in de Biker-Ranch en heb ik um net gekocht, althans de koop per e-mail bevestigd.

ga gelijk het beemer-teken van me helmpie afslopen :twisted:

Alez..proficiat dan vast..viva varadero!

Ja, heb je PB gelezen..
Neen, ik begin daar normaal niet aan..omdat je dan bezig blijft, geen zin in, geen tijd voor.
voor u is dat een andere zaak en maak ik graag ne uitzondering.
maar...nogal druk de komende week en ik heb een ONK-Raceweekend en aanloop ervan de volgende week.ik weet dus nog ff niet wanneer ik precies kan ..kom er wel ff op terug na dit weekend

edit:

oja..het goede nieuws van dit alles..
Binnen niet al te lange tijd gaat ge bij Hakki aankloppen voor die vork op een wat hoger niveau te zetten..
want hakki weet hoe dwars rijdt, waar dwars rijdt en wat die Varadero vork wel en niet leuk vindt..
Komt goed..no problemo , zo gefixt  8)   :wink:

De Generaal

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "De Generaal"Vraag: het invoeren van zo'n motor, is dat moeilijk?

sjek this topic

:wink: http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=540&start=0

schijnt trouwens geen reet voor te stellen, als je alle papieren hebt. In mijn geval wel ffkes de originele uitlaten erop zetten, dan de zichtkeuring (nrs kontroleren enzo)bij de rdw dan BPM afdragen. Naar huis wachten op je kentekenbewijs (3 a 5 dagen) plaat laten drukken, drop schroeven, verzekering bellen en rijden met da hok.. :wink:

Bedankt! kzal ook eens gaan kijken over de grens :!:

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

Succes met je nieuwe bike en "heel veel" plezierige km gewenst  8)
Proud on the South  

karz

:shock:

Alez veel plezier ermee, je bent tenminste trouw aan de 2-cilinders gebleven (zei ook iemand toen ik de monster had gekocht :mrgreen: )
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: "Jor"Hmm hebbe de mooiste twin ma weer met ut kleinst mogelike stukje op de foto gezet!!! sjandalig Karz sjaam dich :!:  :!:  :evil:  :!:  :!:

Hei , ich höb nog 100 foto's van dea TL van dich ;)

En höb er auch nog mjea gemaak dea daag. zal ze dig in original formaat mailen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik ben vanmiddag nog ff bij Rima geweest daar stond toch een hele mooie GS1200 8)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: "Toledo"Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik ben vanmiddag nog ff bij Rima geweest daar stond toch een hele mooie GS1200 8)

klopt, wel ff-kes 4dzd pleuro duurder, dubbele km's en geen open V-twin :mrgreen:

begin ut al te leren he, dat afzetten tegen beemers :rofl:

Road Racing Tonnie

Veel plezier en geluk met je nieuwe aanwinst, kump good.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********