open dagen MotoShop Margraten 16-17 juni 07

Gestart door DeWitte, 06 juni, 2007, 08:04:11

Vorige topic - Volgende topic

*LUCKY 13*

Naja...dan is net t weekend van de nacht van gulpen.......Komen jullie na de ritjes zondag ma even mij binnenhalen in de dorpstraat 8)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Moet je daar nog voor reserveren voor die ritten of is het gewoon wie het eerst komt het eerst maalt?

Er zijn eigenlijk wel een aantal soesjes waar ik op zou willen rijden. Ik kom zeker ff langs dat weekend.

Dan laat eens even wat weten, waar wanneer en hoe laat.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

de 16e wil wel ff gaan koekeloere...De 17 zijn hier schuttersdagen en moet ik het voor de buurt opnemen tegen andere schutters..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

up-date: de DRZ zal er niet bij zijn. daarvoor wel  oa. V-strom abs,GSXR serie, de M1800 8)

en de Bandito 1250ABS

reserveren is mogelijk, zelfs wenselijk, tenminste als je zeker van jouw favoriete Suzuki wilt zijn! : bel 043-4502451 MotoShop Margraten.

De proefritten-sessies beginnen zowel op Zaterdag als Zondag om 10uur en de laatste rit start beide dagen om 16:00uur. duur ongeveer telkens 40 min.

cee u there dan wa 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

kom op zaterdag mes ff motoren kijke daar  :lol:
drna hele nacht op met nacht van gulpen
living the life the way it comes

Herr Tod

Ikke gaat ook proefrijden.... zo'n racer is de bomb :shock: Mer mer mer met 2 vingers in de neus harder dan met de Bandit met 12 vingers aan het stuur :shock:

Nu weet ik het wel zeker.... al die figuren met hun racers die ik daar langs ga kunnen ECHT niet rijden :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

SuzukiLimburg

Ik heb voor zondagmiddag 4 motoren gereserveerd.
Ik ga op de GSX-R 750 en op de V-strom DL-650.
Ut maedje op der GSR Yoshimura en der SV650.

Volgens alles waren er nog maar weinig vooraanmeldingen, dus wie op de bonnefooi wil komen rijden maakt ook een goede kans om te rijden op de gewenste motoren.

Tot zondig!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

ik ga niet :( , wilde op de DRZ rijden, die andere hokken wordt ik niet warm van.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"ik ga niet :( , wilde op de DRZ rijden, die andere hokken wordt ik niet warm van.

kom je toch ff buurten, kopje koffie en een aai over de bol van mij :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"ik ga niet :( , wilde op de DRZ rijden, die andere hokken wordt ik niet warm van.

Jij bent toch als papa-strumpf met de verse suzukies door het heuvelland aan het crossen ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"

Jij bent toch als papa-strumpf met de verse suzukies door het heuvelland aan het crossen ?

ik moet ook al eens breuzele, sasse, schwame en zujele :wink:

edit: en soepzoekies zouden eens warm kunnen lopen, dus die hebben ook pauze nodig :rofl:

QuattroFrits

Heb ook gereserveerd voor zondag 13.00 uur.
Hoop in ieder geval dat het droog is.
Ik ga het eens op de V-Strom DL1000 proberen. :P

Joepie1958

Het tijdperk ="Frits op de Chopper'= loopt ten einde :lol:
Zo'n v-strom is een leuke motor, ik heb er verleden jaar op gereden, en hij beviel qua rijden heel goed. :shock:
maja, ketting smeren?, 'k zou het zo maar kunnen vergeten :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Zwerver

Jammer dat er geen drz's  te proberen zijn..
Maar ik kom toch wel ff kijken..
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Het tijdperk ="Frits op de Chopper'= loopt ten einde :lol:

:roll: Ik denk het niet want mijn "choppertje" zal er wel altijd bij blijven, het kreng is nog steeds geld waard en loopt nog als een nieuwe.  :wink: