Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Gebeurde me zonet ook, ik wilde eigenlijk tegen de auto oprijden zodat ik centjes kreeg van de verzekering maar helaas stond hij ruim op tijd stil :roll:

het probleem is dat je meestal in een reflex op je rem gaat staan, proberen de volgende keer om dat vooral niet te doen..
neon is toch aan vervanging toe, en aan de straatstenen niet kwijt te worden :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Nou ik wil ook even mijn hart luchten, het volgende gebeurd nou ieder weekend, daar ik na mijn werkzame leven, toch iets omhanden wil hebben, heb ik zeer goede contacten met een buitenkartbaan, en probeer de eigenaar met raad en daad bij te staan, en vertoef daar zeer regelmatig, en zeker in het weekend, ga daar altijd met de Yamaha naar toe, via het bosrijke gebied in de buurt van Lochem en omgeving, en juist daar gebeurt het altijd, dat daar hele volksstammen mountenbikers vertoeven, vorige week zelfs duizend stuks, naar aanleiding van een uitgezette rit, en om die gasten gaat het nou, als ze de bospaden uitkomen, op de verharde weg, dat gajes heeft nog NOOIT gehoord of gelezen dat er dan uitgekeken moet gaan worden, en het verkeerde op de verharde weg voorrang geven, zoook vorige week, komen ze met 10 man tegelijk de weg op, waar ik dan kom aanrijden, moest heftig vol in de ankers, anders was het echt een zooitje geworden, nou dan zijn bij mij de rapen gaar, en heb de motor stil gezet, en die gasten alles toegewenst wat mooi en lelijk is, en wat denk je, ze kijken je aan, fietsen door en steken nog een middenvingerop, en ik maar roepen, "als je lef hebt. dan stop je even", tuurlijk kan ik er achteraan gaan, maar heb dat maar niet gedaan, dus !@#$%$%% @##$%^&&%^&&^^ Ik was dat met die motor.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

TTigertje

Rustig, Rustig, Rustig maar,  denk aan je .....ze zijn 't niet waard... :twisted:
Volgens mij maken ze bij jullie mountainbikers.....tijdens 'n crosstraining gezien wat er bij jullie "rondtoert"..... :?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "TTigertje"Rustig, Rustig, Rustig maar,  denk aan je .....ze zijn 't niet waard... :twisted:
Volgens mij maken ze bij jullie mountainbikers.....tijdens 'n crosstraining gezien wat er bij jullie "rondtoert"..... :?

Het is i.d.d echt niet normaal meer, ze komen van heinde en ver, gezien de vele auto,s met zo,n fiets achterop, Zaterdag en Zondag,s.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

mountainbikers... :fuckyou:

zon gast heeft me es van de weg af gereden, kwam vrolijk naar links om een of ander modderpad in te slaan, nét toen ik hem in aan het halen was  :evil:

slippend, zo half in t struikgewas stil gekomen, en toen achter hem aan dat modderpaadje af  :twisted: dat had ik hier al es gepost geloof ik, die eikel, rijdt je van de weg af, en fietst dan snel door, in de overtuiging/hoop dat je niet gek genoeg bent om achter hem aan te komen  :?

had die zich lelijk vergist...tuurlijk ben ik wel zo gek.... :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

belsj

wie gaat er nou mountainbiken  :roll:  :P een keer gedaan maar nooit meer  :lol:

Herr Tod

"Fuck this shit... zodra we asfalt tegenkomen fietsen we direct terug naar Gulpen :evil:" :rofl: Gezond he? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Richard K.

tjsa ... vandaag weer ns mijn Engelbewaarder nodig gehad....

Eerst omdat ik achter Sippenaeken bijna een aanvaring had met n hond die in een jolige bui de weg op komt stuiven. Ik had net n auto ingehaald dus remmen zat er niet in. Ik dacht nog: STUG doorrijden, NIET op die hond letten ... Hond had geluk. En ik ook. Ik raakte hem net NIET met mn laars. Maarre wandelaars die hun hond los laten lopen langs de openbare weg .....  :guns:

En natuurlijk, even verderop de slingerweg door het bos naar Teuven lag nog sneeuw en drek.... stapvoets glibberdeglibber gelukkig zonder kleerscheuren erdoorheen gekomen.

Trouwens... waar was iedereen eigenlijk??  Ben er maar ééntje tegengekomen 8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Busaberke

Citaat van: "Richard K."
Trouwens... waar was iedereen eigenlijk??  Ben er maar ééntje tegengekomen 8)

IK was lekker een uurtje gaan sturen.

Heerlijk zonnig winterweer en dus lekker rustig op de weg.
Die klote fietsrenners hebben het nu te koud, de oudjes krijgen hun Nissan Micra nu niet gestart en de wandelaars verkiezen de bospaden.

Jammer dat het uiteindelijk toch weer te koud werd, maar desalwelteplus was het lekker ritje.  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

pffffffffffffff zucht...

dat moest ik ff kwijt :roll:

DeWitte

Vertel ut mer meadeke :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

ja ik heb eindelijk weer rust, m'n stagaire (51jr :shock:) leert een beetje langzaam en dat is best vermoeiend

gelukkig is het bijna weekend :D

oh ja en ik wil natuurlij motorrijden!!!

DeWitte

:roll:  :? ja wea nit hei :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dan had je vanmorgen eens richting Kerkrade moeten rijden :evil: Stomme piemels &^%^*(&*)(*& beetje zuinig zijn met het zout. Achterlijke idioten :evil: Geen 2 meter rechtdoor kunnen rijden, maar wel veilig aangekomen. Gelukkig gaat het volgende week dooien en regenen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

ik vond t wel leuk rijden vandaag... kwam misschien ook omdat t de eerste keer in 5 maanden  :shock:  ofzo was.. was alleen idd over uitkijken, en rustig   :evil:  aan doen, behalve op t rechte stuk  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."